Top- en flopstammen

DeletedUser44955

Guest
Ja denk dat ik ook maar sollicitatie naar die stam stuur. blijken nog leden te zoeken :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Vooraf gezegd: begrijpen doe ik je. Andersom weet ik ook dat jij een degelijke speler bent, en vind ik je ook vrij sympathiek. Wat helaas steeds minder samen gaat tegenwoordig.

Nu is het wel zo.. Ik ben toen der tijd Wereld 38 begonnen omdat Sean mij uitnodigde op Kanade Tachibana nog voor ik werkelijk in die wereld speelde. Er zijn twee redenen waarom ik nooit direct ben begonnen daar: ten eerste wou ik het simpelweg even aanzien en eerst wat bij kunnen slapen na mijn verlies in Wereld 36 op ShakeDatAss. Daardoor is Amen gekomen. Besloot ik een medespeler te zoeken en te beginnen daar, dat bleek het tweede probleem uiteindelijk. Ik kon deze niet alleen achterlaten dus moest een vervanger zoeken voor mij. Wat langer duurde dan gedacht.
Maar goed.. Gesolliciteerd, aangenomen en mijn idee was dus om later een overstap te maken naar Kanade Tachibana. Wat bleek, KT was ineens foetsie. Waarom precies, is me nooit geheel duidelijk geworden of staat me in ieder geval niet meer bij.

Dat ik dan uiteindelijk toch die overstap maak tsja.. Daar is misschien iets van te zeggen. Anderzijds was ik helemaal fan van het account KT en stond de afspraak al langer. Dat het account Amen verloren ging is niet mijn schuld, ik heb er twee spelers achter gelaten. Dit waren echter geen nachtbrakers schijnt, en ik op dat moment wel. Ze zijn de ochtend nadat ik weg was het hoofddorp verloren, en de rest was pas net geadeld dus nog niet veel waard.

Trouwens, Sander vroeg mij te komen spelen op zijn account.

Tot mijn spijt is het enigste wat ik je kan aanbieden mijn excuses voor hoe dit gelopen is.
Je hebt me altijd een degelijk persoon geleken, dus vond het ook vervelend om onder zulke omstandigheden weg te zijn gegaan en daar nu altijd de gevolgen van te moeten aanhoren en te zien.
Of bijvoorbeeld te horen dat ik nu geen stamgevoel zou hebben door een enkele en misschien onbesuisde actie als deze.

Ik hoop dat dat een excuses genoeg is, maar eigenlijk weet ik wel beter.. Je zei het al meteen namelijk ;)


Mocht je er nog op in willen gaan, stel ik voor dit op skype te doen. Anders worden hier zo een stel zeikstralen lastig ;)

Geloof het of niet, ondanks dat je mij in deze post gelijk geeft en ik dit nu makkelijk verder zou kunnen uitbuiten (wat dus betekent dat dit een gewaagde post van je is) doe ik dat niet en kan ik deze post zelfs respecteren.
Nog sterker, momenteel sta ik met mijn mond vol tanden.
Ik had deze post serieus niet verwacht, ik verwachtte een zeer slap weerwoord maar verkeert gedacht dus.
Nogmaals ik weet momenteel echt niet wat ik moet zeggen want deze post is het laatste wat ik verwacht had.

De rest van het verhaal zal ik dan ook maar achterwege laten, het is vergeven, hier moet ik echter wel bij zeggen dat het niet is vergeten.
wat er is gebeurd zal mij op tw bij blijven, mijn respect naar jou toe is daarom ook helemaal weg.
Dat betekent echter niet dat dat niet terug kan komen, want nogmaals deze post had ik echt niet verwacht.

Ik denk dat je een van de weinigen(zo niet de enige) bent die zo'n ''fout'' op deze manier durft toe te geven.
Ik zal me verder ook niet meer met je op het af bemoeien, mij part is dit dan afgesloten.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een liefde:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Gaat dit forum ook verpest worden met die pagina lange posts :s?
 

DeletedUser

Guest
Gaat dit forum ook verpest worden met die pagina lange posts :s?

Het hangt ervan af wat wat je bedoelt met lange posts en verpesten.
Als je een post bedoelt van meer dan 2 zinnen waar zelfs iets nuttigs in staat noem ik dat niet verpesten. Al kan ik zeker en vast begrijpen waarom jij vind dat het fora daarmee verpest wordt. Het is immers nooit leuk om iets te proberen lezen wat boven je IQ gaat en wat je dus niet kan begrijpen.
Maar of dat nu aan jou ligt, of aan het AF daar heb ik mijn vragen bij.
 

DeletedUser68810

Guest
Het hangt ervan af wat wat je bedoelt met lange posts en verpesten.
Als je een post bedoelt van meer dan 2 zinnen waar zelfs iets nuttigs in staat noem ik dat niet verpesten. Al kan ik zeker en vast begrijpen waarom jij vind dat het fora daarmee verpest wordt. Het is immers nooit leuk om iets te proberen lezen wat boven je IQ gaat en wat je dus niet kan begrijpen.
Maar of dat nu aan jou ligt, of aan het AF daar heb ik mijn vragen bij.

Wat zijn we toch weer vriendelijk allemaal :D :D :D
 

DeletedUser66265

Guest
Gaat dit forum ook verpest worden met die pagina lange posts :s?

gezien je registratie heb ook jij het oude af meegemaakt.
Dan weet je toch wel dat wat jij nu post kant noch wal slaat?

Vroeger stonden er veel meer en veel langere af posts, de af posts van tegenwoordig zijn 9/10 keer om te huilen en bevatten voornamelijk spam.
 

DeletedUser

Guest
Het hangt ervan af wat wat je bedoelt met lange posts en verpesten.
Als je een post bedoelt van meer dan 2 zinnen waar zelfs iets nuttigs in staat noem ik dat niet verpesten. Al kan ik zeker en vast begrijpen waarom jij vind dat het fora daarmee verpest wordt. Het is immers nooit leuk om iets te proberen lezen wat boven je IQ gaat en wat je dus niet kan begrijpen.
Maar of dat nu aan jou ligt, of aan het AF daar heb ik mijn vragen bij.

Jezus hebben we deze noob ook weer hoor. Dacht dat we eindelijk van je verlost waren van je maar je blijft maar terugkeren :p
 

DeletedUser

Guest
Hoezo dat nou weer?

Ik kom enkel af en toe even langs om noobs zoals Vendatta noob tutti even op zijn plek te zetten gezien die echte niks van tribalwars spelen bakt en het IQ heeft van een bevroren visstick.

Verder own ik Vendatta met mijn ogen dicht.

Maar het is wel weer leuk geweest dit forum. Ik zal jullie met rust laten.
 

DeletedUser63354

Guest
Hoezo dat nou weer?

Ik kom enkel af en toe even langs om noobs zoals Vendatta noob tutti even op zijn plek te zetten gezien die echte niks van tribalwars spelen bakt en het IQ heeft van een bevroren visstick.

Verder own ik Vendatta met mijn ogen dicht.

Maar het is wel weer leuk geweest dit forum. Ik zal jullie met rust laten.

lachwekkend ventje, en niet alleen omdat je voor feyenoord bent :D:D:D
 

DeletedUser69813

Guest
Hoezo dat nou weer?

Ik kom enkel af en toe even langs om noobs zoals Vendatta noob tutti even op zijn plek te zetten gezien die echte niks van tribalwars spelen bakt en het IQ heeft van een bevroren visstick.

Verder own ik Vendatta met mijn ogen dicht.

Maar het is wel weer leuk geweest dit forum. Ik zal jullie met rust laten.

uhu..., dus wie was jij ook alweer?
 

DeletedUser66265

Guest
Hoezo dat nou weer?

Ik kom enkel af en toe even langs om noobs zoals Vendatta noob tutti even op zijn plek te zetten gezien die echte niks van tribalwars spelen bakt en het IQ heeft van een bevroren visstick.

Verder own ik Vendatta met mijn ogen dicht.

Maar het is wel weer leuk geweest dit forum. Ik zal jullie met rust laten.

Als er iemand op het af uitgekotst word door zijn idiote gedrag ben jij het wel..
Vendetta mag de zaken dan niet scherp zien en mij onterecht beschuldigen, een slechte speler is hij niet.
Ik vrees voor jou dat hij jou met zijn ogen dicht ''ownt'' i.p.v. andersom.
 
Bovenaan