DeletedUser
Guest
Tegen wie zeg je dit?
@Vetrix op eerste bericht: Vorm van 'vriendjespolitiek' dit, je kent meer dan de helft van de accounts en spelers niet? Je zet sommige accounts neer als onwaardig en dat baseer je dan vanuit statistieken uit vorige werelden? Naar mijn mening pure onzin.
Zolang je de accounts en spelers niet kent kan je geen conclusie trekken of ze het waardig zijn of niet.
Ik weet btw dat ik nogal laat reageer, niet echt meer actief op AF
Ben het niet eens met wat je zegt, je kan echt wel over het grote deel zeggen of ze terecht top 25 staan op deze moment. Daar een account met 70% interns & 18 dorpen bv echt niet terecht top 25 kan staan. Dan heb je voor gewoon bijna geen enkel dorp gevochten. Of een account dat top 25 staat met 100K oda is ook niet terecht.
Dan kan je misschien wel zeggen dat de spelers het spel snappen & kunnen spelen en op basis daarvan er terecht zouden kunnen staan maar dan moeten ze dat nog laten zien..
Nouja goed, op die basis stond ik rang 9 in de vorige top 25, en had ik 0% interns/bb/gratis dorpjes, en goede ODA, en dan zou je nu kijken, met interns #3, en dan zou ik plots niet meer in de top 25 horen
Speciaal voor jou had ik dan ook een dorpen aantal vermeld & een % Omdat ik wist dat je ging afkomen. Ook al heb je nu veel interns achter je naam staan kan je zien dat jij voor je eerste xx aantal dorpen hebt gevochten & dat deze interns dus niks afdoen aan waar het account staat.
En EtienneL, er zijn meer dan genoeg accounts momenteel in de top 25 met te veel interns die daar dus niet thuis horen.
@Vetrix op eerste bericht: Vorm van 'vriendjespolitiek' dit, je kent meer dan de helft van de accounts en spelers niet? Je zet sommige accounts neer als onwaardig en dat baseer je dan vanuit statistieken uit vorige werelden? Naar mijn mening pure onzin.
Zolang je de accounts en spelers niet kent kan je geen conclusie trekken of ze het waardig zijn of niet.
Ik weet btw dat ik nogal laat reageer, niet echt meer actief op AF
Wat kom je hier doen dan als je laat bent?!
Gun M. z'n mooie topic en hou je bs voor jezelf of post een volwaardige top 25
Als het echt op 'moeite gestopt in de wereld' aankomt bv. ken ik spelers die slechts 150k hebben, maar wel veel beter zijn en veel meer werk verrichten voor stam/vrienden &c. dan sommige spelers in de top 25.
Lol? Verwijder dan maar 8 pagina's (van de 9 totaal) aan reacties op andere lijstjes?
Aangezien er maar 3/4 zijn geplaatst???
Welkom op het AF, waar mensen kritiek geven en discussiëren
Je mag onze naam gewoon wel noemen hoor, zo omslachtig met een beschrijving werken is ook niet handig.
Waar speel je ;P
Niet van toepassing, anders komen de haters achter mij aan!
Ik weet waar hij speelt
Niemand haat je hoor Etienne, we hebben gewoon onze mening over je.