Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser

Guest
Ik jen niemand en riep en weende ook niet. Echter is de opzeg straks afgelopen en aan de ontwikkeling van jullie acc te zien mag ik iets verwachten :).

Dit bericht hier onder is duidelijk jennen..

Joren, geef me eens wat actie volgende dagen hé :mad:

Deze berichten op skype geven dan weer duidelijk weer dat je het niet aangenaam vind / liever wil stoppen dan dat ik jullie aanval.

25foqxv.jpg



Dus zet geen grote mond op, dat heeft geen goesting! En wacht nou maar gewoon af wat er zal gebeuren.
 
Reactiescore
1.015
Dit bericht hier onder is duidelijk jennen..



Deze berichten op skype geven dan weer duidelijk weer dat je het niet aangenaam vind / liever wil stoppen dan dat ik jullie aanval.

25foqxv.jpg



Dus zet geen grote mond op, dat heeft geen goesting! En wacht nou maar gewoon af wat er zal gebeuren.

Wil niet liever stoppen dan aangevallen, wil eerlijk spelen dus dan stop 'k liever dan vuil te spelen. Meer bedoel ik daar niet mee
 

DeletedUser

Guest
Wil niet liever stoppen dan aangevallen, wil eerlijk spelen dus dan stop 'k liever dan vuil te spelen. Meer bedoel ik daar niet mee

Bullshit, wat jij bedoelde is, dat je al een paar werelden tegen een overmacht staat, en dit nu weer het geval zou kunnen worden. Jij wilt graag werelden winnen, wat ik overigens snap, en daarom heb je deze uitspraken gedaan.

Omdat je niet weer een wereld ten onder wilt gaan, en dus maar beter direct kan stoppen & het AF spammen..
 
Reactiescore
1.015
Bullshit, wat jij bedoelde is, dat je al een paar werelden tegen een overmacht staat, en dit nu weer het geval zou kunnen worden. Jij wilt graag werelden winnen, wat ik overigens snap, en daarom heb je deze uitspraken gedaan.

Omdat je niet weer een wereld ten onder wilt gaan, en dus maar beter direct kan stoppen & het AF spammen..

Die overmacht lag niet aan mij, toch in ieder geval niet aan m'n activiteit en het werk dat ik erin stopte maar inderdaad, collectief gezien altijd tegen een overmacht en uiteraard wil ik winnen :).
 
Reactiescore
3.586
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik wel zie dat je er tijd in hebt gestoken en dat ik het redelijk objectief vind.
Echter moet ik wel een paar dingen mee delen want natuurlijk klopt niet alles.
Maar dit valt te begrijpen omdat je u maar baseert op gevoel en statestieken.

Te beginnen met mijn accountje :D

20. TheUltimateFighter: Waardig/Onwaardig
Omdat: Jannes, aardige gozer. Is een goede speler, met veel praatjes. Twijfel of hij het heel deze wereld gaat uithouden, maar ik denk dat ze nu op een mooie positie staan. Hoeven niet heel veel te doen voor de hoeveelheid dorpjes die ze momenteel bezitten. Ik verwacht ook dat Jannes met een paar maanden zal verdwijnen, maar voorlopig nog even rond deze plekken zullen hangen.

Wat ik hier vooral wil opmerken is dat als ik mij 100% focus op een wereld ik blijf spelen tot ik 0 dorpen overhou ik ben niet het speler dat stopt omdat het saai word ik zorg wel dat het niet saai word :rolleyes: ingame dan.
Ik speel al +-4 jaar op w23 deze wereld was altijd mijn hoofdwereld en al derest maar kleine bezigheden.
Nu ik w23 ga laten sluiten en er alleen nog maar kleine zaakjes geregeld moeten worden is w23 ondertussen al niet meer mijn hoofdwereld en deze is dus w42 geworden wat dus wil zeggen dat ik hier zolang blijf spelen tot ik niks overhou of tot ik ben gewonnen :D
Aangezien ik geen zware concurrentie heb bij mijn account en ik dus niet vanplan ben te stoppen (wat er ook gebeurd) zal ik dus in tegenstelling tot wat jij zegt nog wel veel maanden/jaren hier aanwezig zijn :cool:
Onthou hoofdwereld = niet stoppen (voorrang op alle anderen werelden)

25. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Omdat: Pff, dat internen lijkt tegenwoordig wel een hype. Voor mij een neen. Geen top 25, geen top 50. Deze speler is iemand die het nu leuk doet, maar met tegenstand na de eerst 3 massa's gebroken naar huis wordt gestuurd en weer lekker op een andere wereld gaat solliciteren. Geen top 25 waardig dus.

Tot slot deze nog mijn tw buddy (al velen jaren) wat dus wil zeggen dat ik van iedereen op tw hem het beste ken en dus het beste kan oordelen en zeggen wat we van hem kunnen verwachten en dit sluit geheel niet aan met jouw analyse (natuurlijk niet jouw fout want jij kan enkel oordelen op wat je momenteel ziet)
Hij internt nu een speler van een gestopt team dat hun acc niet wou weg geven wat erop neer komt dat enkel internen de oplossing was dus IEDEREEN had dit aangenomen (niemand zegt neen tegen gratis dorpjes)
Zeker top 25 waardig.
Hij heeft op w23 500 massa's gekregen een keertje 1 van een half jaar lang, staat daar niet voor niks rang 1 ODD dan kan je zeggen ja is niet zo moeilijk als je heel uw front volstackt.
Nou FOUT gedacht hij speelde tegen een totale overmacht van een stam die 2-3 keer meer OFF had dan zijn stam in totaal def heeft.
Hij heeft niet de aller beste tw skils maar hij heeft deze wel en kan meer dan goed deffen + zijn uithouding is een 10/10 heb in al die jaren nog geen handvol spelers gezien met zo'n uithouding en hij zal net zoals mij blijven knokken tot er niks meer overblijft wederom omdat na w23 ook w42 zijn hoofdwereld is geworden.

Waarmee ik dus wil zeggen dat hij na 3 massa's nog easy zal zijn.

Tot zover mijn commentaar :bijl:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60292

Guest
25. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Omdat: Pff, dat internen lijkt tegenwoordig wel een hype. Voor mij een neen. Geen top 25, geen top 50. Deze speler is iemand die het nu leuk doet, maar met tegenstand na de eerst 3 massa's gebroken naar huis wordt gestuurd en weer lekker op een andere wereld gaat solliciteren. Geen top 25 waardig dus.

Dus omdat iemand internt omdat een speler gestopt is wordt die persoon automatisch een noob? :eek:
Mezelf verdedigen hoef ik al niet te doen aangezien jannes het al heeft verteld maar als ik gedurende 6 maand kan deffen op wereld 23 waar ik soms 10k incommings heb gehad op een paar dagen tijd dan ga ik niet bang zijn van een paar massatjes op deze wereld :eek:
 

DeletedUser72154

Guest
11. PatatSpeciaal Waardig/Onwaardig
Omdat: Zie je klimmen in de ranglijst. Af en toe ook actief op het Algemeen Forum, kan niet echt een goed beeld van hun vormen. Ook wel een paar flinke interns achter de rug. Ik denk dat ze momenteel die top 25 plaats niet verdienen, maar later zeker top 25 zullen blijven spelen. ODA en ODD zijn ook prima in orde, vooral met dat percentage aan interns.

Ik zal het dan maar nog een keer zeggen: wij hebben nog 0 echte interns achter de rug :p StraightFlushiee was gebanned dus we moesten alsnog zijn dorpen clearen (er stond wel weinig in)
 

DeletedUser

Guest
13. Industrial Sciences.: Waardig/Onwaardig
Omdat: Internen geeft hun spel plezier zo te zien. Vind het nog knap dat ze zo laag staan met zoveel interns, ik zou namelijk allang ook andere dorpen hebben gepakt en 60 edels hebben gefarmd volgensmij. Hebben nog geen aanval op hun dak gehad en ODA is ook niet om over te praten in de wandelgangen. Mijn mening lijkt me wel duidelijk, binnenkort weer lekker internen op W44 denk ik.

Denk dat het op w43 alweer lekker internen word. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
25. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Omdat: Pff, dat internen lijkt tegenwoordig wel een hype. Voor mij een neen. Geen top 25, geen top 50. Deze speler is iemand die het nu leuk doet, maar met tegenstand na de eerst 3 massa's gebroken naar huis wordt gestuurd en weer lekker op een andere wereld gaat solliciteren. Geen top 25 waardig dus.

Dus omdat iemand internt omdat een speler gestopt is wordt die persoon automatisch een noob? :eek:
Mezelf verdedigen hoef ik al niet te doen aangezien jannes het al heeft verteld maar als ik gedurende 6 maand kan deffen op wereld 23 waar ik soms 10k incommings heb gehad op een paar dagen tijd dan ga ik niet bang zijn van een paar massatjes op deze wereld :eek:

Heb je helemaal gelijk in
 

DeletedUser73696

Guest
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik wel zie dat je er tijd in hebt gestoken en dat ik het redelijk objectief vind.
Echter moet ik wel een paar dingen mee delen want natuurlijk klopt niet alles.
Maar dit valt te begrijpen omdat je u maar baseert op gevoel en statestieken.

Te beginnen met mijn accountje :D

Wat ik hier vooral wil opmerken is dat als ik mij 100% focus op een wereld ik blijf spelen tot ik 0 dorpen overhou ik ben niet het speler dat stopt omdat het saai word ik zorg wel dat het niet saai word :rolleyes: ingame dan.
Ik speel al +-4 jaar op w23 deze wereld was altijd mijn hoofdwereld en al derest maar kleine bezigheden.
Nu ik w23 ga laten sluiten en er alleen nog maar kleine zaakjes geregeld moeten worden is w23 ondertussen al niet meer mijn hoofdwereld en deze is dus w42 geworden wat dus wil zeggen dat ik hier zolang blijf spelen tot ik niks overhou of tot ik ben gewonnen :D
Aangezien ik geen zware concurrentie heb bij mijn account en ik dus niet vanplan ben te stoppen (wat er ook gebeurd) zal ik dus in tegenstelling tot wat jij zegt nog wel veel maanden/jaren hier aanwezig zijn :cool:
Onthou hoofdwereld = niet stoppen (voorrang op alle anderen werelden)

Dat jij een volhouder bent, hoef je mij niet te vertellen. Je hebt op W23 met een dikke underdog positie de gehele oorlog naar je hand weten te draaien. Mijn mening was vooral gebaseerd op jou Wereld 23, ik had inderdaad het gevoel dat jou W23 de hoofdwereld zou worden. Dan moet ik echter mijn opinie over jou veranderen en verwacht ik jou in de toekomst zeker te blijven zien.

Tot slot deze nog mijn tw buddy (al velen jaren) wat dus wil zeggen dat ik van iedereen op tw hem het beste ken en dus het beste kan oordelen en zeggen wat we van hem kunnen verwachten en dit sluit geheel niet aan met jouw analyse (natuurlijk niet jouw fout want jij kan enkel oordelen op wat je momenteel ziet)
Hij internt nu een speler van een gestopt team dat hun acc niet wou weg geven wat erop neer komt dat enkel internen de oplossing was dus IEDEREEN had dit aangenomen (niemand zegt neen tegen gratis dorpjes)
Zeker top 25 waardig.
Hij heeft op w23 500 massa's gekregen een keertje 1 van een half jaar lang, staat daar niet voor niks rang 1 ODD dan kan je zeggen ja is niet zo moeilijk als je heel uw front volstackt.
Nou FOUT gedacht hij speelde tegen een totale overmacht van een stam die 2-3 keer meer OFF had dan zijn stam in totaal def heeft.
Hij heeft niet de aller beste tw skils maar hij heeft deze wel en kan meer dan goed deffen + zijn uithouding is een 10/10 heb in al die jaren nog geen handvol spelers gezien met zo'n uithouding en hij zal net zoals mij blijven knokken tot er niks meer overblijft wederom omdat na w23 ook w42 zijn hoofdwereld is geworden.

Waarmee ik dus wil zeggen dat hij na 3 massa's nog easy zal zijn.

Tot zover mijn commentaar :bijl:

Dit is inderdaad jou mening en visie op de speler. Ik wil je 100% geloven, maar voor mij moet die zich nog bewijzen natuurlijk! Ik zie alleen de statistieken en ga op mijn gevoel af! Ik kan niet zien wie op welke accounts speelt en daardoor zal mijn oordeel soms wat anders zijn dan mensen hopen of verwachten. Bij accounts waar ik de spelers ken, is het oordelen ook makkelijker. Ik denk dat deze speler op dit moment nog geen top 25 waardig is, gezien de statistieken. Als hij echt zo goed is als jij beweerd, dan zal hij dat in de toekomst waarschijnlijk wel zijn. Hij zal zich alleen ook hier moeten bewijzen, nieuwe wereld, nieuwe spelers.

25. *Exclusive: Waardig/Onwaardig
Omdat: Pff, dat internen lijkt tegenwoordig wel een hype. Voor mij een neen. Geen top 25, geen top 50. Deze speler is iemand die het nu leuk doet, maar met tegenstand na de eerst 3 massa's gebroken naar huis wordt gestuurd en weer lekker op een andere wereld gaat solliciteren. Geen top 25 waardig dus.

Dus omdat iemand internt omdat een speler gestopt is wordt die persoon automatisch een noob? :eek:
Mezelf verdedigen hoef ik al niet te doen aangezien jannes het al heeft verteld maar als ik gedurende 6 maand kan deffen op wereld 23 waar ik soms 10k incommings heb gehad op een paar dagen tijd dan ga ik niet bang zijn van een paar massatjes op deze wereld :eek:

Je moet het niet persoonlijk opvatten. Ik kan niet binnen alle accounts kijken, ik probeer een objectief oordeel te vellen vanaf de buitenkant. Misschien heb ik wel een account keihard afgekeurd, maar zitten er spelers op die al 7 werelden hebben gewonnen. Ik weet niks over jou ervaringen en heb er zelf dus ook geen ervaringen mee. Voor dit moment als ik naar je statistieken kijk vind ik je niet top 25 waardig en dat is waar dit onderwerp om draait. Ik neem aan dat jij, met een objectieve kijk naar jezelf op W42, dit ook wel ziet. Verder laat ik me graag verrassen in de toekomst en zijn mijn verwachtingen voor jou nu hoog.

Ik zal het dan maar nog een keer zeggen: wij hebben nog 0 echte interns achter de rug :p StraightFlushiee was gebanned dus we moesten alsnog zijn dorpen clearen (er stond wel weinig in)

Dit duit toch op een simpele intern. Je moest een speler clearen, met zo goed als niks in zijn dorpen. Vervolgens pak je al zijn dorpen zonder tegenstand eenvoudig. Het is misschien niet een officiële intern, maar je kunt niet ontkennen dat je al deze dorpen op een eenvoudig manier in je bezit hebt gekregen!
 
Reactiescore
3.586
Ik kan mij geheel vinden in jouw 2de uitleg Mikeeeeeee3!
Ik wou enkel toch het 1 en ander verklaren :)

Ps ik speel met 3 op het account was ik nog vergeten te melden dus we zitten hier ook met een lekker teampje ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Een slechte ODA wilt nog altijd niet zeggen dat je aan het internen bent hoor.. Zoals nu heb ik al 7 dorpjes, gewoon omdat die naab alles op ons gegooid heeft. Dus heb wel mn ODD mee :D Maar mijn ODA is bedroevend. En ga nu echt niet nutteloos in het rond zitten clearen om toch wat ODA bijeen te scoren.. ODA is soms relatief.
 

DeletedUser73696

Guest
Een slechte ODA wilt nog altijd niet zeggen dat je aan het internen bent hoor.. Zoals nu heb ik al 7 dorpjes, gewoon omdat die naab alles op ons gegooid heeft. Dus heb wel mn ODD mee :D Maar mijn ODA is bedroevend. En ga nu echt niet nutteloos in het rond zitten clearen om toch wat ODA bijeen te scoren.. ODA is soms relatief.

Gelukkig keek ik ook naar ODD.
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom voel jij je weer aangesproken? Was in het algemeen, niet richting jou hoor, zo interessant ben je niet.

Ik voel me aangesproken, omdat het laatste lijstje van mij kwam + je reageert op niemand. Dus of je voegt helemaal niks toe aan dit topic en loopt maar wat rond te schreeuwen, waar de praathoek voor gemaakt is. Of je wilt nu weer even stoer doen door een grote bek op te zetten.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik voel me aangesproken, omdat het laatste lijstje van mij kwam + je reageert op niemand. Dus of je voegt helemaal niks toe aan dit topic en loopt maar wat rond te schreeuwen, waar de praathoek voor gemaakt is. Of je wilt nu weer even stoer doen door een grote bek op te zetten.
Aangezien dat zowat alle reacties over de ODA gingen, niet alleen die van jou, reageer ik daarop. En geloof mij, jij bent de laatste persoon die ik serieus ga nemen en waar ik op zou reageren, laat dat even duidelijk zijn. :D Het enigste wat ik van jou gezien is een grote mond met een dikke faal op de classic als gevolg.

Dacht dat Hokuz zich altijd hopeloos belachelijk maakte, maar jij bent echt de nieuwe clown van het AF.
 

DeletedUser73696

Guest
Aangezien dat zowat alle reacties over de ODA gingen, niet alleen die van jou, reageer ik daarop. En geloof mij, jij bent de laatste persoon die ik serieus ga nemen en waar ik op zou reageren, laat dat even duidelijk zijn. :D Het enigste wat ik van jou gezien is een grote mond met een dikke faal op de classic als gevolg.

Dacht dat Hokuz zich altijd hopeloos belachelijk maakte, maar jij bent echt de nieuwe clown van het AF.

Waarom reageer je dan op me?
 

DeletedUser3435

Guest
Waarom reageer je dan op me?
Acie => Reactie. Zal het even duidelijker maken, aangezien je het anders niet snapt, ik zou nooit inhoudelijk reageren op een post van jou aangezien ik erg weinig waarde hecht aan je mening. Als jij weer de clown gaat uithangen en jezelf even in de spotlight wilt zetten, met mij als leidraad, reageer ik daar even op ja.
 
Bovenaan