Top 20 beoordelen

Reactiescore
2.039

DeletedUser

Guest
Als je met zo'n belachelijk lijstje aan komt zetten is het ook niet zo verbazingwekkend dat het keihard afgekraakt wordt.
Je zet de grootste noobs bovenaan en de betere spelers zouden volgens jou 'niet top 20 waardig' zijn, enkele uitzonderingen nagelaten.

Dankje xD
 

DeletedUser20722

Guest
ik respecteer het inzicht van de betere spelers, en respecteer hoeveel energie ze er insteken :)
ik vind het dan ook zeer leuk dat er een topic is waar je vrij bent de top 20 te beoordelen..
ook leuk dat er word gereageerd op mijn misschien bedenkelijke lijst, en inderdaad ben ik hierdoor sommige zaken anders gaan bekijken,
maar wel spijtig vind ik het dan dat er nog steeds zo een asociale mensen zijn die vinden dat iedereen die niet in de top staat geen recht op het forum heeft.
.. 21.683 spelers op w32 en als iemand in de top 100 een post doet is die te laag in punten om moeite te doen om op te reageren..
nee ik zit niet met 3 op het account en ik zal geen perfecte start hebben gehad.. zal dus best dat ik onzin uitkraam ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat zeik je nou weer.. Je post klopt gewoon totaal niet en daar wijzen we je op, bv TFA, is veel beter mid/late-game dan in de start.
 

DeletedUser20722

Guest
:) nuja, dat dat een belediging was wist ik ook wel ;)

****

en daar heb je inderdaad misschien gelijk in ;)
ik ken niet iedereen persoonlijk
 
Reactiescore
2.039
ik respecteer het inzicht van de betere spelers, en respecteer hoeveel energie ze er insteken :)
ik vind het dan ook zeer leuk dat er een topic is waar je vrij bent de top 20 te beoordelen..
ook leuk dat er word gereageerd op mijn misschien bedenkelijke lijst, en inderdaad ben ik hierdoor sommige zaken anders gaan bekijken,
maar wel spijtig vind ik het dan dat er nog steeds zo een asociale mensen zijn die vinden dat iedereen die niet in de top staat geen recht op het forum heeft.
.. 21.683 spelers op w32 en als iemand in de top 100 een post doet is die te laag in punten om moeite te doen om op te reageren..
nee ik zit niet met 3 op het account en ik zal geen perfecte start hebben gehad.. zal dus best dat ik onzin uitkraam ;)

Fijn dat je het zelf ook eindelijk doorhebt.
 
Bovenaan