Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser65875

Guest
die ironie is dat hij dorpjes edelt van stamgenoten die dorpjes hebben geedelt van stamgenoten :p (en een hoop barbaren)



ga jij nog maar wat internen. ik zal jullie dorpjes wel afsnoepen. volstacken met def. ain't gonna work. me met enkele mensjes samen aanvallen. ook niet. bye bye grootprater. edel nog wat van je stamgenoten of wat van je farmdorpjes als je er nog hebt.

en als je echt gaat beginnen van ooh look at me ik sta eindelijk in de top 25 en jij niet (like a baby)
jouw startdatum: 05th December 2013
mijn startdatum : 22nd January 2014
maand en half verschil...

Dus? Heb ik zitten roepen van, volgend week sta ik in de top 25!
Denk het niet, dus kom is niet zeveren met start datum ...
 

DeletedUser72441

Guest
de euforie van mijn co was er gewoon omdat wij toch wel zeer sterk groeien. en had er niet zoveel os gestacked geweest hadden we wie weet wel al diep in de top 30 gestaan. maar zo zie je maar dat veel def het lastiger maakt.
voor de rest kom ik met objectieve cijfers aan dat jij zowet 1/3 langer speelt dan wij. en dan uiteindelijk toch maar net in de top 25 staat.
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer eigenlijk nooit op het AF, maar dit raakt kant noch wal.
Wat heb jij eigenlijk bereikt op deze wereld?
BB's edelen?

Laat ik duidelijk zijn ik ken jabeplace al jaren van andere werelden en er is geen loyalere en betere teamspeler als jabeplace ook zijn skills zijn goed . Het is niet voor niets dat ik hem als co er bij mij bijneem

ik durf best te beweren dat hij 1 van de betere tw spelers is, hij komt erg goed in de buurt van demo73 die ik als beste individuele speler zie ondanks dat ik hem als leider niet heb gemogen
 

DeletedUser65875

Guest
de euforie van mijn co was er gewoon omdat wij toch wel zeer sterk groeien. en had er niet zoveel os gestacked geweest hadden we wie weet wel al diep in de top 30 gestaan. maar zo zie je maar dat veel def het lastiger maakt.
voor de rest kom ik met objectieve cijfers aan dat jij zowet 1/3 langer speelt dan wij. en dan uiteindelijk toch maar net in de top 25 staat.

Stoef ik ermee dat ik erin sta? Zeg ik dat ik er thuis hoor? Denk het niet ... Je co zat wel zo bezig
 
Reactiescore
31
Ook hier: lijstjes.
Wat is toegestaan in dit topic?

  • Lijstjes
  • Reacties op lijstjes

Al het andere wordt berispt.
 

DeletedUser68252

Guest
Ook hier: lijstjes.
Wat is toegestaan in dit topic?

  • Lijstjes
  • Reacties op lijstjes

Al het andere wordt berispt.

Dat je hard optreed tegen over bepaald taalgebruik is meer dan logisch, maar weerhoud je asjeblieft ervan om het forum te annihileren. Het is van de zotte dat men hier enkel over lijstjes mag praten, dit is het hoofddoel van het topic maar er kan makkelijk wel over wat anders gebabbeld worden wat indirect met lijstjes te maken heeft, gekoppeld kan worden aan lijstjes.
 
Reactiescore
31
Dat je hard optreed tegen over bepaald taalgebruik is meer dan logisch, maar weerhoud je asjeblieft ervan om het forum te annihileren. Het is van de zotte dat men hier enkel over lijstjes mag praten, dit is het hoofddoel van het topic maar er kan makkelijk wel over wat anders gebabbeld worden wat indirect met lijstjes te maken heeft, gekoppeld kan worden aan lijstjes.

Dat versta ik ook onder puntje 2.
 

DeletedUser1206

Guest
1 Kakashi.
Goeie spelers erop, leidinggeving gaat alleen nog niet heel best :)
2 Bouwtijden Halveren
Beschouw ik als 1 van de betere op deze wereld
3 Peuter Power
Ook top 5 waardig. goeie speler
4 Stelvio
top 25 ja. Top 5 voor mij niet.
5 Sneaky Joe Grimbeard
eerder top 10 waardig
6 King Ringo
King intern!! Geef je wel credits voor het runnen van N-S daarom zeker top 10 waardig
7 iReQuiemx
Staan wel op een goeie plek zo
8 De Penno
Verwacht ik nog te zien stijgen binnenkort
9 bravehart1969
Nee, Internert BB edelaar en groot PP gebruiker
10 Maak That De Katze Wise
Mooie ligging mooie ODA maja wat wil je met zo`n chille ligging.
11 corneelse5
Zeker top 25 waardig.
12 DaGGa
Zeker niet top 25 waardig :). internen is het enige woord in meneer zijn woordenboek
13 Zakitakii
Mhah veel interns en weinig laten zien nog :$
14 Wings of Liberty
Staat ook wel op een verdiende 14e plek
15 sj44kie
Ben ik zelf dus ga hier niet over oordelen
16 roetsjbaan
ook groot deel interns maar doet het laatste weken goed tegen serve
17 Bullas in Actione
Is voor mijn gevoel ook niet top 25 waardig maar ken hem niet goed nog
18 borno
wat gedropped door een klein oorlogje maar zeker top 25 waardig
19 demarkie
staat ook op een verdiende plek
20 Sandor Clegane
Stats nog niet heel bijzonder.. Verwacht wel nog een hoop te gaan zien van PM
21 Mr.Tweety
nieteens top 50 waardig
22 lord ork
Ken je niet.. Stats zijn niet verkeerd dus je hoort ook wel in de top 25 thuis gok ik
23 pyramids
zoveel kopzorgen om een stel noobs bij elkaar te houden en ook nog tijd overhouden om te edelen. Zeker top25 waardig
24 ShakeDatAss
Ken je ook niet dus neutraal
25 PlayOrFail
nee, Meer dan internen heeft ie zowat niet gedaan dus lang geen top 100 waard.

Verder wil ik nog graag een paar spelers opnoemen die ik wel top 25 waardig vind en misschien ook wel in de toekomst daar zie komen :

- Call of Cthulu
- Asteria*

Groetjes Sj44kie
 

DeletedUser

Guest
2 Bouwtijden Halveren
Beschouw ik als 1 van de betere op deze wereld

Thanks Jitter!
 

DeletedUser72415

Guest
1 Kakashi.
Goeie spelers erop, leidinggeving gaat alleen nog niet heel best :)
2 Bouwtijden Halveren
Beschouw ik als 1 van de betere op deze wereld
3 Peuter Power
Ook top 5 waardig. goeie speler
4 Stelvio
top 25 ja. Top 5 voor mij niet.
5 Sneaky Joe Grimbeard
eerder top 10 waardig
6 King Ringo
King intern!! Geef je wel credits voor het runnen van N-S daarom zeker top 10 waardig
7 iReQuiemx
Staan wel op een goeie plek zo
8 De Penno
Verwacht ik nog te zien stijgen binnenkort
9 bravehart1969
Nee, Internert BB edelaar en groot PP gebruiker
10 Maak That De Katze Wise
Mooie ligging mooie ODA maja wat wil je met zo`n chille ligging.
11 corneelse5
Zeker top 25 waardig.
12 DaGGa
Zeker niet top 25 waardig :). internen is het enige woord in meneer zijn woordenboek
13 Zakitakii
Mhah veel interns en weinig laten zien nog :$
14 Wings of Liberty
Staat ook wel op een verdiende 14e plek
15 sj44kie
Ben ik zelf dus ga hier niet over oordelen
16 roetsjbaan
ook groot deel interns maar doet het laatste weken goed tegen serve
17 Bullas in Actione
Is voor mijn gevoel ook niet top 25 waardig maar ken hem niet goed nog
18 borno
wat gedropped door een klein oorlogje maar zeker top 25 waardig
19 demarkie
staat ook op een verdiende plek
20 Sandor Clegane
Stats nog niet heel bijzonder.. Verwacht wel nog een hoop te gaan zien van PM
21 Mr.Tweety
nieteens top 50 waardig
22 lord ork
Ken je niet.. Stats zijn niet verkeerd dus je hoort ook wel in de top 25 thuis gok ik
23 pyramids
zoveel kopzorgen om een stel noobs bij elkaar te houden en ook nog tijd overhouden om te edelen. Zeker top25 waardig
24 ShakeDatAss
Ken je ook niet dus neutraal
25 PlayOrFail
nee, Meer dan internen heeft ie zowat niet gedaan dus lang geen top 100 waard.

Verder wil ik nog graag een paar spelers opnoemen die ik wel top 25 waardig vind en misschien ook wel in de toekomst daar zie komen :

- Call of Cthulu
- Asteria*

Groetjes Sj44kie

Ach sj44kie. Wat jij vind van mij interesseert me toch geen moer. Want jij weet niet eens het hele verhaal. Noem mij maar een interner en top 25 onwaardig. Krijg ik alleen maar meer zin om te "bewijzen" dat ik dit wel ben...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach sj44kie. Wat jij vind van mij interesseert me toch geen moer. Want jij weet niet eens het hele verhaal. Noem mij maar een interner en top 25 onwaardig. Krijg ik alleen maar meer zin om te "bewijzen" dat ik dit wel ben...

Hij heeft wel een punt, 106ste od rang en vrijwel alleen maar interns. Zou ik toch zeker ook niet 25 waardig vinden, als je even snel kijkt.
 
Reactiescore
31
Ach sj44kie. Wat jij vind van mij interesseert me toch geen moer. Want jij weet niet eens het hele verhaal. Noem mij maar een interner en top 25 onwaardig. Krijg ik alleen maar meer zin om te "bewijzen" dat ik dit wel ben...
Motivatie. Dat vind ik altijd het leuke van dit soort topics, mensen krijgen motivatie van anderen om het ongelijk te bewijzen. ;)

Hij heeft wel een punt, 106ste od rang en vrijwel alleen maar interns. Zou ik toch zeker ook niet 25 waardig vinden, als je even snel kijkt.

Tsjah dat is waar, echter denk ik ook wel dat hij iets van capabel moet zijn wil hij zich daar blijven houden. Maar goed, ik denk dat hij dit ook ziet als motivatie om de OD etc omhoog te krijgen. Ik ben dus ook benieuwd naar de toekomst!
 

DeletedUser67609

Guest
10 Maak That De Katze Wise
Mooie ligging mooie ODA maja wat wil je met zo`n chille ligging.

Je kan het ook andersom zien. Hij heeft keihard mensen aangepakt en daardoor heeft hij nu een chille ligging wat dus een goede prestatie is ;)
 

DeletedUser

Guest
Motivatie. Dat vind ik altijd het leuke van dit soort topics, mensen krijgen motivatie van anderen om het ongelijk te bewijzen. ;)



Tsjah dat is waar, echter denk ik ook wel dat hij iets van capabel moet zijn wil hij zich daar blijven houden. Maar goed, ik denk dat hij dit ook ziet als motivatie om de OD etc omhoog te krijgen. Ik ben dus ook benieuwd naar de toekomst!

Oh daar ben ik het zeker mee eens, maar als je puur naar de statistieken kijkt snap ik waarom er zoiets gezegd word.
 
Bovenaan