Top 20

Reactiescore
86
Iedereen kent het. Maak een beoordeling van de huidige top 20, het liefst ook met uitleg. Ik zelf vind dit altijd een erg leuk topic.
 
Reactiescore
1.075
lijkt me nogal vroeg aangezien de top 20 komende dagen/weken nog hard op en neer zal gaan
 
Reactiescore
534
Lijkt me niet hoor. Je kan je nu prima handhaven in de top, de edelfase is immers al ruimschoots bezig.

Daarom juist. Speler op rang 40 edelt een dorpje en staat direct in de top 20, maar 2 uur later staat hij weer op rang 40. Hou de top 20 maar eens in de gaten dan zie je telkens andere spelers. Ik zelf ben er vandaag denk ook al 10 keer in en uit gegaan.
 
Reactiescore
510
Inderdaad, het beoordelen kan al prima.
 
Reactiescore
510
Mwah, zijn wel wat betere dan dat.
 
Reactiescore
510
Hopelijk bewijst die dat deze classic dan...
Volgens mij had hij vorige classic het niet extreem moeilijk.
Maar ik kan er naast zitten...
 

DeletedUser73696

Guest
Hopelijk bewijst die dat deze classic dan...
Volgens mij had hij vorige classic het niet extreem moeilijk.
Maar ik kan er naast zitten...

Hij had het meeste front dan welke speler op de wereld. Alleen zijn diplomatieke praatjes hebben hem heel erg geholpen in het behalen van de wereld. Dit is ook gewoon een mooie kwaliteit, jammer van de stab vanuit Stop op hem.
 

DeletedUser73852

Guest
Hij had het meeste front dan welke speler op de wereld. Alleen zijn diplomatieke praatjes hebben hem heel erg geholpen in het behalen van de wereld. Dit is ook gewoon een mooie kwaliteit, jammer van de stab vanuit Stop op hem.

Stab? Stop?
Jammer dat jij al geëdelt bent Mike

Kusjes
 

DeletedUser

Guest
Hij had het meeste front dan welke speler op de wereld. Alleen zijn diplomatieke praatjes hebben hem heel erg geholpen in het behalen van de wereld. Dit is ook gewoon een mooie kwaliteit, jammer van de stab vanuit Stop op hem.

Hij had 0.0 front
 

DeletedUser

Guest
Gezien het bgs/naps waren had hij gewoon 0 front. Technisch gezien heeft hier niks mee te maken.
 
Bovenaan