Top/Flop speler(s)

DeletedUser74552

Guest
Waar ben je nou @stef 14 ? Nou moet er gedeffed worden staat de VV bij selena. In de PMs zei je nog wel dat je amper tegenstand hebt gehad en dat de classic toch wel echt heel laag niveau was. Puntje bij paaltje en onze stef is nergens meer te bekennen.
 
Reactiescore
1.167
Net als de vv'ers.
 

DeletedUser74552

Guest
Pre zou het ook niet moeten weten

1 + 1 = 2 he. Stef PMde altijd met een handtekening toen hij dat ineens niet deed wisten we gewoon dat dat iemand anders was. Damage was al done toen. Alhoewel er sochtends prima gedeffed werd. Smiddags was echt waardeloos, weet niet wie dat was maar diegene had net zo goed niet kunnen loggen. Dan had je hetzelfde resultaat gehad.
 

DeletedUser77159

Guest
Dat zou Selena nooit doen na die pleidooi over Mystery Men op het forum. @Irritant Mannetje.
We zouden het wel doen hoor. Dat hele pleidooi ging over het verwaarlozen van jullie standpunt erover. Niet over de actie zelf :)
Maar goed officieel is het voor Stef net als mystery gewoon deze spel regel van kracht:
02e85d9a995a01be349a3eec9c2889bb.png

In het geval van mystery en in het geval stef lijkt het me toch dat "Geen enkel account mag zonder eigenaar achterblijven" van kracht is en zijn zowel Pre. en Selena gewoon keihard de regels aan de laars aan het lappen. Of ik moet deze regel al verkeerd interpreteren.

1 + 1 = 2 he. Stef PMde altijd met een handtekening toen hij dat ineens niet deed wisten we gewoon dat dat iemand anders was. Damage was al done toen. Alhoewel er sochtends prima gedeffed werd. Smiddags was echt waardeloos, weet niet wie dat was maar diegene had net zo goed niet kunnen loggen. Dan had je hetzelfde resultaat gehad.
Het deffen op een account buiten de stam is zoals ik hierboven vernoem naar mijn mening tegen de regels en niet elke speler wil hier dan ook de tijd voor vrijmaken om hier actief op te gaan deffen. Officieel heeft die vv ook gewoon niks bij ons te zoeken en had het account gewoon op delete gemoeten (smoesjes smoesjes smoesjes). Ik kon het deffen niet meer de middag in voortzetten. Had een belangrijk sollicitatie gesprek die overigens fantastisch verliep. Helaas is bij het solliciteren naar een job waar Duits een vereiste is wel belangrijk dat je ook een aardig woordje Duits kan spreken. Blijkbaar kwam ik er deze keer niet met plat Gronings :p Op naar de volgende :D

En op het moment dat jullie doorhadden dat het niet Stef zelf was ben ik ook niet de persoon die 1 of andere toneelstuk gaat opvoeren om er om heen te draaien dat die in handen is van Selena. Daar ken je mij onderhand wel goed genoeg voor denk ik Andries.
 
Reactiescore
1.167
We zouden het wel doen hoor. Dat hele pleidooi ging over het verwaarlozen van jullie standpunt erover. Niet over de actie zelf :)
Maar goed officieel is het voor Stef net als mystery gewoon deze spel regel van kracht:
02e85d9a995a01be349a3eec9c2889bb.png

In het geval van mystery en in het geval stef lijkt het me toch dat "Geen enkel account mag zonder eigenaar achterblijven" van kracht is en zijn zowel Pre. en Selena gewoon keihard de regels aan de laars aan het lappen. Of ik moet deze regel al verkeerd interpreteren.


Het deffen op een account buiten de stam is zoals ik hierboven vernoem naar mijn mening tegen de regels en niet elke speler wil hier dan ook de tijd voor vrijmaken om hier actief op te gaan deffen. Officieel heeft die vv ook gewoon niks bij ons te zoeken en had het account gewoon op delete gemoeten (smoesjes smoesjes smoesjes). Ik kon het deffen niet meer de middag in voortzetten. Had een belangrijk sollicitatie gesprek die overigens fantastisch verliep. Helaas is bij het solliciteren naar een job waar Duits een vereiste is wel belangrijk dat je ook een aardig woordje Duits kan spreken. Blijkbaar kwam ik er deze keer niet met plat Gronings :p Op naar de volgende :D

En op het moment dat jullie doorhadden dat het niet Stef zelf was ben ik ook niet de persoon die 1 of andere toneelstuk gaat opvoeren om er om heen te draaien dat die in handen is van Selena. Daar ken je mij onderhand wel goed genoeg voor denk ik Andries.


Moiiiiiii mejong, hou wort nou den? Oal goud hier ja. T goat ook weer makkelijk hierzo ja

Ontopic; allemaal noobs.
 

DeletedUser74552

Guest
We zouden het wel doen hoor. Dat hele pleidooi ging over het verwaarlozen van jullie standpunt erover. Niet over de actie zelf :)
Maar goed officieel is het voor Stef net als mystery gewoon deze spel regel van kracht:
02e85d9a995a01be349a3eec9c2889bb.png
Huh? Ons standpunt is altijd geweest dat je op een VV mag deffen en doen wat je wilt. Het word pas foute boel als je niet deft en dan vervolgens heel het acc internt.
Daarnaast gaat die regel niet op he want de spelers zijn niet van account aan het wisselen. Althans Mystery Men was dat niet. Die had gewoon niet de ballen om te deffen. Als we dat acc gered hadden, was hij vast zo weer ingelogd. Iets wat hij ook gedaan heeft toen jullie klaagden over de manier waarop wij met de VV omgingen.



In het geval van mystery en in het geval stef lijkt het me toch dat "Geen enkel account mag zonder eigenaar achterblijven" van kracht is en zijn zowel Pre. en Selena gewoon keihard de regels aan de laars aan het lappen. Of ik moet deze regel al verkeerd interpreteren.
Ja je interpreteerde ze verkeerd. Pas als de eigenaar voor een langere periode afwezig zou zijn (lees weken, maanden) en het account staat onder permanente VV dan ben je fout bezig. Iets dat op de classic amper zou voorkomen want daar is de wereld gewoon weg te snel voor. Terwijl op een normale wereld een groot account makkelijk een paar weken onder VV kan liggen. Het enige wat je dan immers hoeft te doen is front stacken en pakketjes op te slaan.


Het deffen op een account buiten de stam is zoals ik hierboven vernoem naar mijn mening tegen de regels en niet elke speler wil hier dan ook de tijd voor vrijmaken om hier actief op te gaan deffen. Officieel heeft die vv ook gewoon niks bij ons te zoeken en had het account gewoon op delete gemoeten (smoesjes smoesjes smoesjes). Ik kon het deffen niet meer de middag in voortzetten. Had een belangrijk sollicitatie gesprek die overigens fantastisch verliep. Helaas is bij het solliciteren naar een job waar Duits een vereiste is wel belangrijk dat je ook een aardig woordje Duits kan spreken. Blijkbaar kwam ik er deze keer niet met plat Gronings :p Op naar de volgende :D

En op het moment dat jullie doorhadden dat het niet Stef zelf was ben ik ook niet de persoon die 1 of andere toneelstuk gaat opvoeren om er om heen te draaien dat die in handen is van Selena. Daar ken je mij onderhand wel goed genoeg voor denk ik Andries.
Dat weet ik. Mijn enige punt was dat die deffer van smiddags al je werk van s'ochtends naar de knoppen heeft geholpen. Zie rapportjes hieronder. Ik ga even net doen of ik dat achterbakse skype berichtje van @dutchboy66 niet heb gezien en geef je mijn complimenten over je eerlijkheid. Toen ik je aansprak heb je het absoluut niet proberen te verbergen dat jullie de VV hadden. Jammer dat jullie er niet meer mee hebben gedaan. Je zou zeggen dat dit een mooie gelegenheid was om ons door een eerste buffer heen te laten knokken.
58b3f5d0f8b3a7520e79df868e8484b9.png

9e4544285e7c435dd3370ac291e2b0b2.png

7d3c7fb83c5f5144682912b46fdcdc0b.png

FmFzfna8QSWcVgXcEiAeNA.png
FxRk1DVSRVaWiMW-wGeXBA.png


Dacht je 2 dagen terug toch heel anders over

Daar hebben we er weer een hoor. Iemand die privé skype gesprekjes op het AF gaat plaatsen. Al had Mark Pre hier de vieste ziektes genoemd had ik het nog een waardeloze streek van je gevonden. Hoe kan Mark jou ooit nog vertrouwen nu ? Alles wat hij met je bespreekt zal vanaf dit moment met een dubbel gevoel zijn. Waar is je integriteit naar je stam toe ? Ik heb geen woorden voor dit soort achterbakse gedrag. Anders doe je eens wat nuttigs en def jij eens op Stef? In plaats van Mark hier belachelijk komen maken terwijl hij de enige is die nog redelijk zijn best heeft gedaan op dat account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
Wat een zielig gedoe, skype logjes opt AF gooien. Hebben jullie dit nu echt niet geleerd nadat diego dit had gedaan?
 

DeletedUser77159

Guest
Ik kon hem al niet vertrouwen en hij al meerdere vage dingen gedaan binnen de stam. We hadden hem zondag ochtend al van het account gekicked. Je kon niks met die vent. Dit verbaast me dan ook allemaal niks.

Ik ga me niet verdedigen tegen die skype berichten. Is ook niet nodig denk dat iedereen het wel begrijpt :)
 

DeletedUser3435

Guest
Dat de skype berichten geplaatst worden valt niet goed te praten maar ik vind het toch wel geniaal hoe hopeloos Selena is om Pre. af te stoppen. Dat ze verschrikkelijk deffen maakt het nog grappiger.
 
Reactiescore
461
Nee maar ze houden wel goed alles in het oog hier heb ik gemerkt xD
 
Reactiescore
510
Merk daar niks van :O
 
Bovenaan