TWD heeft ons wel geholpen met def voor onze stacks indien tegenaanvallen, maar heeft verder niets gedaan
Mijn lijst:
1. Pray For Mercy, kwaliteit volle spelers met erg weinig gevaar rondom hun, zouden de druk ook wel aan kunnen.
2. Steakhouse. Gaan erg hard, maar betwijfel of ze dit tempo gaan kunnen uithouden, gaan lang #1 staan volgens mij, maar zal zeker verandering inkomen, again, weinig front met veel belovende stammen.
3. deWitPCHulp Denk dat ons team zelf wel top 3 waardig is, hebben het in het begin niet makkelijk gehad met meteen zware tegenstanders van Infini, maar nu alles vlot loopt en we easy targets hebben (waaronder ook interns) zou dit haalbaar moeten zijn.
4. The White Dog opnieuw goede speler, veel edelmogelijkheden die niet voor te veel problemen zouden moeten zorgen. zijn groeirang zit momenteel goed.
5. SmokingWeed Speler die ik ken van W23, heeft met erg goede spelers gespeeld en is er zelf ook één.
6. Insane in the Membrane: Klimmen stilaan naar de top, mooie ODA score wat bewijst dat ze moeite hebben moeten doen voor hun rang, hebben voldoende connecties.
7. King of the game Nu de oorspronkelijke owner (S.) terug is, zou er zeker geen probleem moeten zijn om top 10 te blijven.
8. Victi Simile Bulla Mits goede aanpak van diplomatische zaken kunnen zij nog belangrijk worden in deze wereld.
9. lebbertje Goede spelers, zullen hun deze wereld echt nog wel bewijzen. Wacht maar
10. poesjestoei Same story van Victi, indien ze goede en geen overhaaste keuzes maken, kunnen ze belangrijk worden.