Top/Flop speler(s)

DeletedUser23144

Guest
K hoorde dat Wal en Selena dicht degen een NAP zitten om samen op Pre te knallen
 
Reactiescore
461
Waar heb je dat gehoord dan ? Kan je dat skype gesprekje ook gelijk hier posten dan want geloof er niets van hoor :oops:
 
Reactiescore
1.019
Hij zat in Selena maar is gekickt. Niet zo netjes om de zaken die intern moeten blijven te delen hier opt af, ook al ben je gekickt.
 

DeletedUser77159

Guest
Hij zat in Selena maar is gekickt. Niet zo netjes om de zaken die intern moeten blijven te delen hier opt af, ook al ben je gekickt.
Het is een misselijke speler. Precies de reden waarom die in eerste instantie gekickt is. Enige wat die doet is het bewijzen.
 

DeletedUser78604

Guest
K hoorde dat Wal en Selena dicht degen een NAP zitten om samen op Pre te knallen

Hij zat in Selena maar is gekickt. Niet zo netjes om de zaken die intern moeten blijven te delen hier opt af, ook al ben je gekickt.

Het is een misselijke speler. Precies de reden waarom die in eerste instantie gekickt is. Enige wat die doet is het bewijzen.

Dit was dus die misselijke speler waar jullie over het hadden die ik moest vervangen :eek:
 
Reactiescore
1.167
Wie is WAL?
 

DeletedUser75803

Guest
WAL staat voor We Are Legion, zij doen niet vergeven, zij doen niet vergeten.

We Are Legion associeert zich met het zijn van een uitbreiding van een spel. Ze hebben ervoor gekozen om een uitbreiding te zijn in plaats van het spel zelf omdat ze zo bescheiden zijn. Ze leiden nog niet aan grootheidswaanzin (zou een enkeling hier nog wat van kunnen leren). We Are Legion komt voort uit klessik 14.

Voor de rest heeft mijn team nog niet veel info verzameld...
 
Reactiescore
1.167
Bedrankt voor de uitleg.
 

DeletedUser61134

Guest
Jij stopt overal, maar blijft nog wel in de chat spammen :x

Duncan kan dat.
Duncan is verliefd op Beccie en Beccie fixed dat hij alles kan waarvan hij droomt.

Dat heet Beccaisme, is de vervanger voor het Hindoeïsme en boeddhisme.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Duncan kan dat.
Duncan is verliefd op Beccie en Beccie fixed dat hij alles kan waarvan hij droomt.

Dat heet Beccaisme, is de vervanger voor het Hindoeïsme en boeddhisme.

Beccie is ook een leugenaar.
 
Reactiescore
1.167
Hahahaha.
 
Reactiescore
1.167
Is @JJNL77 al gekroond tot internkoning?
 

DeletedUser78604

Guest
Zooooooooooo even op tw stats gekeken komt er ook een dorp wat niet van JustMeForLive is of barbaar?
 

DeletedUser75803

Guest
Als JJNL mij nu inhaalt, dan word ik woest.. Het is je geraden.
 
Bovenaan