Top 20 beoordelen

DeletedUser

Guest
niet mis, dat zeker niet :) al denk ik dat je sommigen overschat en sommigen onderschat, maar ver zal je er niet naast zitten vermoed ik

al vind ik orc 1e klas noob, en verwacht dat die er snel uit ligt :)
 

DeletedUser

Guest
W24 geeft al een indicatie van hem hè :p

als je het over orc hebt, zijn andere werelden ook hoor :)
voor zover ik weet start hij op bijna elke wereld, speelt heel even in de top20 en verdwijnt dan weer spoorloos

eigenlijk de ideale co voor iemand die niet kan starten dus
 

DeletedUser

Guest
op classic 4 ook al :D dus het is iemand die goed kan groeien, maar geen idee heeft hoe te verdedigen hhe
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Ik begon ook met het opstellen van een lijstje en ik kwam niet ver, want ik ken maar weinig van deze spelers om er een volwaardige rating over te geven. En om eerlijk te zijn: ik heb nou ook niet echt zin om elke speler helemaal na te trekken op ODA, cluster, etc., etc. :eek:
 

DeletedUser64057

Guest
Ik begon ook met het opstellen van een lijstje en ik kwam niet ver, want ik ken maar weinig van deze spelers om er een volwaardige rating over te geven. En om eerlijk te zijn: ik heb nou ook niet echt zin om elke speler helemaal na te trekken op ODA, cluster, etc., etc. :eek:

en ik kom ook top 20 over een paar maanden he is zeker iets om rekening mee te houden:p:p
rimmen is k*t ik wil ook nu top 30 staan:(:(:(:(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Ik begon ook met het opstellen van een lijstje en ik kwam niet ver, want ik ken maar weinig van deze spelers om er een volwaardige rating over te geven. En om eerlijk te zijn: ik heb nou ook niet echt zin om elke speler helemaal na te trekken op ODA, cluster, etc., etc. :eek:

Mij ken je toch nog wel? :eek:
 

DeletedUser

Guest
ik sta top 30 hoor, al vinden er sommigen dat we niet genoeg farmen :mad:
(ik ben niet lui, ik ben minder actief! Bij het sparen van energie begin je best bij jezelf)
binnen halve week max top20 tenzij er echt een wonder gebeurd
 
Bovenaan