Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser3435

Guest
Speel jij dan nog op de classic?
Ik? Nooit gespeeld, stond onder VV voor te farmen. Dorpsnaam was niet voor niks 'Dit wordt je farm' :D :D Soms eens ingelogd voor wat omliggende spelers te fucken met wat bijltjes en lc maar daar bleef het ook bij, voor die snelheid heb ik atm echt geen tijd. Wil er binnenkort wel eens eentje meedoen in de vakantie.
 

DeletedUser73696

Guest
Acie => Reactie. Zal het even duidelijker maken, aangezien je het anders niet snapt, ik zou nooit inhoudelijk reageren op een post van jou aangezien ik erg weinig waarde hecht aan je mening. Als jij weer de clown gaat uithangen en jezelf even in de spotlight wilt zetten, met mij als leidraad, reageer ik daar even op ja.

Clowns zijn nooit inhoudelijk, ik reageerde inhoudelijk. Dat ik jou even de mond snoer, inderdaad. Jammer dat jij dan weer met loze argumenten komt, dan schets je jezelf alleen maar negatief neer.
 
Reactiescore
86
Ik? Nooit gespeeld, stond onder VV voor te farmen. Dorpsnaam was niet voor niks 'Dit wordt je farm' :D :D Soms eens ingelogd voor wat omliggende spelers te fucken met wat bijltjes en lc maar daar bleef het ook bij, voor die snelheid heb ik atm echt geen tijd. Wil er binnenkort wel eens eentje meedoen in de vakantie.

Onder VV van?
 

DeletedUser3435

Guest
Onder VV van?
Otto Von Bismarck. :D Moet je anders ook weten wat mijn passwoord is? Of hoeveel gebouwen wij aangetikt hebben? Je zegt het maar hoor. Rare snuiter.
Clowns zijn nooit inhoudelijk, ik reageerde inhoudelijk. Dat ik jou even de mond snoer, inderdaad. Jammer dat jij dan weer met loze argumenten komt, dan schets je jezelf alleen maar negatief neer.
Clowns denken dat ze inhoudelijk reageren.. dat is net het grappige eraan. Net zoals jij nu, dat je denkt dat iemand 'de mond snoert' omdat je eigenlijk ergens op reageert waar jij niks met te maken hebt en dat je nog niet eens inhoudelijk op de posts 'vanaf dan' ingaat. Ohja, ik schets mezelf echt negatief neer ja.. Ik denk dat jij hier gezien wordt als top 3 van de grootste noobs op het AF, maar jij bent inderdaad de persoon die over iemand anders zijn imago kan oordelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75770

Guest
Aangezien dat zowat alle reacties over de ODA gingen, niet alleen die van jou, reageer ik daarop. En geloof mij, jij bent de laatste persoon die ik serieus ga nemen en waar ik op zou reageren, laat dat even duidelijk zijn. :D Het enigste wat ik van jou gezien is een grote mond met een dikke faal op de classic als gevolg.

Dacht dat Hokuz zich altijd hopeloos belachelijk maakte, maar jij bent echt de nieuwe clown van het AF.

Je had een leuke post waar ik mij volledig in kon vinden, een post waarin je simpelweg gelijk had.
Waarom moet je daarna dan toch weer zo agressief reageren?
Jij maakt echt problemen die er niet zijn.
 

DeletedUser3435

Guest
Je had een leuke post waar ik mij volledig in kon vinden, een post waarin je simpelweg gelijk had.
Waarom moet je daarna dan toch weer zo agressief reageren?
Jij maakt echt problemen die er niet zijn.
Vind je dit al aggresief? Jezus, dan mag je blij zijn dat je niet vroeger op de fora's bent gekomen hier. :D Hier ben ik echt nog heeeeeel vriendelijk.
 

DeletedUser44415

Guest
Je had een leuke post waar ik mij volledig in kon vinden, een post waarin je simpelweg gelijk had.
Waarom moet je daarna dan toch weer zo agressief reageren?
Jij maakt echt problemen die er niet zijn.

Jij kent hem echt niet goed hé?
 

DeletedUser44415

Guest
Spamoholic top 25 waardig?

Ik zeg ja.

Om toch eens ontopic te gaan, ik respecteer je sarcastische mening, maar ik heb de activiteit voor een speler die beter niet speelt. Vandaar dat ik sedert de core nog maar 1 dorp heb :D.
 

DeletedUser13688

Guest
Om toch eens ontopic te gaan, ik respecteer je sarcastische mening, maar ik heb de activiteit voor een speler die beter niet speelt. Vandaar dat ik sedert de core nog maar 1 dorp heb :D.

De enige reden dat je überhaupt er nog bent is omdat ik je gezellig vind als je er in 't weekend ff bent hé ;)
 

DeletedUser75737

Guest
Ik stem voor waardig ahoewel hij dan wel stand moet houden met al die spam bier :eek:
 

DeletedUser75446

Guest
jacco d1 is top 15 waardig hoor het is een zeer goede speler ;)
 
Bovenaan