oké
ehm even nadenken rangen staan niet op volgorde!
1. SmokingWeedLikeItsOxygen -> lager als top10 zou gewoon beschamend zijn vind ik persoonlijk beetje ego mag altijd, trouwens in principe sta ik al ruim rang 1 (rofl)
2. PFM (als ze actief zijn, fantastisch team zit daar op)
3. steakhouse. die farmt zich wel naar de top, demn
one love eh sweaty xD
4. Insane in the Membrane. deftige kwalitatieve spelers die eens ze door de stacks van SAP geraken zeker nog belangrijk zullen worden in deze wereld
5. Bervoets6, underdog doordat die wat heeft moeten internen, maar snapt het spelletje zeker
6. alonsofan, zeker met nikki erbij gaat dat acc nog hard ownen in de toekomst, en de oude speler krijg je gewoon niet weg
7. DeWitPChulp zelfde als doggiestyle (mijn nr 8) bovendien weet ik nog van w23 van voor hij in zelfde stam als me zat (dus voor de drunk tijd) dat hij niet weg te krijgen was, heb ik zelf ook heel wat moeite in moeten steken om wat vorderingen te maken
8. The white dog, vs kleinedre (ff naam kwijt, overbemand account van infini indertijd) weg gespeeld. grappig dat ze nu in zelfde stam zitten achja
in elk geval, doggie heeft zichzelf op dat moment ruim bewezen, ookal was het account inactief