Top 20 samenstellen.

DeletedUser66265

Guest
veranderd, en nee, in met welke 10 zet ik heel vaak spelers waar ik goed mee overeen kom, gezelligheid boven skills :p
hier kijk ik naar kwaliteiten, skills, bewezen in moeilijke situaties en farmgedrag, dus alles behalve internen eig want dat gaat later minder en minder worden :) onstabiele factors worden er daarom uitgelaten, interners ook

Eehm je kijkt naar farmgedrag maar je hebt wel vertrouwen in het alonsofan account:eek:

Volgens mij ken je k en mij slecht:eek:


Maar in ieder geval bedankt:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eehm je kijkt naar farmgedrag maar je hebt wel vertrouwen in het alonsofan account:eek:

Volgens mij ken je k en mij slecht:eek:


Maar in ieder geval bedankt:)

volgens mij vergis je je enorm, ik zet mijn acc op nr 1, en je kent mijn farmgedrag :cool: soms overtref je het farmen gewoon met skills xD
 

DeletedUser

Guest
Hierbij degeradeer je in mijn lijstje naar rang 10 ipv hoger :p

Ik zal zo iets in elkaar flansen.

bah xD ik heb nu al de helft van munten van oa pfm, steakhouse etc :) wat farmen betreft sta ik nog max in de top100, en dat nog nipt :p
toch sta ik nog redelijk mooi, groeiende rang (behalve eventjes met die massa's) en heb weer volle lading om tegenaan te gooien als ik zou willen :p
 

DeletedUser

Guest
oké
ehm even nadenken rangen staan niet op volgorde!
1. SmokingWeedLikeItsOxygen -> lager als top10 zou gewoon beschamend zijn vind ik persoonlijk beetje ego mag altijd, trouwens in principe sta ik al ruim rang 1 (rofl)
2. PFM (als ze actief zijn, fantastisch team zit daar op)
3. steakhouse. die farmt zich wel naar de top, demn :eek: one love eh sweaty xD
4. Insane in the Membrane. deftige kwalitatieve spelers die eens ze door de stacks van SAP geraken zeker nog belangrijk zullen worden in deze wereld
5. Bervoets6, underdog doordat die wat heeft moeten internen, maar snapt het spelletje zeker
6. alonsofan, zeker met nikki erbij gaat dat acc nog hard ownen in de toekomst, en de oude speler krijg je gewoon niet weg :p
7. DeWitPChulp zelfde als doggiestyle (mijn nr 8) bovendien weet ik nog van w23 van voor hij in zelfde stam als me zat (dus voor de drunk tijd) dat hij niet weg te krijgen was, heb ik zelf ook heel wat moeite in moeten steken om wat vorderingen te maken :p
8. The white dog, vs kleinedre (ff naam kwijt, overbemand account van infini indertijd) weg gespeeld. grappig dat ze nu in zelfde stam zitten achja :p in elk geval, doggie heeft zichzelf op dat moment ruim bewezen, ookal was het account inactief

Dank voor je complimenten, echter de commentaar op TWD is verkeerd, het account waar kleinedre op speelde (KingOfDub) hebben wij van Maxx. toch wel weg gespeeld :p (deWitPCHulp & Sjeik Allass (speler speelt atm ook op dewit))

Ik maak straks mijn lijstje van mijn top 10, als er nog niet gecomment is op dit topic dan zal ik deze post aanpassen.
 

DeletedUser

Guest

Dank voor je complimenten, echter de commentaar op TWD is verkeerd, het account waar kleinedre op speelde (KingOfDub) hebben wij van Maxx. toch wel weg gespeeld :p (deWitPCHulp & Sjeik Allass (speler speelt atm ook op dewit))

Ik maak straks mijn lijstje van mijn top 10, als er nog niet gecomment is op dit topic dan zal ik deze post aanpassen.

zowel twd als het acc pc reclame deden toch mee op KoD, dat was het idd, anders vergis ik me enorm ja :p
is al enorm lang geleden dan ook, kan die jointjes al niet meer optellen xD

wacht, was twd die ene die samen met loyalty en KotG naar infini was ah rushen om er vlakbij te stoppen en niet aan te vallen voordat infini viel? xD
 

DeletedUser

Guest
zowel twd als het acc pc reclame deden toch mee op KoD, dat was het idd, anders vergis ik me enorm ja :p
is al enorm lang geleden dan ook, kan die jointjes al niet meer optellen xD

wacht, was twd die ene die samen met loyalty en KotG naar infini was ah rushen om er vlakbij te stoppen en niet aan te vallen voordat infini viel? xD

TWD heeft ons wel geholpen met def voor onze stacks indien tegenaanvallen, maar heeft verder niets gedaan :p

Mijn lijst:

1. Pray For Mercy, kwaliteit volle spelers met erg weinig gevaar rondom hun, zouden de druk ook wel aan kunnen.

2. Steakhouse. Gaan erg hard, maar betwijfel of ze dit tempo gaan kunnen uithouden, gaan lang #1 staan volgens mij, maar zal zeker verandering inkomen, again, weinig front met veel belovende stammen.

3. deWitPCHulp Denk dat ons team zelf wel top 3 waardig is, hebben het in het begin niet makkelijk gehad met meteen zware tegenstanders van Infini, maar nu alles vlot loopt en we easy targets hebben (waaronder ook interns) zou dit haalbaar moeten zijn.

4. The White Dog opnieuw goede speler, veel edelmogelijkheden die niet voor te veel problemen zouden moeten zorgen. zijn groeirang zit momenteel goed.

5. SmokingWeed Speler die ik ken van W23, heeft met erg goede spelers gespeeld en is er zelf ook één.

6. Insane in the Membrane: Klimmen stilaan naar de top, mooie ODA score wat bewijst dat ze moeite hebben moeten doen voor hun rang, hebben voldoende connecties.

7. King of the game Nu de oorspronkelijke owner (S.) terug is, zou er zeker geen probleem moeten zijn om top 10 te blijven.

8. Victi Simile Bulla Mits goede aanpak van diplomatische zaken kunnen zij nog belangrijk worden in deze wereld.

9. lebbertje Goede spelers, zullen hun deze wereld echt nog wel bewijzen. Wacht maar :)

10. poesjestoei Same story van Victi, indien ze goede en geen overhaaste keuzes maken, kunnen ze belangrijk worden.
 

DeletedUser

Guest
TWD heeft ons wel geholpen met def voor onze stacks indien tegenaanvallen, maar heeft verder niets gedaan :p

Mijn lijst:

1. Pray For Mercy, kwaliteit volle spelers met erg weinig gevaar rondom hun, zouden de druk ook wel aan kunnen.

2. Steakhouse. Gaan erg hard, maar betwijfel of ze dit tempo gaan kunnen uithouden, gaan lang #1 staan volgens mij, maar zal zeker verandering inkomen, again, weinig front met veel belovende stammen.

3. deWitPCHulp Denk dat ons team zelf wel top 3 waardig is, hebben het in het begin niet makkelijk gehad met meteen zware tegenstanders van Infini, maar nu alles vlot loopt en we easy targets hebben (waaronder ook interns) zou dit haalbaar moeten zijn.

4. The White Dog opnieuw goede speler, veel edelmogelijkheden die niet voor te veel problemen zouden moeten zorgen. zijn groeirang zit momenteel goed.

5. SmokingWeed Speler die ik ken van W23, heeft met erg goede spelers gespeeld en is er zelf ook één.

6. Insane in the Membrane: Klimmen stilaan naar de top, mooie ODA score wat bewijst dat ze moeite hebben moeten doen voor hun rang, hebben voldoende connecties.

7. King of the game Nu de oorspronkelijke owner (S.) terug is, zou er zeker geen probleem moeten zijn om top 10 te blijven.

8. Victi Simile Bulla Mits goede aanpak van diplomatische zaken kunnen zij nog belangrijk worden in deze wereld.

9. lebbertje Goede spelers, zullen hun deze wereld echt nog wel bewijzen. Wacht maar :)

10. poesjestoei Same story van Victi, indien ze goede en geen overhaaste keuzes maken, kunnen ze belangrijk worden.

demn, met andere woorden jullie zien de toekomst wel heel rooskleurig in voor Amath, ff stamgeilen, als ik dit geweten had, had ik wel heel stokje erin gezet, mag ik het nog veranderen? :cool:
en ik heb gehoord dat er gesprekken komen tussen Vuur en Amath binnen paar daagjes, maw 8/10 voor jullie? (rofl)
 

DeletedUser

Guest
demn, met andere woorden jullie zien de toekomst wel heel rooskleurig in voor Amath, ff stamgeilen, als ik dit geweten had, had ik wel heel stokje erin gezet, mag ik het nog veranderen? :cool:
en ik heb gehoord dat er gesprekken komen tussen Vuur en Amath binnen paar daagjes, maw 8/10 voor jullie? (rofl)

Mja ik ken niemand buiten jou van Stokje, en ze hebben echter nog maar weinig bewezen, of kan jij wat punten opsommen? Ik kijk naar tommieboy waar ricimo nu ook al van zit te eten.

Er staan at the moment 5 spelers van Amath. in de top 10, in mijn lijstje staan er 6.
 

DeletedUser

Guest
demn, met andere woorden jullie zien de toekomst wel heel rooskleurig in voor Amath, ff stamgeilen, als ik dit geweten had, had ik wel heel stokje erin gezet, mag ik het nog veranderen? :cool:
en ik heb gehoord dat er gesprekken komen tussen Vuur en Amath binnen paar daagjes, maw 8/10 voor jullie? (rofl)

Amath. heeft zeker sterke spelers, het is alleen dat de helft al is gestopt, maar Amath. heeft imo wel betere qualiteit dan Stokje.

TWD heeft ons wel geholpen met def voor onze stacks indien tegenaanvallen, maar heeft verder niets gedaan :p

Mijn lijst:

1. Pray For Mercy, kwaliteit volle spelers met erg weinig gevaar rondom hun, zouden de druk ook wel aan kunnen.

2. Steakhouse. Gaan erg hard, maar betwijfel of ze dit tempo gaan kunnen uithouden, gaan lang #1 staan volgens mij, maar zal zeker verandering inkomen, again, weinig front met veel belovende stammen.

3. deWitPCHulp Denk dat ons team zelf wel top 3 waardig is, hebben het in het begin niet makkelijk gehad met meteen zware tegenstanders van Infini, maar nu alles vlot loopt en we easy targets hebben (waaronder ook interns) zou dit haalbaar moeten zijn.

4. The White Dog opnieuw goede speler, veel edelmogelijkheden die niet voor te veel problemen zouden moeten zorgen. zijn groeirang zit momenteel goed.

5. SmokingWeed Speler die ik ken van W23, heeft met erg goede spelers gespeeld en is er zelf ook één.

6. Insane in the Membrane: Klimmen stilaan naar de top, mooie ODA score wat bewijst dat ze moeite hebben moeten doen voor hun rang, hebben voldoende connecties.

7. King of the game Nu de oorspronkelijke owner (S.) terug is, zou er zeker geen probleem moeten zijn om top 10 te blijven.

8. Victi Simile Bulla Mits goede aanpak van diplomatische zaken kunnen zij nog belangrijk worden in deze wereld.

9. lebbertje Goede spelers, zullen hun deze wereld echt nog wel bewijzen. Wacht maar :)

10. poesjestoei Same story van Victi, indien ze goede en geen overhaaste keuzes maken, kunnen ze belangrijk worden.

ik kan me wel inzien in dit lijstje behalve dat je er steakhouse. in zet, imo is de positie waar die nu staat niet echt de positie waar die hoort, miss 8 ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Amath. heeft zeker sterke spelers, het is alleen dat de helft al is gestopt, maar Amath. heeft imo wel betere qualiteit dan Stokje.



ik kan me wel inzien in dit lijstje behalve dat je er steakhouse. in zet, imo is de positie waar die nu staat niet echt de positie waar die hoort, miss 8 ofzo.

Mja ik zeg niet dat hij daar hoort, maar ze hebben nu wel al een lekkere voorsprong, en gaan 0,0 tegenstand hebben voor toch wel een paar maanden.
 

DeletedUser52174

Guest
TWD heeft ons wel geholpen met def voor onze stacks indien tegenaanvallen, maar heeft verder niets gedaan :p

Mijn lijst:

1. Pray For Mercy, kwaliteit volle spelers met erg weinig gevaar rondom hun, zouden de druk ook wel aan kunnen.

2. Steakhouse. Gaan erg hard, maar betwijfel of ze dit tempo gaan kunnen uithouden, gaan lang #1 staan volgens mij, maar zal zeker verandering inkomen, again, weinig front met veel belovende stammen.

3. deWitPCHulp Denk dat ons team zelf wel top 3 waardig is, hebben het in het begin niet makkelijk gehad met meteen zware tegenstanders van Infini, maar nu alles vlot loopt en we easy targets hebben (waaronder ook interns) zou dit haalbaar moeten zijn.

4. The White Dog opnieuw goede speler, veel edelmogelijkheden die niet voor te veel problemen zouden moeten zorgen. zijn groeirang zit momenteel goed.

5. SmokingWeed Speler die ik ken van W23, heeft met erg goede spelers gespeeld en is er zelf ook één.

6. Insane in the Membrane: Klimmen stilaan naar de top, mooie ODA score wat bewijst dat ze moeite hebben moeten doen voor hun rang, hebben voldoende connecties.

7. King of the game Nu de oorspronkelijke owner (S.) terug is, zou er zeker geen probleem moeten zijn om top 10 te blijven.

8. Victi Simile Bulla Mits goede aanpak van diplomatische zaken kunnen zij nog belangrijk worden in deze wereld.

9. lebbertje Goede spelers, zullen hun deze wereld echt nog wel bewijzen. Wacht maar :)

10. poesjestoei Same story van Victi, indien ze goede en geen overhaaste keuzes maken, kunnen ze belangrijk worden.

Ah dus jij was die nub (Bauwe?) die tegen Wannes (Indocility) zei dat Insane op rang 40 zou staan als we Exodine niet internden:D

[20:08:35] Bauwe: interns i'm telling you
[20:08:40] Bauwe: anders stond hij nu 40ste
[20:08:43] Bauwe: Weet je
 

DeletedUser

Guest
Ah dus jij was die nub (Bauwe?) die tegen Wannes (Indocility) zei dat Insane op rang 40 zou staan als we Exodine niet internden:D

[20:08:35] Bauwe: interns i'm telling you
[20:08:40] Bauwe: anders stond hij nu 40ste
[20:08:43] Bauwe: Weet je

Jep, Wannes kwam uit het niets jullie promoten bij mij, heb mijn mening herzien :)
Snap hem dan ook niet echt, geeft me 'goede' raad:

[30/08/2013 20:09:46] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: bwa dan nog xD
[30/08/2013 20:10:02] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: het is altijd goed als je die kerels kent
[30/08/2013 20:10:04] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: geloof me :p
[30/08/2013 20:10:14] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: overal hebben ze connecties :p

En op dat moment zorgt hij voor het tegenovergestelde :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
1. Insane In The Membrane. Nu vinden jullie mij natuurlijk allemaal erg arrogant, maar dit zijn de vier redenen om Insane op 1 te zetten. Ten eerste: elke wereld waar iemand van Insane aan meedoet, speelt hij met de intentie hem te winnen. We zijn van mening dat je voor het hoogst haalbare moet gaan. Rang 1 is het enige dat telt, dat is ons doel, dus het zou raar zijn om Insane niet op rang 1 te zetten in dit lijstje. Ten tweede hebben wij een van de beste liggingen als je naar toekomstig farmgebied kijkt. Hoe verder van de core > hoe beter je je farmgebied kunt maken > hoe meer kans op rang 1. Met afstand zijn wij degene die het verst van de core liggen door onze late start dus dat biedt potentie qua farmen. Ten derde hebben wij al eerder de race om rang 1 gewonnen. Prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik denk toch dat we er wel voordeel van hebben. Iedereen weet dat we w20 met overmacht hebben gewonnen. De mensen waar we dat mee hebben gedaan spelen nu op andere werelden en staan daar ook enorm hoog in de rankings (Scooby-Doo, Indocility, Crazybertje). In mijn ogen toont dat aan dat we wel weten waar we mee bezig zijn als het draait om rangenstrijd, dat toch echt wat anders is dan gewoon hard groeien. Ten vierde hebben we overal connecties wat ook wel handig uit kan pakken:D Zo, dat was een uitgebreide uitleg! Allemaal om te voorkomen dat jullie mij een arrogante kwal vinden:D

2. The White Dog. Heeft ook al bewezen dat hij rang 1 kan spelen. Ook heeft hij een mooi cluster, ligt een beetje naar de rim toe en goede edelmogelijkheden.

3. Steakhouse. Ik ben het eens met diegene die zei dat hij heel lang op rang 1 zal staan, daar kan niemand omheen. Toch denk ik dat je op een gegeven moment ingehaald zal worden. Wel zet ik je op rang 3 omdat je mooi kan farmen met dat cluster.

4. deWitPCHulp. Ik heb een hele goede indruk van hen. Ik denk dat ze genoeg gemotiveerd om het heel lang hoog in de rankings vol te houden.

5. Pray For Mercy zal binnenkort ook redelijk hoog gaan staan, hoger dan rang 5. Dit omdat hij een veilige ligging heeft met 1 front en genoeg edelruimte. Daarna worden ze ingehaald door TWD en Insane en dan zakken ze naar rang 4 :p. Dit alles is wel op voorwaarde dat ze farmen. Niet farmen = rang 5-10.

6. SmokingWeedLikeItsOxygen, ligt ook prima eigenlijk. Ik ken je niet heel goed maar ik heb de indruk dat je ook wel goed snapt hoe dit spel in elkaar steekt. Deze rating is meer op gevoel dan op argumenten ^^

7. Poesjestoei. Krijgt het nog lastig met farmen gezien zijn dichte cluster en ligging in het midden van de wereld. Toch denk ik dat er doorzettingsvermogen genoeg is om een hoge rang te behouden.

8. Bervoets6, ik ken deze speler totaal niet, maar hij heeft wel een prima ligging en zijn huidige stats zijn ook niet mis.

9. King Of The Game, mooi account met een mooi cluster. Zal hard moeten farmen om de rest bij te houden maar blijft uiteindelijk wel hoog staan.

10. Drogyn, krijgt het erg moeilijk gezien zijn ligging tov stamgenoten. Hij moet daar rekening mee gaan houden en dat gaat hem groeisnelheid kosten. Ik denk dat wel dat hij rang 10 kan pakken.

Jep, Wannes kwam uit het niets jullie promoten bij mij, heb mijn mening herzien :)
Snap hem dan ook niet echt, geeft me 'goede' raad:

[30/08/2013 20:09:46] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: bwa dan nog xD
[30/08/2013 20:10:02] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: het is altijd goed als je die kerels kent
[30/08/2013 20:10:04] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: geloof me :p
[30/08/2013 20:10:14] Wannes ~ #Astrakiller #Try?: overal hebben ze connecties :p

En op dat moment zorgt hij voor het tegenovergestelde :p

Je hoeft niet te quoten, ik heb het hele gesprek al mee gelezen xoxoox:D

[20:51:52] Wannes ~ #Astrakiller #Indocility: nu vrienden zijn ok?

Vrede?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
4. deWitPCHulp. Ik heb een hele goede indruk van hen. Ik denk dat ze genoeg gemotiveerd om het heel lang hoog in de rankings vol te houden.

Je hoeft niet te quoten, ik heb het hele gesprek al mee gelezen xoxoox:D

[20:51:52] Wannes ~ #Astrakiller #Indocility: nu vrienden zijn ok?

Vrede?

Pfft Wannes grr :p

Kan ik me wel in vinden, en bedankt voor het compliment ;)
 

DeletedUser

Guest
w20 met overwacht hebben gewonnen

:rolleyes: dat zegt me nu echt niets, overwacht hmm

Iedereen weet dat we w20 met overwacht hebben gewonnen

net zoals iedereen weet dat dat met een hele basic farmbot was :p

6. SmokingWeedLikeItsOxygen, ligt ook prima eigenlijk. Ik ken je niet heel goed maar ik heb de indruk dat je ook wel goed snapt hoe dit spel in elkaar steekt. Deze rating is meer op gevoel dan op argumenten ^^

mij niet kennen, schandalig gewoon :p heb heel wat werelden mee gedraait aan de top :p dus mij niet kennen komt er eigenlijk op neer dat je connecties vooral op de nieuwe garde gericht zijn, en niet op de aloude garde. En dit zijn nog altijd zeer verschillende speelstijlen en tactieken :) ik hoop echt dat ik eens met jou beter in contact kan komen op deze wereld of een volgende want wil me wel meten met de toppers van w20 :p op zo'n momenten weet je waar je echt staat :)
 

DeletedUser52174

Guest
:rolleyes: dat zegt me nu echt niets, overwacht hmm



net zoals iedereen weet dat dat met een hele basic farmbot was :p



mij niet kennen, schandalig gewoon :p heb heel wat werelden mee gedraait aan de top :p dus mij niet kennen komt er eigenlijk op neer dat je connecties vooral op de nieuwe garde gericht zijn, en niet op de aloude garde. En dit zijn nog altijd zeer verschillende speelstijlen en tactieken :) ik hoop echt dat ik eens met jou beter in contact kan komen op deze wereld of een volgende want wil me wel meten met de toppers van w20 :p op zo'n momenten weet je waar je echt staat :)

Tikfoutje:( is aangepast!

En tjah, er zijn veel mensen die claimden dat wij w20 wonnen door die 'basic' farmbot. Die weten blijkbaar niet dat we tegen de tijd dat we die bot voor het eerst uitprobeerden, al dik eerste stonden en dagelijks rover vd dag pakten ;) De mensen die zeggen dat wij wonnen omdat we een basic farmbot hadden, zijn een beetje kort door de bocht :p

Ik heb veel contacten met de 'oude garde' ja, maar veel oude pro's zijn helaas gestopt. Tevens speel ik altijd 1 wereld tegelijk en zit altijd met hetzelfde groepje samen dus vandaar :p En ja, wie weet spelen we ooit samen, je ligt wel een beetje ver maar zeg nooit nooit.
 

DeletedUser41926

Guest
Eehm je kijkt naar farmgedrag maar je hebt wel vertrouwen in het alonsofan account:eek:

Volgens mij ken je k en mij slecht:eek:


Maar in ieder geval bedankt:)

Dat heeft hij toch meegerekend :O Anders stonden we wel op 1 hoor ^^.
 

DeletedUser

Guest
Tikfoutje:( is aangepast!

En tjah, er zijn veel mensen die claimden dat wij w20 wonnen door die 'basic' farmbot. Die weten blijkbaar niet dat we tegen de tijd dat we die bot voor het eerst uitprobeerden, al dik eerste stonden en dagelijks rover vd dag pakten ;) De mensen die zeggen dat wij wonnen omdat we een basic farmbot hadden, zijn een beetje kort door de bocht :p

Ik heb veel contacten met de 'oude garde' ja, maar veel oude pro's zijn helaas gestopt. Tevens speel ik altijd 1 wereld tegelijk en zit altijd met hetzelfde groepje samen dus vandaar :p En ja, wie weet spelen we ooit samen, je ligt wel een beetje ver maar zeg nooit nooit.

inderdaad, telkens als ik terug ben van een stopperiode ken ik niemand meer, want is iedereen gestopt :'(
 

DeletedUser70670

Guest
Ik kom precies mooi uit de kast al farmer. Heb mijn cluster er ook zo naar gebouwd. Elk bb dorp wat vanaf 3k punten gekatapulteerd op niet GS levels zodat het zijn punten kan gebruiken voor andere levens, dorpjes laten liggen van spelers, cluster wordt er naar gebouwd.

Dat was idd een Amath lijstje, tis nog zo moeilijk om te voorspellen he :)
 
Bovenaan