top 10

DeletedUser44216

Guest
In mijn ogen een vrij trieste poging om het account DDM/mr tobias in een slecht daglicht te plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je zeker gelijk in cona. Kwalitatief gezien, kun je het inderdaad niet helemaal vergelijken. De een is misschien eerder gestart, en/of de ander kan misschien beter met zijn mond overweg.. dit laatste speelt namelijk tegenwoordig een hele belangrijke rol op tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
In mijn ogen een vrij trieste poging om het account DDM/mr tobias in een slecht daglicht te plaatsen.

Van DDM niets dan goeds gehoord, maar voorlopig nog niet gezien. Let wel, ik speel hier nog maar 6 maand. Daarvoor kon het wel baas zijn geweest. Mr Tobias in een slecht daglicht, tja :D:D:D
 

DeletedUser69437

Guest
De reden dat ik jou er niet bij zet is inderdaad door die 1ne actie geweest die ik nog steeds niet goedkeur;)

Verder ben je gewoon een topgozer Bieber and you know it:D

Als je het over de Dame-actie hebt, hoezo heb je me op skype dan geen enkele keer er van langs gegeven?
 

DeletedUser44216

Guest
Van DDM niets dan goeds gehoord, maar voorlopig nog niet gezien. Let wel, ik speel hier nog maar 6 maand. Daarvoor kon het wel baas zijn geweest. Mr Tobias in een slecht daglicht, tja :D:D:D

Dan nog kun je je baseren op statistieken die een periode voor 6 maanden geleden beslaan ;)
 

DeletedUser44415

Guest
Ik las dat robin terug was? Mijn interesse komt ook terug!
 

DeletedUser69437

Guest
Niet zo piepen anders begin ik direct weer met kata's sturen.

Je vergeet één ding Rik, en dat is dat ik ook kata's heb.
Jij beschouwt mij als een mongooltje die niets van het spel kent en te pas en te onpas kan bedreigd of uitgelachen worden, maar je zit er flink naast als je denkt dat ik je niets kan maken. Als ik iets wil blijf ik doorzetten om dat te bereiken maar dat zul je later wel nog merken ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Later? Je bedoelt nu? :(

49 kata incomings op mijn achterland :(
 

DeletedUser65908

Guest
jouw zwaardjes, ik dacht dat je vooral de zwaardjes van andere gebruikt omdat je eigen zwaardjes het niet alleen aankunnen
 

DeletedUser67609

Guest
Beweer jij hier nu dat je geen zwaardjes van andere mensen hebt staan?
 
Bovenaan