Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser

Guest
@Vetrix op eerste bericht: Vorm van 'vriendjespolitiek' dit, je kent meer dan de helft van de accounts en spelers niet? Je zet sommige accounts neer als onwaardig en dat baseer je dan vanuit statistieken uit vorige werelden? Naar mijn mening pure onzin.
Zolang je de accounts en spelers niet kent kan je geen conclusie trekken of ze het waardig zijn of niet.

Ik weet btw dat ik nogal laat reageer, niet echt meer actief op AF :D
 

DeletedUser51467

Guest
@Vetrix op eerste bericht: Vorm van 'vriendjespolitiek' dit, je kent meer dan de helft van de accounts en spelers niet? Je zet sommige accounts neer als onwaardig en dat baseer je dan vanuit statistieken uit vorige werelden? Naar mijn mening pure onzin.
Zolang je de accounts en spelers niet kent kan je geen conclusie trekken of ze het waardig zijn of niet.

Ik weet btw dat ik nogal laat reageer, niet echt meer actief op AF :D

Bedankt alsnog voor een reactie op de post. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te observeren. Natuurlijk is het extreem moeilijk om zoiets objectief te beoordelen. Dit topic heb ik opgestart om te discussiëren wie je persoonlijk top 25 waardig en onwaardig vindt. Het is mijn persoonlijke mening die ik heb opgelijst. Je zegt een vorm van vriendjespolitiek: van mensen die ik ken, kan ik meestal de kwaliteiten beter inschatten. Het is nog altijd iets heel subjectief zoals ik al heb aangehaald en dan kunnen sommige mensen dit zien als vriendjespolitiek wat ik persoonlijk jammer vind.

Je hebt veel kritiek op mijn lijstje (ik vraag me dan af, enkel op mijn lijstje of alle lijstjes die hier geplaatst zijn, want dan is het probleem gewoon dat het topic je niet ligt), ik hoop dat je dan zelf een lijstje maakt die wel objectief is volgens jou en waaruit we kunnen leren op wat we dan wel moeten beoordelen. Ik baseer me inderdaad veel op statistieken vanuit het verleden, hoewel ik ook heb gekeken naar interns, welke accounts dat ze hebben uitgeschakeld,... Maar hoe kan je anders de top 25 momenteel beoordelen want grote oorlogen zijn er nog niet geweest.
 

DeletedUser

Guest
Was te lui om andere lijstjes te lezen, maar ik heb het toch gedaan (al waren het er niet veel). Lijken allemaal wel beetje op elkaar, gaat meer om het principe als je snapt wat ik bedoel :)
Je hebt inderdaad een punt met dat vriendjespolitiek, vandaar dat ik het 'een vorm van' heb genoemd en het tussen haakjes heb gezet.
Ik denk persoonlijk dat je moeilijk kan oordelen of iemand het waardig is om in de top 25 te staan of niet. Misschien te vroeg voor deze lijstjes?

Ik zal dan ook geen lijstje gaan maken aangezien ik over het grootste deel gewoon niet kan oordelen.
Iedereen mag van mij de top 25 waardig zijn zolang je er maar niet bent ingekomen door stabs of dat je er weet ik veel hoeveel PP aan hebt besteedt (blijft grappig dat die PP-noobs van het begin het nooit lang volhouden).
 

DeletedUser

Guest
Ben het niet eens met wat je zegt, je kan echt wel over het grote deel zeggen of ze terecht top 25 staan op deze moment. Daar een account met 70% interns & 18 dorpen bv echt niet terecht top 25 kan staan. Dan heb je voor gewoon bijna geen enkel dorp gevochten. Of een account dat top 25 staat met 100K oda is ook niet terecht.

Dan kan je misschien wel zeggen dat de spelers het spel snappen & kunnen spelen en op basis daarvan er terecht zouden kunnen staan maar dan moeten ze dat nog laten zien..
 

DeletedUser13688

Guest
Ben het niet eens met wat je zegt, je kan echt wel over het grote deel zeggen of ze terecht top 25 staan op deze moment. Daar een account met 70% interns & 18 dorpen bv echt niet terecht top 25 kan staan. Dan heb je voor gewoon bijna geen enkel dorp gevochten. Of een account dat top 25 staat met 100K oda is ook niet terecht.

Dan kan je misschien wel zeggen dat de spelers het spel snappen & kunnen spelen en op basis daarvan er terecht zouden kunnen staan maar dan moeten ze dat nog laten zien..

Nouja goed, op die basis stond ik rang 9 in de vorige top 25, en had ik 0% interns/bb/gratis dorpjes, en goede ODA, en dan zou je nu kijken, met interns #3, en dan zou ik plots niet meer in de top 25 horen :p
 

DeletedUser

Guest
Heb je gelijk in. Interns moest ook in dat lijstje van mijn vorige post.
Maaaaar, volgens mij zijn er vrij weinig die nu daardoor in de top 25 zitten ;)
 

DeletedUser

Guest
Nouja goed, op die basis stond ik rang 9 in de vorige top 25, en had ik 0% interns/bb/gratis dorpjes, en goede ODA, en dan zou je nu kijken, met interns #3, en dan zou ik plots niet meer in de top 25 horen :p

Speciaal voor jou had ik dan ook een dorpen aantal vermeld & een % :D Omdat ik wist dat je ging afkomen. Ook al heb je nu veel interns achter je naam staan kan je zien dat jij voor je eerste xx aantal dorpen hebt gevochten & dat deze interns dus niks afdoen aan waar het account staat.

En EtienneL, er zijn meer dan genoeg accounts momenteel in de top 25 met te veel interns die daar dus niet thuis horen.
 

DeletedUser13688

Guest
Speciaal voor jou had ik dan ook een dorpen aantal vermeld & een % :D Omdat ik wist dat je ging afkomen. Ook al heb je nu veel interns achter je naam staan kan je zien dat jij voor je eerste xx aantal dorpen hebt gevochten & dat deze interns dus niks afdoen aan waar het account staat.

En EtienneL, er zijn meer dan genoeg accounts momenteel in de top 25 met te veel interns die daar dus niet thuis horen.

You sneaky rat :3

Maar goed, bv. Harrrrrry is prima speler hoor, en zou ook zeker zonder fusie wel top 25 staan, alleen staat daar nu natuurlijk wel heel gemakkelijk vanwege een fusie. Gaat niemand ontkennen, maar kan je zeggen dat zo'n speler daar ook zonder wel had kunnen staan. Wat ik eigenlijk sowieso zie is dat er uit de top 300 ong. altijd wel zo'n 100 waardige spelers voor de top 25 zijn, maar sommige spelen gewoon redelijk inactief etc.

Als het echt op 'moeite gestopt in de wereld' aankomt bv. ken ik spelers die slechts 150k hebben, maar wel veel beter zijn en veel meer werk verrichten voor stam/vrienden &c. dan sommige spelers in de top 25.

Ik begrijp dat deze 'build-up' nu eig. een beetje vraagt om een top 25 waardig/onwaardig © Rawberry :p
 

DeletedUser

Guest
@Vetrix op eerste bericht: Vorm van 'vriendjespolitiek' dit, je kent meer dan de helft van de accounts en spelers niet? Je zet sommige accounts neer als onwaardig en dat baseer je dan vanuit statistieken uit vorige werelden? Naar mijn mening pure onzin.
Zolang je de accounts en spelers niet kent kan je geen conclusie trekken of ze het waardig zijn of niet.

Ik weet btw dat ik nogal laat reageer, niet echt meer actief op AF :D

Wat kom je hier doen dan als je laat bent?!

Gun M. z'n mooie topic en hou je bs voor jezelf of post een volwaardige top 25 ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat kom je hier doen dan als je laat bent?!

Gun M. z'n mooie topic en hou je bs voor jezelf of post een volwaardige top 25 ;)

Lol? Verwijder dan maar 8 pagina's (van de 9 totaal) aan reacties op andere lijstjes?
Aangezien er maar 3/4 zijn geplaatst???
Welkom op het AF, waar mensen kritiek geven en discussiëren :)
 

DeletedUser

Guest
Als het echt op 'moeite gestopt in de wereld' aankomt bv. ken ik spelers die slechts 150k hebben, maar wel veel beter zijn en veel meer werk verrichten voor stam/vrienden &c. dan sommige spelers in de top 25.

Je mag onze naam gewoon wel noemen hoor, zo omslachtig met een beschrijving werken is ook niet handig.

Lol? Verwijder dan maar 8 pagina's (van de 9 totaal) aan reacties op andere lijstjes?
Aangezien er maar 3/4 zijn geplaatst???
Welkom op het AF, waar mensen kritiek geven en discussiëren :)

Waar speel je ;P
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Niemand haat je hoor Etienne, we hebben gewoon onze mening over je.
 
Bovenaan