Top 25 Waardig/Onwaardig

Reactiescore
1.015
jammer dat jouw geheugen je in de steek laat want wel degelijk zat jij ineens op w33 op het eind op een account

je schreef me zelf steeds aan toen ik je met het account lokwat vernederde

Blijf dromen vriend. Ik heb geen seconde op w33 doorgebracht ;). Verder is dat ook surrealistisch want 1v1 maakt iedereen jou zowat belachelijk :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom post hij nog steeds als een blaag van 3 dan?

Verder snap ik ook wel dat je hem niet mag en dat het moeilijk voor je is om normaal te doen tegen hem. Af en toe denk ik ook van wat een lul, maar in niet wereld fora zoals game fora vond ik em nog wel is een punt hebben maarja dat ben ik maar.

Magikarp is een dikke vette noob. Zeker met je gejatte squirtle zonnebril. Word gewoon die gyrados en laat zien wat je in huis heb en vecht je vete voor eens en voor altijd uit met gilles. Het is je buurman, dus zo moeilijk moet het niet zijn.

Nah Magikarp is beter.
Magikarp used splash, Splash was super effective, Mohniels died
Wie heeft er een gyradoss nodig als Magikarp splash als aanval heeft?

En nah ik ga Gilles niet stabben mocht je dat bedoelden met uitvechten.
 

DeletedUser

Guest
Blijf dromen vriend. Ik heb geen seconde op w33 doorgebracht ;). Verder is dat ook surrealistisch want 1v1 maakt iedereen jou zowat belachelijk :D

Tja zo,n vernedering op w33 zou ik ook snel vergeten als ik jou was:p

jammer dat we er niet meer kunnen inloggen en oude pm,s terug kunnen halen
 
Reactiescore
1.015
Idd jammer, heb nooit 33 gespeeld. Je zet jezelf weer mooi voor schut :D. Ik heb niks gespeeld tussen 9 en 36 ;)
 
Reactiescore
3.582
Dus sjoerdje is een trol? Zowel ingame als AF? Ik vraag het effe, ik weet het zelf natuurlijk ook niet.

Zoals hij zelf zegt 90% van de tijd ;)

Ik vind persoonlijk van wel. Elke wereld is weer een nieuwe uitdaging. Ook omgaan met bepaalde minder leuke speleigenschappen is toch iets wat je tot een "goede" tribal wars speler maakt. In mijn ogen hebben zowel Sjoert als Chen zeker nog véél te bewijzen in w40 en verdwijnen ze nét wanneer het écht interessant lijkt te worden.

Klopt deels maar om hem een noob of wegloper te noemen doordat hij inc's krijgt klopt gewoon niet.
Wat hij eerder deed kan die gewoon nog eens herhalen alleen is het nu 100x zo gemakkelijk.
Ik kan begrijpen dat zijn motivatie weg gaat het is nu niet dat w40 hoog aanzien word, als je de wereld wint dan heb je gewonnen, de vraag is was het een uitdaging voor hem en zijn stam?
Ik persoonlijk zou ook mijn motivatie verliezen moest ik niet tegen echte toppers spelen. Het is namelijk niet leuk een spel te spelen als je op voorhand al kan zeggen dat je gaat winnen.
 

DeletedUser73282

Guest
1 Bolletje Wol Onwaardig, bij de 1e massa die ze krijgen verliezen ze al vele dorpen.
2 grotenoob Waardig, spelen toppertjes
3 Millitant Atheist Waardig, doet en heeft al veel gedaan voor de stam
4 pjvo Onwaardig, nog niet veel gezien van deze spelers
5 Vita Nova. Waardig, wie kan nu tippen aan Etje pret raketje
6 ownageZ0r Waardig, Jack is toppertje en echte stamspeler
7 henk27 Waardig, gewoon omdat het kan.
8 Eucalyptus Sunrise twijfel geval, aan de ene kant stam speler aan de andere kant ook veel fouten gemaakt en in zijn eigen buurt 0,0 tegenstand gehad.
9 Fantazija idk idk
10 TheProject. Waardig, Jantje en Patrick zijn toppertjes
11 .AloeVera Waardig, Jens is toppertje.
12 Weaked Lion Onwaardig, snel op zijn teentjes getrapt en leaved daarom de stam, verder nog niks bereikt op W40
13 Snafu Waardig, Sander en Daan zijn pro(spammers) behalve dat maken ze ook mix dorpen en zijn ze de enige die snappen dat het meer voordeel heeft dan nadeel.
14 De Rijdende Rechter Twijfel, aan de ene kant heeft die al veel voor zijn stam betekend aan de andere kant heb ik op 1vs1 vlak nog niks van King Ringo gezien.
15 Toxical Error idk wie hier spelen :p
16 biskus Onwaardig, meer iets voor een rang 30 accie.
17 The High Sparrow Onwaardig, heeft veel deff fouten gemaakt en heeft veel mobiele deff verspeelt met een paar aanvallen van Bolletje Wol, ben dan ook benieuwd hoe hij stand zal houden mocht Bolletje en Own 100% focus tegen THS leggen.
18 Indecisive Maniac Waardig, geen uitleg nodig denk ik.
19 sjaak bonestaak Twijfel :p
20 Simplified Perfection Twijfel :p


Bedankt voor je lijst :)! Ben wel benieuwd, welke fouten heb ik hier al gemaakt :)?
 

DeletedUser73282

Guest
Ik heb Gilles er ook al op aangesproken om normaal te posten op het AF.
Verder ken ik Gilles al sinds W36 en naja daar hadden we eigenlijk al onze ruzies en mochten we elkaar niet.
Dus om die ruzies richting W40 te halen was voor mij niet echt een optie gezien je in een stam zit en je die er niet mee wilt belasten dus heb ik geprobeert zo normaal als mogelijk te doen richting hem ook al was het moeilijk :p

Haha jij ziet het dus ook wel in :p?

Het hele probleem met gilles is zijn attitude, als hij zich anders zou opstellen had hij al veel meer respect (ook van tegenstanders?) gekregen. Met zo'n uit-de-hoogte-ik-ben-de-beste-en-kan-alles attitude maak je niet veel vrienden, gewoon een tip ;).
 

DeletedUser74515

Guest
Klopt deels maar om hem een noob of wegloper te noemen doordat hij inc's krijgt klopt gewoon niet.
Wat hij eerder deed kan die gewoon nog eens herhalen alleen is het nu 100x zo gemakkelijk.
Ik kan begrijpen dat zijn motivatie weg gaat het is nu niet dat w40 hoog aanzien word, als je de wereld wint dan heb je gewonnen, de vraag is was het een uitdaging voor hem en zijn stam?
Ik persoonlijk zou ook mijn motivatie verliezen moest ik niet tegen echte toppers spelen. Het is namelijk niet leuk een spel te spelen als je op voorhand al kan zeggen dat je gaat winnen.

Nja, het is wel waar dat ze plots verdwijnen wanneer er potentieel écht tegenstand is.
Hack is in tegenstelling tot RAID wél een stam met iets meer slachtkracht en dat zou het spelletje nét leuker moeten maken. Blijkbaar is dat nog niet genoeg motivatie.

Het hele probleem met gilles is zijn attitude, als hij zich anders zou opstellen had hij al veel meer respect (ook van tegenstanders?) gekregen. Met zo'n uit-de-hoogte-ik-ben-de-beste-en-kan-alles attitude maak je niet veel vrienden, gewoon een tip .
Actie = reactie.
Gilles valt best wel mee hoor, probeer maar eens met elkaar normaal om te gaan. Op het AF wordt vaak geïrriteerd gereageerd omdat er verdien met modder is gegooid. Maar, die attitude die jij omschrijft, klopt niet. In tegendeel zelfs, als ik via Skype met Gilles praat dan is hij best down to earth.
 
Reactiescore
1.015
Haha jij ziet het dus ook wel in :p?

Het hele probleem met gilles is zijn attitude, als hij zich anders zou opstellen had hij al veel meer respect (ook van tegenstanders?) gekregen. Met zo'n uit-de-hoogte-ik-ben-de-beste-en-kan-alles attitude maak je niet veel vrienden, gewoon een tip ;).

Heb al tig x gezegd dat ik WEET dat ik arrogant ben. Dat is enkel naar de buitenwereld toe, deels omdat het me totaal niet meer boeit hoe mensen me zien. Ik denk nou ook niet dat ik de beste ben, dat ik alles kan? zo zijn er velen op tw, zolang de middelen er zijn. Anders kan je sws niet veel. Daarentegen heb ik geen probleem met arrogante mensen. Liever dat dan stille schaapjes die worden afgeslacht als het er toe doet :p
 

DeletedUser74515

Guest
Heb al tig x gezegd dat ik WEET dat ik arrogant ben. Dat is enkel naar de buitenwereld toe, deels omdat het me totaal niet meer boeit hoe mensen me zien. Ik denk nou ook niet dat ik de beste ben, dat ik alles kan? zo zijn er velen op tw, zolang de middelen er zijn. Anders kan je sws niet veel. Daarentegen heb ik geen probleem met arrogante mensen. Liever dat dan stille schaapjes die worden afgeslacht als het er toe doet :p

Ik vind anderen hier minstens even arrogant overkomen hoor ;P.
 
Reactiescore
1.015
Ik vind anderen hier minstens even arrogant overkomen hoor ;P.

Geen probleem mee. Zijn echter mensen die hier arrogant overkomen en zich belachelijk maken zonder dat het hun bedoeling is en sja, met zo'n mensen lach ik uiteraard wel :D
 

DeletedUser73282

Guest
Heb al tig x gezegd dat ik WEET dat ik arrogant ben. Dat is enkel naar de buitenwereld toe, deels omdat het me totaal niet meer boeit hoe mensen me zien. Ik denk nou ook niet dat ik de beste ben, dat ik alles kan? zo zijn er velen op tw, zolang de middelen er zijn. Anders kan je sws niet veel. Daarentegen heb ik geen probleem met arrogante mensen. Liever dat dan stille schaapjes die worden afgeslacht als het er toe doet :p

Bescheidenheid siert de mens. Arrogant kun je alleen doen als je ook daadwerkelijk wat presteert, of je woorden waarmaakt.
 
Reactiescore
1.015
Bescheidenheid siert de mens. Arrogant kun je alleen doen als je ook daadwerkelijk wat presteert, of je woorden waarmaakt.

in RL siert dat, op een browsergame kan me dat niet veel schelen. Zolang ze op communicatiefora (skype, whapp en dergelijke) normaal doen, vind ik het best :). Arrogant zijn kan je alleen doen, enige wat je kan zeggen is dat ze onterecht is maar dat boeit echt niemand :p
 
Bovenaan