Top- en flopstammen

DeletedUser73959

Guest
Verander nou eerst maar eens je stamnaam naar een fatsoenlijke engelse zin..
Desnoods wil ik je zelfs wel helpen vertalen.

Dit hebben we met een reden gedaan.
Maar ik denk wel dat we de naam zullen aanpassen wegens de vele commentaren.
Maar we hebben die naam zo gekozen voor een reden dus ;)

DeletedUser

Guest
E
Heel grappig dat ik niet kan snipen... Of heb je het gewoon weer zelf even verzonnen? Was jij niet die dude die makkelijk werd ingemaakt op W34 alsof hij er niet stond? :p En dan ga je tegen mij zeggen dat ik niet logisch kan nadenken?

Jij bent echt een van de slechte spelers op tribalwars, en ja, ik own je met gemak met mijn ogen dicht en met mijn handen op mijn rug gebonden zonder dat ik ook maar best doe.

genious xD je hebt duidelijk geen idee waar je over spreekt :D
ik was die dude die w34 vv had afgegeven en terug kwam zonder account, de verhalen die jij verzint zijn gewoon een overduidelijk gebrek aan kennis (terwijl dat toch algemeen bekend was).
Jup, ik zeg dat je niet logisch kan nadenken. Ik heb ervaring met je, vrienden van me hebben ervaring met je en we weten allemaal dat je er geen zak van bakt. Jij bent het type farmslet, iemand die opdrachten zal uitvoeren maar zelf nooit met de ideeën zal komen.

Je hebt verder geen idee tegen wie je het hebt, want in tegenstelling tot mij heb jij duidelijk extreem slechte bronnen. Jouw wannebe poging om mij te kleineren is overduidelijk zwaar mislukt. Gelieve dus je zielige betoog voor jezelf te laten want niemand gelooft er toch nog in. Thanks :)

DeletedUser73959

Guest
Onze stam is met bekende spelers opgeleid en er komen nog 2 "bekende" spelers bij binnenkort dus alsmaar beter

DeletedUser

Guest
We zitten nog in een vroeg stadium om nu al te praten over TOPstammen ...

DeletedUser

Guest
We zitten nog in een vroeg stadium om nu al te praten over TOPstammen ...

Je neemt dit topic dan ook veel te letterlijk ;)
Dit topic is bedoelt om te spreken over huidige top/flop stammen. Maar ook om te speculeren over mogelijke top/flop-stammen (stammen waarin er goede spelers zitten, stammen met een leiding die zichzelf al eerder bewezen heeft, ...)

En vooral id beginfase zijn er dus veel veelbelovende stammen.

Reactiescore
206
Je neemt dit topic dan ook veel te letterlijk ;)
Dit topic is bedoelt om te spreken over huidige top/flop stammen. Maar ook om te speculeren over mogelijke top/flop-stammen (stammen waarin er goede spelers zitten, stammen met een leiding die zichzelf al eerder bewezen heeft, ...)

En vooral id beginfase zijn er dus veel veelbelovende stammen.

+1!

Dus ben ik even benieuwd, wat verwachten we van 'Run.'?

Reactiescore
206
Good gues. Maar die personen gaan er over een paar weken uit lijkt me ;)
Denk dat er toch wel een aardige groep over blijft. Misschien dat de gs verkopers ergens nog een team kunnen versterken binnen Run., deels heb je natuurlijk gelijk; een stam met personen die voor pp gaan maakt het niet. Maar dit is een kleinere groep dan het aantal dat actief speelt zover bij mij bekend.
Daarbij, is het in deze fase nog wel gezellig wat meer volk te hebben :eek:

Speel je op deze wereld :)?

Jazeker binkie :D

Laatst bewerkt:
Bovenaan