Top 20 Waardig?

DeletedUser

Guest
Beste spelers van Wereld 24,

Ik heb besloten om me wat meer te richten op mooie topics. ;)
Dit hadden ze ook op Wereld 11 toen ik er nog speelde en het was een succes. Daarom post ik het maar hier ook neer zodat iedereen kan delen wat zij van de huidige top 20 vinden. Het gaat als volgt. Ik zal zelf een begin maken zodat jullie weten hoe dit werkt.


1 redbull90 Facta 2,062,215 225 9,165

Een speler die lange tijd achter de schermen is geweest. Sinds hij in Facta zit is hij steeds harder gaan groeien. Nu voert hij het klassement aan. Helaas komt zijn harde groei mede door veel interns. Dit neemt niet af dat hij niet ervaren is. Zo ver kom je niet zonder ervaring.

2 tai-pan Tanken 2,028,613 202 10,043

Veel betere spelers als Tai-pan vind je niet. Ik heb tegen hem gedefft toen ik de VV had van Orcfighter en geloof me. Deze kerel heeft een fantastische speelstijl. Hij maakt je zo in de war dat je niet weet wat je moet doen. Hopelijk zien we hem weer op zijn vertrouwde nummer 1 positie.


3 GetSetGo Tanken 1,847,140 187 9,878

Een agressieve speler. Deze speler speelt erg offence en heeft een unieke speelstijl. Niet veel kunnen hem na doen en een welverdiende top 3 voor GetSetGo.


4 Complexity Facta 1,839,256 191 9,630

Complexity ook wel de 'Intern Koning Van Wereld 24' genoemd. Ik denk wel dat Complexity een blijvertje is. Hij farmt zeer goed en daardoor bouwt hij zijn voorsprong op de andere steeds verder uit. Zijn skills zijn nog niet echt getest, maar ik denk dat hij de skills wel beheerst. Opmerkelijk is zijn ODA. Veel interners hebben niet zo'n hoge ODA dus hij cleart ook. ;)

5 Fantazija Tanken 1,797,698 185 9,717

Iemand nodig om hele spelers weg te werken. Fantazija slacht ze wel af. Hij slachte onder andere:

Bukkie3 [:BC:]
Xtreme0102 [:BC:]
Tiger1981 [:BC:]
Flyinglizzard [:BC:]


En dat in een paar dagen tijd. Hierdoor is hij zo snel gestegen en staat hij nu op een mooie 5e plek.


6 sekoyasu Tanken 1,792,067 185 9,687

Sekoyasu is een erg ervaren speler. Hij weet wat hij moet doen en daardoor staat hij ook zo hoog. Zijn goeie samenwerkingen met Condomor word hem beloont. Hij groeit in een snelle tempo en bouwt ook nog goeie vriendschappen op.

7 Isidorus van Sevilla Tanken 1,777,709 182 9,768

Voor de één de meest gehate persoon op Wereld 24. Voor de ander de beste speler van Wereld 24. De laatste dagen ( weken ) heeft Isidorus veel te verduren gekregen op het Forum. Mede door een hoop leugens door HoKuZpOkUz. Ik ben sinds kort op Here I Am. te vinden en ik kan je één ding zeggen. Tanken is een hechte groep en doet alles voor elkaar. Ieder ander die zegt dat Tanken solisten zijn zijn haters. Tanken heeft nooit zo'n niveau kunnen behalen zonder Isidorus van Sevilla. Hij heeft Tanken gemaakt tot wat het nu is. De beste stam van Wereld 24!

8 frederikvdh OTS 1,681,118 181 9,288

Een vrij onbekende speler voor mij. Helaas heeft hij de laaste weken veel geinternt van zijn mede stamgenoten. Vind het dus ook geen verdiende top 20.

9 Here I Am. Tanken 1,595,941 161 9,913

Ik speel hier sinds kort maar om de oorspronkelijke speler niet kort te doen schrijf ik toch een stukje maar niet over mezelf maar over hem.

Here I Am. werd tot sinds kort bespeeld door maar één speler! Dit toont hoe goed Here I Am. is. Niet veel top 20ers kunnen zeggen dat zij de top 20 halen zonder een co. Here I Am. kan dat wel! Here I Am. een geweldige speler. Hoeveel mensen kunnen zeggen dat zij 500k van één speler in anderhalve week wegedelen.


http://nl.twstats.com/nl24/index.php?page=player&mode=conquers&id=371291&type=lose&pn=1

10 BSRK Facta 1,593,917 166 9,602

Een echte topspeler. Later gestart op Wereld 24 en toch de top bereikt. Een van de weinige in Facta die niet internt. Een eerlijk verdiende top 10!

11 La Reina del Muelle Tanken 1,537,198 154 9,982

Een welverdiende top 11. Net zoals Fantazija de laatste dagen goed gegroeid door :BC: ook La Reina heeft veel geedeld.


12 NaitCava Sweet! 1,464,613 157 9,329

Een mooie 12e positie alleen jammer dat hij de laastste dagen niet meer zo snel groeit. Hier heeft hij vele andere zich voorbij laten gaan. Wel een zeer mooie ODA, ODD en OD score. :)

13 Extrapret Sweet! 1,420,291 146 9,728

Voor mij niet zo bekend. Jammer dat hij de laatste week amper is gegroeid.

14 duanzor OTS 1,336,676 134 9,975

Het lijkt er op dat alle OTS leden alleen maar internen. OOK Duanzor internt zijn medeleden. Hij is 2 weken nauwelijks gegroeid en groeit nu als een speer door het internen van Ferryboeren en Bawaswed.

15 Doctor Spencer Sweet! 1,280,295 131 9,773

Een top speler. Actief en ervaren. Een mooie stabiele groei lijn. Mooi is dat hij de laatste weken Wrmtouch en Nitrouz helemaal heeft weggespeeld. FRjeroen moest ook een paar dorpen afgeven aan onze dokter :)

16 ankertjes Sweet! 1,265,128 132 9,584

Voor Ankertjes geld hetzelfde. Hij slachtte de laatste weken:

captain mike [Peso]
nitrouz [ODA]
en ook hier moest FRjeroen 2 dorpjes afstaan.


17 SatanReleased A-zo! 1,231,203 133 9,257


Ik herinner me nog dat hij op zijn vertrouwde 2e plek stond. Helaas groeit hij nauwelijks de laatste 1,5 weken en liet hij een hoop spelers voorbij gaan.

18 Roze Koek Tanken 1,227,692 124 9,901

Onze mod, onze ervaren speler, onze mede-leider. Wat moeten we zonder hem? Niks. :)
Hij leeft van de stam .²G. Hij slachte ze in ze eentje af en inmiddels heeft .²G. nog maar 60k punten.
Geen intern wel toch een mooie 18e plek. Alleen jammer van de slechte groei laatste week.


19 koen1302 OTS 1,219,192 128 9,525

Vrijwel onbekend voor mij en ook als de vele andere in OTS leeft hij van internen. Hij heeft medelid Gangstawar geinternt.

20 Juanitoe OTS 1,195,721 122 9,801

OTS zou heel blij moeten zijn met Juanitoe. In mijn ogen de beste lid van OTS. Hij is ook enige die zo hoog staat van OTS zonder internen. Onder andere grote spelers zoals Marisjeh geedeld en nog een paar meer.


Hopelijk vonden jullie hem goed. Natuurlijk weet ik dat iedereen zijn eigen mening heeft en die kan je dan hier posten. Ik begrijp dat het best wel veel werk is om je eigen top 20 te maken daarom stel ik voor alleen dingen te posten waar je het niet mee eens bent. Bijvoorbeeld dat Juanitoe wel geinternt heeft en de top 20 niet verdiend. ( alleen maar een voorbeeld ) ik wil wel dat we met respect met elkaar omgaan. Ben je het er niet mee eens? Zeg dan je mening. Alleen geen andere spelers belachelijk maken.

Met Vriendelijke Groeten,

.ThePredator
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad nu jij hier bent.
Als je in de top 20 zit is het leuk om te weten wat andere mensen van je denken.
 

DeletedUser63286

Guest
Je zet wel mooi lijsten op van welke speler wie heeft overgenomen maar je vergeet mij :D

sgt.Murdo ex :BC: & [W.B.] /458,694
donttalktoome. ex Facta (door het niet luisteren en het bedreigen van mij gekickt en geedeld) /507,441
Jerry2215 :BC: (hij blijft irritant :() /113,639
larsie72 :BC: (Ik heb tegen hem een tegenaanval opgezet) /167,991

Zoals je ziet zitten er 2 spelers bij van rond de 500k. Sorry Here I Am. maar je bent niet de enigste :)
 

DeletedUser

Guest
Je zet wel mooi lijsten op van welke speler wie heeft overgenomen maar je vergeet mij :D

sgt.Murdo ex :BC: & [W.B.] /458,694
donttalktoome. ex Facta (door het niet luisteren en het bedreigen van mij gekickt en geedeld) /507,441
Jerry2215 :BC: (hij blijft irritant :() /113,639
larsie72 :BC: (Ik heb tegen hem een tegenaanval opgezet) /167,991

Zoals je ziet zitten er 2 spelers bij van rond de 500k. Sorry Here I Am. maar je bent niet de enigste :)

Donttalktoome stond toch op delete?
 

DeletedUser

Guest
Ja want als je een hoge ODA hebt hoor je natuurlijk in het top 20 puntentopic! Dit is echt een onzintopic XD
 

DeletedUser63286

Guest
Nee hij stond niet op delete anders had hij nu niet 2 dorpen
 

DeletedUser50322

Guest
Ik ga ons binnenkort ook weer eens bij de top 20 krijgen

____________________________________________

W24~Ronronald1~Tanken
 

DeletedUser

Guest
Want als ik erin had gestaan had het me iets geboeid dat jullie me de top 20 niet waardig zouden vinden omdat ik teveel geinternd heb? Als ik dat erg had gevonden had ik ook niet geinternd. :")
Heb trouwens nog zo'n 50 edels staan, dus die top 20 komt er wel. Maar moet eerst een nieuwe intern vinden. :rolleyes:

Je hebt geluk dat je geen top 20 staat, anders was je top 20 onwaardig ^^.

Net alsof de top 20 iets bijzonders is waar je niet in hoort als je een n00b of interner bent. XD

Trouwens, wel apart dat over de interns van Tanken-spelers geen enkel woord gezegd is XD
 

DeletedUser

Guest
1. Redbull is de barbaren koning
2. Zaletio is niet de meest gehate speler. Ik denk dat Ash veel meer mensen heeft die hem afzeiken.
3. Het is een beetje jammer dat Facta en OTS worden afgekraakt in de openingspost en dat je niks slechts over Sweet en Tanken zegt. Geef gewoon eerlijk je mening, geen vriendjespolitiek in dit topic.
 
Bovenaan