Top 20 Waardig?

DeletedUser63688

Guest
Ik ben geen backstabber die z'n stam verlaat en dan paar dagen erna ze ineens aan gaat vallen. Ik heb geen problemen met een kleine reserve, als ik ze opmaak heb ik overal een baggermoraal op XD

geen gebeurtenissen gaan verdraaien he metro;) jij weet net zo goed als ik hoe het is gegaan;)
 

DeletedUser26046

Guest
geen gebeurtenissen gaan verdraaien he metro;) jij weet net zo goed als ik hoe het is gegaan;)

Inderdaad, hij wou naar Tanken, jullie kwamen erachter en letterlijk een paar uur voordat hij aangenomen was besloten jullie te kicken.
 

DeletedUser

Guest
geen gebeurtenissen gaan verdraaien he metro;) jij weet net zo goed als ik hoe het is gegaan;)

De essentie van de post was dan ook dat ik niet mensen waar ik een lange periode mee in een stam heb gezeten ineens aan ga vallen en niet het deel wat jij dikgedrukt hebt, maar goed.
 

DeletedUser6177

Guest
Wat Zaletio zegt is inderdaad de waarheid. Bij OTS voelen we ons daar zachtjes gezegd wel door genaaid. Maar ach laten we daar nu maar niet verder over doorzagen.
 

DeletedUser

Guest
Laat Ash, die is volgens zijn stamleider een van de minder bedeelden op het AF.
 

DeletedUser62448

Guest
Je kunt nog gaan rimmen? Wow, je hebt op het kaartje gekeken! Daarnaast kan ik ook nog naar 't noorden.
En hoe willen ze naar de rim gaan groeien als ze door mij heen moeten? Je hebt er echt geen verstand van...


Ooit ja. :rolleyes:
Daarnaast heeft dat dus heulemaal niks te maken met wat die mclicka nu loopt te zeggen, hij zegt dat ik volledig omringd lig door OTS en dat ik vast kom te liggen blabla. Dat jij dat snapt is knap, want het is totale bullshit.

Noorden zit Ots ook boven jou, jij groeit naar de rim & wilt daarna naar het noorden...
Zei groeien ook naar de rim & dan lig jij vast.

Je kunt wel zeggen dat ze eerst door jou heen moeten om bij de rim te komen, maar er is veel meer rim dan dat halve continentje waar jij het over hebt:p
 
Reactiescore
255
Laat Ash, die is volgens zijn stamleider een van de minder bedeelden op het AF.

Kijk alleen deze quotes al (allemaal quotes van Zaletio tegen AshKetchum.):

Hahahahahah!
ROFL!
Nog meer lachende uitdrukkingen?

Dat account is zo hard gefaald ondanks de geweldige ligging die het had. Dat jij daar nog trots op durft te zijn. L.O.L. Moet ik eventjes opzoeken waar de quotes staan ivm de fail :p?

En toen tijdens de start failde je door het niet kunnen dodgen van een backtime.
Nu je bekend hebt gemaakt dat je daarop speelde mag je helemaal ophouden. Ik zou me nog eens dood lachen hier achter de laptop'je.

Zo treurig dat je w24 pas een weekje of twee volgt, en dan meteen denkt alles te weten. Bekijk mijn overnamelijstje maar eens, de meeste grotere spelers stonden allemaal top 40 minimaal.

Bijvoorbeeld Steppelke, stond top 10 totdat wij hem aanpakte. Om maar een voorbeeldje te noemen. En ik ben benieuwd, tegen die tijd dat jij heel OTS geïnternd hebt en tegen ons aan ligt zullen we het wel uitvechten hè :).
 

DeletedUser

Guest
Noorden zit Ots ook boven jou, jij groeit naar de rim & wilt daarna naar het noorden...
Zei groeien ook naar de rim & dan lig jij vast.

Je kunt wel zeggen dat ze eerst door jou heen moeten om bij de rim te komen, maar er is veel meer rim dan dat halve continentje waar jij het over hebt:p

Ze liggen helemaal niet ten noorden van mij. Het is wel komisch dat jij denkt mee te kunnen praten over hoe ik moet gaan groeien, terwijl je de hele situatie in mijn gebied niet kent. :eek:

Laat Ash, die is volgens zijn stamleider een van de minder bedeelden op het AF.
En jij zowel ingame als op het AF... Welk account heb jij groot gebracht? Of iets mee bereikt? O ja geen enkele...
 

DeletedUser62448

Guest
Ze liggen helemaal niet ten noorden van mij. Het is wel komisch dat jij denkt mee te kunnen praten over hoe ik moet gaan groeien, terwijl je de hele situatie in mijn gebied niet kent. :eek:


Zie kaartje, Ots groeit toch ook naar de rim-.-
als jij denkt daar langs te kunnen heb je dat geheel mis.
In de tijd dat jij die kant langs wilt is die helemaal dichtgeedeld door Ots!
 

DeletedUser62882

Guest
ja je clears beetje dood lopen op moraal 60 ong :p leuk leuk leuk
 

DeletedUser

Guest

Zie kaartje, Ots groeit toch ook naar de rim-.-
als jij denkt daar langs te kunnen heb je dat geheel mis.
In de tijd dat jij die kant langs wilt is die helemaal dichtgeedeld door Ots!

Bullshit dus... :eek:
Daar nemen ze amper dorpen over, kneus.
 

DeletedUser6177

Guest

Zie kaartje, Ots groeit toch ook naar de rim-.-
als jij denkt daar langs te kunnen heb je dat geheel mis.
In de tijd dat jij die kant langs wilt is die helemaal dichtgeedeld door Ots!

Nope, wij groeien niet meer naar de rim, maar naar de core :eek:... ik althans :p
 

DeletedUser62448

Guest
Bullshit dus... :eek:
Daar nemen ze amper dorpen over, kneus.

Denk je echt dat ze jou daar langs laten?
ze gaan echt niet allemaal Core!
& het lijkt mij logisch dat jij naar Tanken gaat edelen & er niet vanaf...
Maar dat zal wel aan mij liggen:rolleyes:

Kneus? Ben je een beetje geirriteerd.. wat ben jij toch weer een ... speler:rolleyes:
Zon eentje die zijn geduld verliest;)

 
Bovenaan