Leuk om je lijstje te lezen. Ik vraag me alleen af waar de conclusie : 'Lage Oda, dus dorpen makkelijk verkregen --> Niet top10 waardig' vandaan komt.
Ja ik erger me persoonlijk aan de spelers met weining ODA.
Ze zijn te weinig aanvallend ingesteld , sommige internen liever.
Dat is gewoon mijn subjectieve mening op de objectieve statistieken.
En tjah als je niet veel clears verliest kun je meer farmen en zou je meer groei moeten hebben.
Sommige uit de top20 konden door hun lage ODA al lang met een grote voorsprong rang 1 staan.
Of als je ooit 14 dorpjes heb geinternt ondertussen al weer een flinke poos geleden. Je gelijk onwaardig bent. Kan er niks aan doen dat onze buurman stopt en hij nogal ongelukkig lag voor onze groei mits we hem niet zouden laten edelen.
Verder wordt tasmian geprezen vanwege zijn goede farmcluster en wij die ook een redelijk farmcluster hebben worden afgeschreven als RIM account, geloof dat we op ongeveer een zelfde positie hebben op de wereldkaart
Nouja voor een rang 3 vind ik je onwaardig ja.
In vroeg stadium internen heeft veel invloeg op je groei.
Tasmanian heeft ten eerste niet geinternt, en heeft daarbij toch meer core ligging, als je beide hoofddorpen bekijkt van jullie beide.
Heb hem ook als waardig gezet omdat hij laatste tijd goed groeit en nu ervoor gaat en ook rang 9 heeft.
Jullie hebben gewoon geinternt, mss stonden jullie wel niet rang 3 maar mss ook wel, maar dat kun je nu niet weten.
Als je in vroeg stadium aantal dorpen internt de grote van 50 procent van je account dan ben je gewoon geboost.
nog een paar kleine opmerkingen:
je zegt dat Night heel wat dorpen heeft geïnternd waardoor behalve zijn ODA alles een beetje fucked is.
Zijn ODA zou dan wel zeer goed moeten zijn. Bedoel je dit niet net omgedraaid?
Zo'n hoge ODA past perfect bij zijn rang. Tot je rekening houdt met zijn interns. In mijn ogen zou de ODA dus juist aan de hoge kant zijn.
Je noemt veel spelers onwaardig (4 vd 9). Met andere woorden: je vindt dat er veel spelers van rang zouden moeten wisselen met anderen.
Zou je misschien even kunnen zeggen wie er dan op de plaats zou moeten komen? Want volgens mij ben je vergeten rekening te houden met het algemene niveau van deze wereld. Het kan zijn dat ze op andere werelden niet waardig zijn, maar is er beters te vinden op deze wereld?
Njah als je goed internd zou je in principe eerst spelers kunnen clearen, offence op, dan internen, en daarna zijn je clears weer klaar.
Dus zou je ODA zeker hoog moeten zijn, bij hem staat ODA goed, maar is fucked door interns vind ik dan.
Als toevoeging zal ik nog een eigen lijstje toevoegen dan
Njah ik moet niet rekening houden met algemene niveau van deze wereld.
Deze lijstje gaat over objectieve statistieken, maar een mening is bij mijn weten nog altijd subjectief.
Al kunnen sommige twvrienden zich wel compleet in men lijstje inkomen
Njah het niveau is niet denderd, maar daarom moet ik mijn achting van waardig niet een niveau laten zakken omdat de rest er niets van bakt.