Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser69813

Guest
Een topic wat ik al een tijdje niet meer op de fora van afgelopen werelden heb gezien, is het top 20, of in dit geval top 25 Waardig/Onwaardig topic.

De bedoeling is simpel. Je beoordeelt de huidige top 25 of ze waardig of onwaardig zijn voor de top 25 van deze wereld met daarbij de reden waarom, en eventueel op welke rang ze wél zouden horen te staan naar jouw mening.

De huidige top 25 van 13 oktober 2014 om 13:16 uur:

5v3bzk.png


1. Quest: Waardig/Onwaardig
Omdat:

2. Lethality-Exel: Waardig/Onwaardig
Omdat:

3. Devante: Waardig/Onwaardig
Omdat:

4. Oetjuh: Waardig/Onwaardig
Omdat:

5. The Wolfpack: Waardig/Onwaardig
Omdat:

6. Spyboy: Waardig/Onwaardig
Omdat:

7. schoterbos: Waardig/Onwaardig
Omdat:

8. King Ringo: Waardig/Onwaardig
Omdat:

9. Bloodpriest: Waardig/Onwaardig
Omdat:

10. Jeetje997: Waardig/Onwaardig
Omdat:

11. Armand de Brignac Brut: Waardig/Onwaardig
Omdat:

12. Real Fierce Force: Waardig/Onwaardig
Omdat:

13. TeamNuts: Waardig/Onwaardig
Omdat:

14. Diazens: Waardig/Onwaardig
Omdat:

15. Black Panther.: Waardig/Onwaardig
Omdat:

16. Biskus: Waardig/Onwaardig
Omdat:

17. Koesty: Waardig/Onwaardig
Omdat:

18. UnderTheSheets.: Waardig/Onwaardig
Omdat:

19. Zyriax: Waardig/Onwaardig
Omdat:

20. iChronic: Waardig/Onwaardig
Omdat:

21. Vidar: Waardig/Onwaardig
Omdat:

22. White Angel 00: Waardig/Onwaardig
Omdat:

23. Leipe Loetje: Waardig/Onwaardig
Omdat:

24. Prajarid-*: Waardig/Onwaardig
Omdat:

25. The Deadlock: Waardig/Onwaardig
Omdat:


Ben benieuwd of hier animo voor is :p
 
Reactiescore
50
Misschien gewoon van de top 10 doen?
Dat is ook minder werk voor de mensen die er aan mee zouden willen doen ;)
 

DeletedUser69813

Guest
er zullen er vast wel een paar tussen zitten die wel al waardig zijn :p

Misschien gewoon van de top 10 doen?
Dat is ook minder werk voor de mensen die er aan mee zouden willen doen ;)
Daarom heb ik zelf al de hele top 25 neergezet, hoef je alleen maar te kopieren en te plakken, waardig of onwaardig aan te strepen, en je motivatie neer te zetten.
die kun je zo lang of kort maken als je zelf wilt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
30
Je weet nu niet hoeveel PP mensen er door heen hebben gejaagd. Over een tijdje is die invloed van PP minder merkbaar en kun je betere lijstjes opstellen.
 

DeletedUser73325

Guest
Zal zo wel even mijn lijstje opstellen, even wat leven in het w40 forum blazen^^
 

DeletedUser73325

Guest
Heb hier even een lijstje gemaakt, het is vrij random nog zo vroeg in de wereld. Ik kan dus bij spelers verkeerd zitten, oordeel niet te hard zou ik zeggen^^

1. Quest: Waardig/Onwaardig
Omdat: Geen mening, nieuwe speler las ik dus valt nog niet veel over te zeggen. Kunnen best wat bereiken met het account als ze het goed aanpakken.

2. Lethality-Exel: Waardig
Omdat: Goed team, wel weinig ODA.

3. Devante: Waardig
Omdat: Mooie dorpen, lekkere ODA.

4. Oetjuh: Onwaardig
Omdat: Bb dorp van 116 puntjes gepakt, vind ik niet heel hoogstaand.

5. The Wolfpack: Waardig
Omdat: Zijn wel goed bezig, niks mis mee volgens mij.

6. Spyboy: Waardig
Omdat: Mooie ODA, wel zonde van dat ene barbarendorpje

7. schoterbos: Waardig
Omdat: Goede spelers, bereid anderen te helpen. Wel jammer van de 2 barbarendorpen die ze pakken, maar soms kan daar nog wel een goede rede voor zijn

8. King Ringo: Waardig
Omdat: Mooie ODA, hebben wel degelijk kwaliteiten volgens mij.

9. Bloodpriest: Waardig
Omdat: Moeilijk om iets over te zeggen, maar volgens mij wel waardig.

10. Jeetje997: Onwaardig
Omdat: Top 25 net iets te hoog denk ik, beetje overenthousiast soms heb ik het idee. Wel toffe spelers.

11. Armand de Brignac Brut: Waardig/Onwaardig
Omdat: Geen mening over, 3 barbaren overgenomen maakt niet de allerbeste indruk, maar komt op mij wel degelijk over als een goede speler, dus even afwachten.

12. Real Fierce Force: Onwaardig
Omdat: 5 spelers zonder stam overgenomen, maakt niet de beste indruk. Kan ik ook verkeerd zien natuurlijk.

13. TeamNuts: Waardig/Onwaardig
Omdat: Moeilijk om mijn eigen team te beoordelen, maar top 25 is net iets te hoog gegrepen denk ik.


14. Diazens: Waardig/Onwaardig
Omdat: Geen mening, speler komt pas de afgelopen week omhoog.

15. Black Panther.: Waardig/Onwaardig
Omdat: Geen mening, hoge ODD valt wel op.

16. Biskus: Onwaardig
Omdat: Hoge ODD, vooral barbaren overgenomen, denk het niet.

17. Koesty: Onwaardig
Omdat: 2 barbaren overgenomen, slecht getimed treintje op zn andere target.

18. UnderTheSheets.: Waardig
Omdat: Wat ik heb gehoord goede spelers, mooie dorpen ook.

19. Zyriax: Onwaardig
Omdat: Puur naar overnames kijkend nee.

20. iChronic: Waardig
Omdat: Ja die mogen van mij blijven, toffe gozers en nu al een fijne samenwerking.

21. Vidar: Onwaardig
Omdat: Zelfde verhaal als bij Zyriax, op basis van overnames niet, maar als het dezelfde spelers als op w22 zijn zijn het wel degelijk goede spelers.

22. White Angel 00: Waardig
Omdat: Mooie ODA, aardige dorpen.

23. Leipe Loetje: Onwaardig
Omdat: Maken een naïeve indruk, denk dat top 25 niet hun plek is.

24. Prajarid-*: Waardig
Omdat: Volgens mij wel kwaliteiten, enige in de top 25 met maar 3 dorpen.

25. The Deadlock: Waardig
Omdat: Topper, mooie awards en overnames al en topteam erop, tof als stamleider ook.
 

DeletedUser54620

Guest
Dat of 't feit dat je twee lage dorpjes en een stamgenoot geedeld hebt tot dusver.
Valt niet veel ODA te halen.
 

DeletedUser72963

Guest
Dat of 't feit dat je twee lage dorpjes en een stamgenoot geedeld hebt tot dusver.
Valt niet veel ODA te halen.

Lage dorpen staan idd garant voor weinig troepen???:confused:
Waar slaat die bewering op als ik vragen mag.
En ja een dorp onder de 1k maar ja toen zaten wij in edelfase en de rest van de omgeving niet dus vrij logisch dat het niet een 2k dorp werd.
 

DeletedUser48745

Guest
Lage dorpen staan idd garant voor weinig troepen???:confused:
Waar slaat die bewering op als ik vragen mag.
En ja een dorp onder de 1k maar ja toen zaten wij in edelfase en de rest van de omgeving niet dus vrij logisch dat het niet een 2k dorp werd.

Minder punten is een lager maximaal mogelijk boerlevel. Zeer logische bewering als je het mij vraagt. Tevens is ODA echt een verschrikkelijke standaard om momenteel al op te beoordelen, "die heeft veel troepen gedood dus die is goed". ODA staat vaak garant voor troepenverlies, iets dat je als goede speler juist zo veel mogelijk vermijdt, en al zeker in de beginfase.
 

DeletedUser54620

Guest
Lage dorpen staan idd garant voor weinig troepen???:confused:
Waar slaat die bewering op als ik vragen mag.
En ja een dorp onder de 1k maar ja toen zaten wij in edelfase en de rest van de omgeving niet dus vrij logisch dat het niet een 2k dorp werd.

Fatality's post wil ik me graag bij aansluiten. Die bewering durf ik best in stand te houden namelijk.
Verder was het geen aanval, maar een aanvulling bij je eigen post. ;)
 

DeletedUser72963

Guest
Minder punten is een lager maximaal mogelijk boerlevel. Zeer logische bewering als je het mij vraagt. Tevens is ODA echt een verschrikkelijke standaard om momenteel al op te beoordelen, "die heeft veel troepen gedood dus die is goed". ODA staat vaak garant voor troepenverlies, iets dat je als goede speler juist zo veel mogelijk vermijdt, en al zeker in de beginfase.

Daarbij heb je niet gerekend op de mensen die vol op de troepen gaan in de beginfase. Want een boerderij lvl rond de 20 is 20-30 punten erbij is bijna niks. En os kan altijd en overal vandaan komen. In elk klein dorp kan een vervelend aantal troepen staan
 

DeletedUser48745

Guest
Daarbij heb je niet gerekend op de mensen die vol op de troepen gaan in de beginfase. Want een boerderij lvl rond de 20 is 20-30 punten erbij is bijna niks. En os kan altijd en overal vandaan komen. In elk klein dorp kan een vervelend aantal troepen staan

En waar moeten ze die grondstoffen vandaan halen? Die komen zo maar zeker? 1 boerderijlevel is niet erg veel nee, maar 17-23 is al zo'n 200 punten verschil, wat bij een klein dorp wel een erg groot deel van de punten is, en dan heb ik de opslag nog niet eens meegeteld. Makkelijk te achterhalen via dorpsakte ook trouwens ;).
 

DeletedUser72963

Guest
En waar moeten ze die grondstoffen vandaan halen? Die komen zo maar zeker? 1 boerderijlevel is niet erg veel nee, maar 17-23 is al zo'n 200 punten verschil, wat bij een klein dorp wel een erg groot deel van de punten is, en dan heb ik de opslag nog niet eens meegeteld. Makkelijk te achterhalen via dorpsakte ook trouwens ;).

Sommige spelers farmen en krijgen daarvoor gs terug. Dorpsakte geeft opties en soms zijn het meerdere dus is het nog ff vissen welke van de opties de juiste is. Ik ging net uit van lvl 20 omdat dat rond de 900 een hoog boerderij lvl is en om dan te vergelijken met lvl 23 lijkt me overdreven want die ga je echt niet zien op dat puntenaantal. En wat betreft de opslag wat zou ik zeggen lvl of 15-17 dan heb je ongeveer 15 punten erbij wat ook gewoon nauwelijks te merken valt. En nogmaals os niet eens meegerekend
 
Bovenaan