Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
hahahah lekker lars!

Haha weer zo lekker typisch dit.

Jullie gaan graag in op de wijze van posten van jullie mede AF gebruikers, maar slaan de inhoudelijke kant van de discussie gewoon over, want dat zet jullie stamgenoot misschien wel in een verkeerd daglicht.

Kunnen jullie nu dus inhoudelijk op de post van Draak ingaan?
Oja sj44kie, zullen we die dorpen van Duckbang ook maar weer optellen bij je interns? Of heb je daar voor moeten 'vechten'?
 

DeletedUser1206

Guest
Haha weer zo lekker typisch dit.

Jullie gaan graag in op de wijze van posten van jullie mede AF gebruikers, maar slaan de inhoudelijke kant van de discussie gewoon over, want dat zet jullie stamgenoot misschien wel in een verkeerd daglicht.

Kunnen jullie nu dus inhoudelijk op de post van Draak ingaan?
Oja sj44kie, zullen we die dorpen van Duckbang ook maar weer optellen bij je interns? Of heb je daar voor moeten 'vechten'?

haha doe je best. Ik sla gratis dorpjes niet af :)
 

DeletedUser29156

Guest
Haha weer zo lekker typisch dit.

Jullie gaan graag in op de wijze van posten van jullie mede AF gebruikers, maar slaan de inhoudelijke kant van de discussie gewoon over, want dat zet jullie stamgenoot misschien wel in een verkeerd daglicht.

Kunnen jullie nu dus inhoudelijk op de post van Draak ingaan?
Oja sj44kie, zullen we die dorpen van Duckbang ook maar weer optellen bij je interns? Of heb je daar voor moeten 'vechten'?

Mwah ik vond het gewoon mooi dat L. dit zei. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik dit doe dus ff je mondje houden gozertje.
 

DeletedUser

Guest
Mwah ik vond het gewoon mooi dat L. dit zei. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik dit doe dus ff je mondje houden gozertje.

Zucht....

Haha weer zo lekker typisch dit.

Jullie gaan graag in op de wijze van posten van jullie mede AF gebruikers, maar slaan de inhoudelijke kant van de discussie gewoon over, want dat zet jullie stamgenoot misschien wel in een verkeerd daglicht.

Ik gebruik de term jullie, en ik spreek geen woord over hoe vaak jij dit gedaan hebt, gozertje. Of lees jij iets met je oogjes wat er niet staat?

Jij kan wel meer niet volgen als het niet in je straatje past;)
hahahah lekker lars!

Maarja, ik vraag het nog maar een keer, want het is nog steeds niet gebeurd:

Kunnen jullie nu dus inhoudelijk op de post van Draak ingaan?

En om het jullie makkelijk te maken heb ik maar even voor jullie opgezocht, want jullie hebben inmiddels al zoveel crap geluld dat hij alweer van deze pagina verdwenen is...

Waarom zou een speler die dan niet jouw MB/DB is überhaupt zijn dorpen moeten afstaan :confused:
Op de manieren hoe je het allemaal omschrijft lijkt het veel meer op een MB die gedwongen werd om zich te laten internen en het daar logische wijs niet geheel mee eens was :p
 
Reactiescore
2.303
Waarom zou een speler die dan niet jouw MB/DB is überhaupt zijn dorpen moeten afstaan :confused:
Op de manieren hoe je het allemaal omschrijft lijkt het veel meer op een MB die gedwongen werd om zich te laten internen en het daar logische wijs niet geheel mee eens was :p

Alsof Fre dit nooit doet :)
Ik weet zelf niet of het een gedwonen intern is of niet...
 

DeletedUser1206

Guest
Je kan het een gedwongen intern noemen... Feit was wel gewoon dat hij nog maar eenmaal per week online kwam en geen zin had om enigzins een edelrichtingen te kiezen of dergelijke. Enigste wat hij nog deed was bb edelen. Ik had hem het voorstel gedaan om samen jeremyy34 te slopen en dan mocht hij het hebben zodat hij daar front creerde richting Pi. Had ie ook geen zin in. Ja en als je dan nergens aan mee wilt helpen en alleen maar bb edelt. Dan word ik het wel is zat ja. Btw er zaten 2 spelers op dat account en omdat de originele eigenaar van dat account slecht in zijn vel zat of weet ik wat hij had had ie ook nog is het pw veranderd waardoor de andere co er niet meer op kon. Die speelt nu ook op account sj44kie.
 

DeletedUser69949

Guest
Je kan het een gedwongen intern noemen... Feit was wel gewoon dat hij nog maar eenmaal per week online kwam en geen zin had om enigzins een edelrichtingen te kiezen of dergelijke. Enigste wat hij nog deed was bb edelen. Ik had hem het voorstel gedaan om samen jeremyy34 te slopen en dan mocht hij het hebben zodat hij daar front creerde richting Pi. Had ie ook geen zin in. Ja en als je dan nergens aan mee wilt helpen en alleen maar bb edelt. Dan word ik het wel is zat ja. Btw er zaten 2 spelers op dat account en omdat de originele eigenaar van dat account slecht in zijn vel zat of weet ik wat hij had had ie ook nog is het pw veranderd waardoor de andere co er niet meer op kon. Die speelt nu ook op account sj44kie.

Oh nee, toch geen 2 sj44kie's
:eek:
 

DeletedUser65875

Guest
Ik bedacht me opeens dat er hier nog een weddenschap liep, en ik heb hem gevonden :D

De uitslag staat hier

Nice win Gethope.:cool:

Maarja, zo zeker was hij precies niet van zichzelf dus ging deze nooit aan ... Chicken much?

Praatjes maar geen daadjes
 

DeletedUser72441

Guest
Hij heeft ook nog andere dorpen gepakt hoor, van stamgenoten ;)

die ironie is dat hij dorpjes edelt van stamgenoten die dorpjes hebben geedelt van stamgenoten :p (en een hoop barbaren)

Maarja, zo zeker was hij precies niet van zichzelf dus ging deze nooit aan ... Chicken much?

Praatjes maar geen daadjes

ga jij nog maar wat internen. ik zal jullie dorpjes wel afsnoepen. volstacken met def. ain't gonna work. me met enkele mensjes samen aanvallen. ook niet. bye bye grootprater. edel nog wat van je stamgenoten of wat van je farmdorpjes als je er nog hebt.

en als je echt gaat beginnen van ooh look at me ik sta eindelijk in de top 25 en jij niet (like a baby)
jouw startdatum: 05th December 2013
mijn startdatum : 22nd January 2014
maand en half verschil...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan