Top 20 Waardig?

DeletedUser

Guest
Je bent omringd door Ots;)
dus je hebt zat te edelen! als het je tenminste lukt tegen zon grootmacht..

Ik ben geen backstabber die z'n stam verlaat en dan paar dagen erna ze ineens aan gaat vallen. Ik heb geen problemen met een kleine reserve, als ik ze opmaak heb ik overal een baggermoraal op XD
 

DeletedUser62448

Guest
Ik ben geen backstabber die z'n stam verlaat en dan paar dagen erna ze ineens aan gaat vallen. Ik heb geen problemen met een kleine reserve, als ik ze opmaak heb ik overal een baggermoraal op XD

Die zijn stam verlaat... Je bent gekickt.
Aanvallen zul je ze toch;)
 

DeletedUser

Guest
Die zijn stam verlaat... Je bent gekickt.
Aanvallen zul je ze toch;)

Als hun hem aanvallen, kan hij natuurlijk actie ondernemen. Maar als je een hele tijd in een stam hebt gezeten lijkt het me logisch dat je die niet onmiddellijk aanvalt...
Na verloop van tijd kan dit natuurlijk veranderen, maar onmiddellijk? NAH!
 

DeletedUser62448

Guest
Als hun hem aanvallen, kan hij natuurlijk actie ondernemen. Maar als je een hele tijd in een stam hebt gezeten lijkt het me logisch dat je die niet onmiddellijk aanvalt...
Na verloop van tijd kan dit natuurlijk veranderen, maar onmiddellijk? NAH!

Maar hij is volledig omringd;)
kan geen kant meer op, dus daarom zeg ik, aanvallen zal hij Ots toch!:)
of hij staat nog langer stil:p
 

DeletedUser

Guest
Maar hij is volledig omringd;)
kan geen kant meer op, dus daarom zeg ik, aanvallen zal hij Ots toch!:)
of hij staat nog langer stil:p

Ik ben niet volledig omringd. Als je alleen maar onzin kan vertellen, vertel dan niks.
 

DeletedUser

Guest
Ach kom, als veel OTS leden aangeven anti tanken te zijn is het toch niet gehele onzin dat mlicka zegt dat je omringd ben?

Hij zegt dat ik volledig omringd ben en dat ik nergens anders heen kan groeien. Naast slecht research getuigt die post ook van zijn lage intelligentie, want dan had ik in OTS ook niet kunnen groeien. :")
 

DeletedUser62433

Guest
Hij zegt dat ik volledig omringd ben en dat ik nergens anders heen kan groeien. Naast slecht research getuigt die post ook van zijn lage intelligentie, want dan had ik in OTS ook niet kunnen groeien. :")

heb je wel een punt. maar laten we lief tegen mlicka blijven, speculeren hoe jij het nu gaat aanpakken is toch leuk :)
 

DeletedUser62448

Guest
je kunt nog gaan rimmen, maar jij ligt enorm dichtbij de rim & met Ots leden die ook naar de rim groeien zit jij vast ja;)
 

DeletedUser62882

Guest
Hij zegt dat ik volledig omringd ben en dat ik nergens anders heen kan groeien. Naast slecht research getuigt die post ook van zijn lage intelligentie, want dan had ik in OTS ook niet kunnen groeien. :")

ik snap zen post wel, maar hij zegt het niet goed.
als ik jou was zal ik ook wel een beetje safe willen zitten met tanken en aangezien OTS nog tussen jullie licht moet je toch echt ooit is door OTS heen gaan.
 

DeletedUser

Guest
je kunt nog gaan rimmen, maar jij ligt enorm dichtbij de rim & met Ots leden die ook naar de rim groeien zit jij vast ja;)
Je kunt nog gaan rimmen? Wow, je hebt op het kaartje gekeken! Daarnaast kan ik ook nog naar 't noorden.
En hoe willen ze naar de rim gaan groeien als ze door mij heen moeten? Je hebt er echt geen verstand van...

ik snap zen post wel, maar hij zegt het niet goed.
als ik jou was zal ik ook wel een beetje safe willen zitten met tanken en aangezien OTS nog tussen jullie licht moet je toch echt ooit is door OTS heen gaan.
Ooit ja. :rolleyes:
Daarnaast heeft dat dus heulemaal niks te maken met wat die mclicka nu loopt te zeggen, hij zegt dat ik volledig omringd lig door OTS en dat ik vast kom te liggen blabla. Dat jij dat snapt is knap, want het is totale bullshit.
 

DeletedUser62882

Guest
Je kunt nog gaan rimmen? Wow, je hebt op het kaartje gekeken! Daarnaast kan ik ook nog naar 't noorden.
Ooit ja. :rolleyes:
Daarnaast heeft dat dus heulemaal niks te maken met wat die mclicka nu loopt te zeggen, hij zegt dat ik volledig omringd lig door OTS en dat ik vast kom te liggen blabla. Dat jij dat snapt is knap, want het is totale bullshit.

ik snap mensen, net zo als dat ik jou snap dat je het leuk vind om mlicka de grond in te booren
door z'n uitspraken
 
Bovenaan