Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser

Guest
Als, als, als.. ik kijk liever naar de feiten. Bol Wol ligt onder aanval - Sjoert vlucht. Heb ik nog nooit gedaan omdat ik weet dat ik een massa makkelijk kan deffen.

Pak dan alle feiten erbij en niet de feiten die enkel in jouw voordeel spreken ;)
 

DeletedUser72524

Guest
13 Snafu Waardig, Sander en Daan zijn pro(spammers) behalve dat maken ze ook mix dorpen en zijn ze de enige die snappen dat het meer voordeel heeft dan nadeel.

Blijkbaar begrijpt w40 het nut van een goed doordacht mixdorpje nog niet! Maarrreeeuh, een mixdorpje zorgt ervoor dat je efficienter kan schuiven, meerdere opties hebt om te snipen en 2x een halve clear sturen staat gelijk aan 1 volle clear! Dus daar lever je ook niet op in, pfff w40 is nog noob!
 
Reactiescore
3.584
:^).
Heeft Sjoert ook al slaven zoals Ringo?

Ik heb geen idee wat dit met Ringo en zijn slaven te maken heeft?
Als je al slaaf bent van Ringo stel je echt niet zoveel voor :p

Als, als, als.. ik kijk liever naar de feiten. Bol Wol ligt onder aanval - Sjoert vlucht. Heb ik nog nooit gedaan omdat ik weet dat ik een massa makkelijk kan deffen.

Als als als, je kijkt blijkbaar niet naar de feiten want je kent Sjoert blijkbaar niet die heeft in zijn leven al veel en zeer moeilijke massa's met succes gedeft tegen een veel grotere en betere tegenstander.
Als je dan serieus denkt dat hij weg loopt voor een makkelijke massa zoals jij het noemt, zijn dat niet echt de feiten.
Tot zover jou kennis over hem.
 

DeletedUser74515

Guest
Als je al slaaf bent van Ringo stel je echt niet zoveel voor :p

plus_one_pile.png


Maar uh, laat Sjoert maar eens terug normaal doen en niet zandkutten.
Ze hebben nog véél te bewijzen op w40.
 
Reactiescore
3.584
Maar uh, laat Sjoert maar eens terug normaal doen en niet zandkutten.
Ze hebben nog véél te bewijzen op w40.

De vraag is moet hij zich nog bewijzen op w40 als die dat al op andere werelden heeft gedaan?
Als je Sjoert een beetje kent weet je dat hij altijd trolt zo niet weet je het nu, het is een kwestie daarmee op te gaan.
 
Reactiescore
1.732
Blijkbaar begrijpt w40 het nut van een goed doordacht mixdorpje nog niet! Maarrreeeuh, een mixdorpje zorgt ervoor dat je efficienter kan schuiven, meerdere opties hebt om te snipen en 2x een halve clear sturen staat gelijk aan 1 volle clear! Dus daar lever je ook niet op in, pfff w40 is nog noob!

Ga is weg.

De vraag is moet hij zich nog bewijzen op w40 als die dat al op andere werelden heeft gedaan?
Als je Sjoert een beetje kent weet je dat hij altijd trolt zo niet weet je het nu, het is een kwestie daarmee op te gaan.

Dus sjoerdje is een trol? Zowel ingame als AF? Ik vraag het effe, ik weet het zelf natuurlijk ook niet.
 

DeletedUser74515

Guest
De vraag is moet hij zich nog bewijzen op w40 als die dat al op andere werelden heeft gedaan?

Ik vind persoonlijk van wel. Elke wereld is weer een nieuwe uitdaging. Ook omgaan met bepaalde minder leuke speleigenschappen is toch iets wat je tot een "goede" tribal wars speler maakt. In mijn ogen hebben zowel Sjoert als Chen zeker nog véél te bewijzen in w40 en verdwijnen ze nét wanneer het écht interessant lijkt te worden.
 
Reactiescore
1.732
Ik vind persoonlijk van wel. Elke wereld is weer een nieuwe uitdaging. Ook omgaan met bepaalde minder leuke speleigenschappen is toch iets wat je tot een "goede" tribal wars speler maakt. In mijn ogen hebben zowel Sjoert als Chen zeker nog véél te bewijzen in w40 en verdwijnen ze nét wanneer het écht interessant lijkt te worden.

Gvd, Dit moet niet te vaak voorkomen maar ik ben het met je eens.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind persoonlijk van wel. Elke wereld is weer een nieuwe uitdaging. Ook omgaan met bepaalde minder leuke speleigenschappen is toch iets wat je tot een "goede" tribal wars speler maakt. In mijn ogen hebben zowel Sjoert als Chen zeker nog véél te bewijzen in w40 en verdwijnen ze nét wanneer het écht interessant lijkt te worden.

Meh, intressant?
Verder minder leuke eigenschappen? enkel de snelheid is anders.
Het gaat gewoon over de motivatie :p denk jij dat mensen nog veel zin hebben in tw als ze door hun eigen stamgenoot voor alles worden uitgescholden? en voor wat? eigenlijk was er 0,0 reden toe...
En dan is je andere buurman Gilles waar ik me al aan erger sinds dag 1.
Of ik nu wel of niet wat te bewijzen heb... idgaf :p
 
Reactiescore
1.732
Meh, intressant?
Verder minder leuke eigenschappen? enkel de snelheid is anders.
Het gaat gewoon over de motivatie :p denk jij dat mensen nog veel zin hebben in tw als ze door hun eigen stamgenoot voor alles worden uitgescholden? en voor wat? eigenlijk was er 0,0 reden toe...
En dan is je andere buurman Gilles waar ik me al aan erger sinds dag 1.
Of ik nu wel of niet wat te bewijzen heb... idgaf :p

Als je zon hekel heb aan je buurman. Dan doe je er wat aan en pakt em aan ;). Ik ben benieuwd of je dat in je hebt. Of jij de gyrados wel waard ben, of dat je eeuwig die zwakke magikarp blijft.
 
Reactiescore
1.015
Ach, SjoerT is een kleine baby en dat is hij altijd al geweest. Storm in een glas water, dat laat je gewoon waaien.
 

DeletedUser

Guest
Ik persoonlijk vind Magikarp beter dan Gyradoss, zeg nu is zelf...Magikarp verpulvert elke pokemon met Splash. Maar dit even terzijde.

Ik heb Gilles er ook al op aangesproken om normaal te posten op het AF.
Verder ken ik Gilles al sinds W36 en naja daar hadden we eigenlijk al onze ruzies en mochten we elkaar niet.
Dus om die ruzies richting W40 te halen was voor mij niet echt een optie gezien je in een stam zit en je die er niet mee wilt belasten dus heb ik geprobeert zo normaal als mogelijk te doen richting hem ook al was het moeilijk :p
 
Reactiescore
1.015
Je dramatiseert Sjoert ;). Hoezo hadden wij ruzies dan? Dat kon ook niet want het was constant getroll dus hoezo waren dat ruzies? Ik had ook helemaal geen problemen met je, boeit me ook niet wat er tijdens w36 is gebeurd uit de game. Sinds wanneer hou je je in dan? Je zou onderhands toch moeten weten dat je tegen me mag spreken zoals je dat wil ;)
 
Reactiescore
1.732
Ik persoonlijk vind Magikarp beter dan Gyradoss, zeg nu is zelf...Magikarp verpulvert elke pokemon met Splash. Maar dit even terzijde.

Ik heb Gilles er ook al op aangesproken om normaal te posten op het AF.
Verder ken ik Gilles al sinds W36 en naja daar hadden we eigenlijk al onze ruzies en mochten we elkaar niet.
Dus om die ruzies richting W40 te halen was voor mij niet echt een optie gezien je in een stam zit en je die er niet mee wilt belasten dus heb ik geprobeert zo normaal als mogelijk te doen richting hem ook al was het moeilijk :p

Waarom post hij nog steeds als een blaag van 3 dan?

Verder snap ik ook wel dat je hem niet mag en dat het moeilijk voor je is om normaal te doen tegen hem. Af en toe denk ik ook van wat een lul, maar in niet wereld fora zoals game fora vond ik em nog wel is een punt hebben maarja dat ben ik maar.

Magikarp is een dikke vette noob. Zeker met je gejatte squirtle zonnebril. Word gewoon die gyrados en laat zien wat je in huis heb en vecht je vete voor eens en voor altijd uit met gilles. Het is je buurman, dus zo moeilijk moet het niet zijn.
 
Reactiescore
1.015
Waarom post hij nog steeds als een blaag van 3 dan?

Verder snap ik ook wel dat je hem niet mag en dat het moeilijk voor je is om normaal te doen tegen hem. Af en toe denk ik ook van wat een lul, maar in niet wereld fora zoals game fora vond ik em nog wel is een punt hebben maarja dat ben ik maar.

Magikarp is een dikke vette noob. Zeker met je gejatte squirtle zonnebril. Word gewoon die gyrados en laat zien wat je in huis heb en vecht je vete voor eens en voor altijd uit met gilles. Het is je buurman, dus zo moeilijk moet het niet zijn.

Sja, ik zeg waarop het staat omdat ik geen waarde hecht aan het AF. Meesten kunnen dat niet echt appreciëren, maar das hun probleem. en een blaag van 3?? Nouja, der is een gezegde dat gaat: Je kan drijven en je kan overdrijven :p. Jij hebt ook al je "fair share" van belachelijke posts gezet :p. Tevens zou ik bij jou normaal reageren omdat dit meestal niet het geval is, in tegenstellingen tot anderen bij jullie
 

DeletedUser

Guest
Ik persoonlijk vind Magikarp beter dan Gyradoss, zeg nu is zelf...Magikarp verpulvert elke pokemon met Splash. Maar dit even terzijde.

Ik heb Gilles er ook al op aangesproken om normaal te posten op het AF.
Verder ken ik Gilles al sinds W36 en naja daar hadden we eigenlijk al onze ruzies en mochten we elkaar niet.
Dus om die ruzies richting W40 te halen was voor mij niet echt een optie gezien je in een stam zit en je die er niet mee wilt belasten dus heb ik geprobeert zo normaal als mogelijk te doen richting hem ook al was het moeilijk :p

Ik kan me er iets bij voorstellen, hij haalt bij iedereen de bloed onder de nagels vandaan w33 w36 en hier
w33 faalde die ook enorm tegen me
 

DeletedUser

Guest
Goed dat ik nooit W33 heb gespeeld en dat niemand jou mag :)

jammer dat jouw geheugen je in de steek laat want wel degelijk zat jij ineens op w33 op het eind op een account

je schreef me zelf steeds aan toen ik je met het account lokwat vernederde
 
Bovenaan