Top 20

DeletedUser69350

Guest
Mwa, we zijn niet echt inactief. Die co aanvraag was meer met het oog op de toekomst. En w39 begint een beetje eentonig te worden, dus ik wilde daar destijds ook wat afwisseling hebben, maar is nu vrij weinig tegenstand, dus ook niet meer nodig.
 

DeletedUser69350

Guest
Het begon eentonig te worden dus je wou afwisseling maar er is nu weinig weerstand dus dat is niet meer nodig? Fuck logic. :p

Nu ik het teruglees klinkt het inderdaad een beetje raar. Bedoelde te zeggen dat ik doordat het eentonig werd iemand erbij wilde zodat ik met hem kan afwisselen. Maar nu er dus weinig weerstand is, is een extra co niet nodig :p
 

Deleted User - 2248860

Guest
17. Unfinished Businesses - 7-1=6

Het account van Siemen. Wat me allereerst al direct opvalt is de relatief lage rang (core ligging) in vergelijking met de 2 voorgaande klessiks die ik heb meegemaakt (waar hij in de rim lag). Daar zou je bepaalde (misschien voorbarige) conclusies uit kunnen trekken maar dat laat ik aan jullie zelf over:). Persoonlijk zou ik graag horen wat volgens Unfinished Businesses daar de oorzaak van is.

Het account zal vast en zeker persoonlijke banden hebben met de spelers uit Dreams. waardoor hun schijnbaar grote front toch wel een stuk kleiner is dan het lijkt. Ik denk dat de recente overnames van mystirios N. daar niets aan afdoen gezien dat toch wel heel erg lijkt alsof die dorpen gewoon zijn afgestaan.

Verder heeft het account een absurd hoge ODA (voor de rang). Dit zou kunnen duiden op een lastige start maar als ik naar de verslagen tegenstanders kijk kan ik dit niet helemaal verklaren. Wel heeft dit account al een leuk beginnend frontje met Kapseljd - »7«, dat kan leuk/uitdagend worden en ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen!

Top 15.



We zijn de laatste dagen inderdaad wat vertraagd en afgezakt doordat we waren begonnen, maar ik gok dat we dadelijk wel weer top 10 komen. En ik mag hopen dat we dat front zeker en vast kunnen benutten en uitspelen. In ieder geval bedankt voor toch een zeer mooi lijstje, en een gepaste objectiviteit, waarvoor dank.
 
Reactiescore
86
Daar heeft ie ook wel gelijk in :p
maar denk dat dat bij de classic niet zo snel zou gebeuren maar we zullen het zien :p
Zeker die hoge snelheid en hoog gehalte aan actie zou die motivatie wel blijven :D

De ODA is inderdaad vrij hoog, ik moet toegeven dat er een aantal fouten gemaakt zijn op ons account. Als die niet gemaakt waren hadden we nog een vrij veel grotere voorsprong kunnen hebben, want je hebt gelijk, in de start is er weinig echt groots op ons pad gekomen. Te snel (willen) handelen is hier vooral de oorzaak van. En een behoorlijk ODA-geile medespeler
speechless_20.png


Even dat laatste hè, op wie baseer je dat voornamelijk? Of waarop baseer je dat precies?

Nouja, vrijwel iedereen in de top heeft een veel te hoge ODA dus die assumptie valt ook voor de andere partijen te maken;). Zo had Zaag ook rang 1 kunnen hebben gestaan als we niet direct (wij waren een paar dagen later gestart) door 2 stammen van 14 leden waren gekatad. Hierdoor hebben we pas na 2/3 weken ofzo ons eerste dorp geedeld (moesten eerst al die spelers uitschakelen).

Ik doelde inderdaad op Jurrien. De endgame op de klessik kan erg saai zijn namelijk;).

Mwa, we zijn niet echt inactief. Die co aanvraag was meer met het oog op de toekomst. En w39 begint een beetje eentonig te worden, dus ik wilde daar destijds ook wat afwisseling hebben, maar is nu vrij weinig tegenstand, dus ook niet meer nodig.

Dan is het vrij erg dat je de rang 1 bent verloren.

je zei me buur te zijn (immen) waar speel je?

Lezen. Staat gewoon in diezelfde post hoor:p. Zaag;).
 

DeletedUser74110

Guest
Niet zo zaniken over die rang 1 haha, wat boeit die rang nou exact?;)
 

DeletedUser71618

Guest
Niet zo zaniken over die rang 1 haha, wat boeit die rang nou exact?;)

En jullie hebben 'm gewoon, dus wat is het probleem? :p

Nee ik begrijp wel dat hij bedoelt of denkt dat jullie de voorsprong makkelijk verder zouden moeten kunnen uitbouwen, echter is het ook niet raar dat jullie keuzes maken om nu bijvoorbeeld Viva uit te schakelen waardoor het even iets meer stilgestaan heeft.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
17. Unfinished Businesses - 7-1=6

Het account van Siemen. Wat me allereerst al direct opvalt is de relatief lage rang (core ligging) in vergelijking met de 2 voorgaande klessiks die ik heb meegemaakt (waar hij in de rim lag). Daar zou je bepaalde (misschien voorbarige) conclusies uit kunnen trekken maar dat laat ik aan jullie zelf over:). Persoonlijk zou ik graag horen wat volgens Unfinished Businesses daar de oorzaak van is.

Het account zal vast en zeker persoonlijke banden hebben met de spelers uit Dreams. waardoor hun schijnbaar grote front toch wel een stuk kleiner is dan het lijkt. Ik denk dat de recente overnames van mystirios N. daar niets aan afdoen gezien dat toch wel heel erg lijkt alsof die dorpen gewoon zijn afgestaan.

Verder heeft het account een absurd hoge ODA (voor de rang). Dit zou kunnen duiden op een lastige start maar als ik naar de verslagen tegenstanders kijk kan ik dit niet helemaal verklaren. Wel heeft dit account al een leuk beginnend frontje met Kapseljd - »7«, dat kan leuk/uitdagend worden en ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen!

Top 15.

18. Account5 - 7-1=6

En dan Melle, ook al niet zo'n hoge rang in vergelijking met vorige klessiks (speelde met Siemen). Opmerkelijk. Scheen het erg lastig te hebben met het kleine account Rosti waarna hij die in ruil voor een plek op een account in de stam, om toch maar geen achterstand op te lopen, heeft mogen opedelen.

Wel heeft dit account, zo vind ik, een leuke ligging met een wat makkelijker front in het westen en een iets moeilijker front in het noorden bij No ID. Weeral een best hoge ODA.

Top 15.

19. hengelaar - No ID.

Een prachtig voorbeeld van hoe een speler in dit spelletje kan groeien. Hij begon ooit als MB op W30, waarna hij op de klessiks mee ging doen en nu, na een paar klessiks staat hij dan hier in de top. Helemaal top! Verder niks over te zeggen.

Verdiende top 20!

20. ted het beertje - Dream.

En dan als laatste ted het beertje. Ook van dit account weet ik niet wie er spelen. Het account heeft wel een leuk frontje in ieder geval.

ik ge me beperken tot de acc's waar ik echt iets van weet en iets over wil zeggen, suprise suprise het zijn de accs van mij en siemen.

Om te beginnen bij siemen, hij heeft zeker niks cadeau gekregen en heeft flink gebashed op mystirious n en heeft daardoor zo'n hoge oda. Daarnaast heeft hij zelf ook aanvallen tegen gehad en is daarom wat gedaald in rang, kan gebeuren.

Wat mijzelf betreft ben ik bij mijn tweede target gebtimed en kwam ik eigenlijk meteen buiten de top 25. Vervolgens idd het acc rosti, waar wel degelijk afspraken mee waren om bij ons te komen spelen. Echter heeft de dochter van dorine, met wat hulp van dorine zelf, er alles aan gedaan om het ons zo moeilijk mogelijk te maken, waarvoor respect. Knap deff werk en heeft alles gesniped wat er te snipen viel en gerecapped wat er te recappen viel.
Ik denk dat ik hier minimaal 20 pakketjes aan verloren ben en dat heeft ons flink in rank laten dalen.
Overigens ook matig off werk van ons.


Verder mooie post :)
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Reactiescore
420
als je die moet geloven is iedereen noob en stabber en blablabla.

Dat is 1 en dan heb je nog zijn belofte dat hij ons allemaal gaat edelen op een classic samen met zijn "pro"-vriendjes. Op die dag wacht ik nog steeds maar het voelt een beetje als wachten op Godot..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is 1 en dan heb je nog zijn belofte dat hij ons allemaal gaat edelen op een classic samen met zijn "pro"-vriendjes. Op die dag wacht ik nog steeds maar het voelt een beetje als wachten op Godot..

Hij is wel geownd op w18 door een 'superactieve noob'. Maar dat terzijde.:eek:
 
Bovenaan