Top- en flopstammen

DeletedUser

Guest
Triest geval Barmhartige Banaan.
Jij ownt niets of niemand
Zelfs geen sneetje brood :(
 
Reactiescore
2.039
De stam P. is een kleine en gemotiveerde stam met momenteel 3 ervaren spelers en vrienden.

Met z'n allen een cursus Engels nemen misschien een idee?

Maar Daan... Het is verleden tijd, laat het lekker links liggen. Start lekker opnieuw op w40, of w41, of waar dan ook. W38 is gewoon een wereld geweest waarbij eigenlijk niks echt lekker voor je liep, en die pech had je nou eenmaal.
:D

Komt wel vaker voor bij daan, dat 'pech' op een wereld. :D
 

DeletedUser53131

Guest
ja die vond ik ook al op niks trekken

dan beter we change our planet of idk :p
 

DeletedUser

Guest
Jezus hebben we deze noob ook weer hoor. Dacht dat we eindelijk van je verlost waren van je maar je blijft maar terugkeren :p

Hoezo dat nou weer?

Ik kom enkel af en toe even langs om noobs zoals Vendatta noob tutti even op zijn plek te zetten gezien die echte niks van tribalwars spelen bakt en het IQ heeft van een bevroren visstick.

Verder own ik Vendatta met mijn ogen dicht.

Maar het is wel weer leuk geweest dit forum. Ik zal jullie met rust laten.

eerlijk, na al die jaren snap je nog maar net hoe je moet snipen, laat staan dat je het al kan. Van logisch denken zit er bij jou niets in, en jij gaat mij inmaken met je ogen dicht? Genious, never gonna happen. Ik wil gerust een private server met jou starten? benieuwd hoeveel dagen je het vol gaat houden tegen mij :rolleyes:

En tja, dat ik in dit geval de waarheid spreek kan je al duidelijk zien door de mening van alle andere spelers die jou enigszinds kennen. Meneer gaat mij even op zijn plaats zetten? Meneer denkt eerder dat hij bij de grote jongens kan rondhangen als hij ook groot probeert te doen. Helaas voor jou lukt dat niet, ga maar terug naar je eigen droomwereldje :D

Hoezo niet alleen omdat ik voor Feyenoord ben?

Is voor Feyenoord zijn überhaupt iets lachwekkendst? Jij bent zeker voor die club uit Amsterdam? Seizoenskaartje teletekst al aanwezig?

Hij kon het al niet meer aan voor ik de kans kreeg om te antwoorden op zijn posts :eek:
begint maar snel mee te praten over een ander onderwerp zonder te argumenten te beantwoorden.
Hmm, the skill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
eerlijk, na al die jaren snap je nog maar net hoe je moet snipen, laat staan dat je het al kan. Van logisch denken zit er bij jou niets in, en jij gaat mij inmaken met je ogen dicht? Genious, never gonna happen. Ik wil gerust een private server met jou starten? benieuwd hoeveel dagen je het vol gaat houden tegen mij :rolleyes:

E
n tja, dat ik in dit geval de waarheid spreek kan je al duidelijk zien door de mening van alle andere spelers die jou enigszinds kennen. Meneer gaat mij even op zijn plaats zetten? Meneer denkt eerder dat hij bij de grote jongens kan rondhangen als hij ook groot probeert te doen. Helaas voor jou lukt dat niet, ga maar terug naar je eigen droomwereldje :D
Heel grappig dat ik niet kan snipen... Of heb je het gewoon weer zelf even verzonnen? Was jij niet die dude die makkelijk werd ingemaakt op W34 alsof hij er niet stond? :p En dan ga je tegen mij zeggen dat ik niet logisch kan nadenken?

Jij bent echt een van de slechte spelers op tribalwars, en ja, ik own je met gemak met mijn ogen dicht en met mijn handen op mijn rug gebonden zonder dat ik ook maar best doe.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm moeilijk om 1 deftige stam te vinden, zal ik maar een weekje zonder zever op een chat moeten doorbrengen :(
 
Reactiescore
2.039
E
Heel grappig dat ik niet kan snipen... Of heb je het gewoon weer zelf even verzonnen? Was jij niet die dude die makkelijk werd ingemaakt op W34 alsof hij er niet stond? :p En dan ga je tegen mij zeggen dat ik niet logisch kan nadenken?

Jij bent echt een van de slechte spelers op tribalwars, en ja, ik own je met gemak met mijn ogen dicht en met mijn handen op mijn rug gebonden zonder dat ik ook maar best doe.

Lolled
 
Bovenaan