Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser63354

Guest
volgens mij is dat lijstje van sjaakie niet zo diepgaand, sjonge wat zit daar bullshit in :D
 

DeletedUser72415

Guest
Oh daar ben ik het zeker mee eens, maar als je puur naar de statistieken kijkt snap ik waarom er zoiets gezegd word.

Tuurlijk. Als je puur naar de statistieken kijkt. Maar als ik metin2 in een andere stam had geduwd omdat hij mijn dorpenuitbouwer is. Had niemand erom gekraaid :) Maar dan is het statistiek vervalsing. Maar sorry daar doe ik niet aan mee.Heb ik veel dorpen door internen ? Jah geef ik eerlijk toe, maar dat is mijn dorpenuitbouwer die toch veel dorpjes voor mij heeft uitgebouwd.Maakt dat mijn skills minder ? Ik dacht het niet.
Maar als iemand u het voorstel doet om dorpen uit te bouwen zodat jij ze kan edelen. Dan denk ik niet dat iemand van jullie het zou afwijzen.Integendeel. Als ik naar sommige profielen kijk is het ook : DU/MB gezocht ...
Ben ik daardoor top 25 onwaardig ? Misschien. Maar dan is het aan mij om te bewijzen dat ik daar wel hoor. Dus kritiek op mij mag iedereen hebben. Maar dat zorgt alleen maar voor meer motivatie om het tegendeel aan jullie criticasters te bewijzen.
En faal ik hierbij ? Dan zullen jullie allemaal lachen. No problem. Ik heb mij op andere werelden genoeg bewezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57683

Guest
Buk maar is. zal je zien hoe diep ie gaat. :D

Met een ''tegen''reactie als deze, bewijs je wel zijn punt he :p

Hier zit je fout.Zeker top25 waardig.
Goeie betrouwbare en gemotiveerde spelers

Hoe kan zijn mening fout zijn? :p
Hij kijkt naar de stats van het account en baseert daar een indruk op, het is dan aan de bespelers van het account om die indruk naar de buitenwereld te veranderen.
 

DeletedUser65875

Guest
Met een ''tegen''reactie als deze, bewijs je wel zijn punt he :p



Hoe kan zijn mening fout zijn? :p
Hij kijkt naar de stats van het account en baseert daar een indruk op, het is dan aan de bespelers van het account om die indruk naar de buitenwereld te veranderen.

Omdat zijn mening gebaseerd is op verkeerde fouten daarom :) Maar maakt niet uit :) laat hem mij maar onderschatten ^^
 

DeletedUser57683

Guest
Omdat zijn mening gebaseerd is op verkeerde fouten daarom :) Maar maakt niet uit :) laat hem mij maar onderschatten ^^

Misschien weet hij iets wat wij niet weten, daar heeft ie wel vaker last van :p
Maar goed de helft van je overnames zijn natuurlijk wel Intern/BB, dus hij raakt iig iets van kant of wal ;)
 

DeletedUser65875

Guest
Misschien weet hij iets wat wij niet weten, daar heeft ie wel vaker last van :p
Maar goed de helft van je overnames zijn natuurlijk wel Intern/BB, dus hij raakt iig iets van kant of wal ;)

BB niet (buiten 4 bb dorpen, de andere lage -5k zijn bonusdorpen), tenzij 5k+ bb's die zijn inactieve spelers dus kan je niet met afkomen.. intern is nu eenmaal zo :) maar dat dat het enige is? dan deffen die interns toch wel neig ze! :)

En iedereen intern'd dus wil ik niet achter blijven hé :D

Maar als hij denkt of eender wie dat ik geen top 100 waardig ben, is jullie keuze en mening, heb ik respect voor. Grond deze dan wel.

Dit is een spel, ik speel het spel hoe ik het wil (op een eerlijke manier) en laat me niet opjagen door andere hun mening :)
Als ik geen top 100 waardig ben zal dit de toekomst zich uitmaken.
 

DeletedUser

Guest
15 sj44kie
Ben ik zelf dus ga hier niet over oordelen

Aangezien jij niet over jezelf wil oordelen, neem ik die taak wel even op me.

Niet top 25 waardig. Groot deel zijn interns/barbs, en dan spreken we nog niet eens over blackboemba.
Bovendien heeft meneer al de nodige irritatie opgewekt bij menig speler, waardoor hij nu door menig speler als target wordt gezien.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien jij niet over jezelf wil oordelen, neem ik die taak wel even op me.

Niet top 25 waardig. Groot deel zijn interns/barbs, en dan spreken we nog niet eens over blackboemba.
Bovendien heeft meneer al de nodige irritatie opgewekt bij menig speler, waardoor hij nu door menig speler als target wordt gezien.

Wat was jou eerste wereld?
 

DeletedUser

Guest
Wat was jou eerste wereld?

Je insinueerde zojuist in het andere topic met de opmerking 'Ik had je hoger ingeschat' dat je me kende, maar blijkbaar toch niet?
Maar om je vraag te beantwoorden: het was niet deze wereld, en laat dit nou net het forum zijn van wereld 36. Wat tracht je overigens te bereiken door mij deze vraag te stellen?
 

DeletedUser71976

Guest
Aangezien jij niet over jezelf wil oordelen, neem ik die taak wel even op me.

Niet top 25 waardig. Groot deel zijn interns/barbs, en dan spreken we nog niet eens over blackboemba.
Bovendien heeft meneer al de nodige irritatie opgewekt bij menig speler, waardoor hij nu door menig speler als target wordt gezien.

En als jij nu eens van dit forum verdwijnt met je 'feiten' die van geen kant kloppen?
 
Bovenaan