top 10

DeletedUser44216

Guest
Het account heeft DDM kunnen halveren omdat Schroef gestabt is, de speler van schroef had het te druk in zijn leven voor een tijdje waarnaar hij 2 vertrouwens personen op zijn account liet om het account tijdelijk te runnen. Het enige wat die 2 personen hebben gedaan is zijn pa gejat (4000 oid las ik volgens mij), ze hebben niks aan de inc gedaan.

Dat wist ik niet. Doet overigens niks af aan het feit dat het verliezen van max. 25 dorpen aan een speler gedurende aan periode van inactiviteit (zeker overdag) nog geen 'rake' klappen zijn op het account. Dat slaat nergens op ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Schroef is inderdaad gestabt door wat hij dacht wat 2 vrienden waren en het enige wat ze deden was inderdaad 4000 PA stelen...
 

Deleted User - 2242732

Guest
Het account heeft DDM kunnen halveren omdat Schroef gestabt is, de speler van schroef had het te druk in zijn leven voor een tijdje waarnaar hij 2 vertrouwens personen op zijn account liet om het account tijdelijk te runnen. Het enige wat die 2 personen hebben gedaan is zijn pa gejat (4000 oid las ik volgens mij), ze hebben niks aan de inc gedaan.
gestabt of niet... als de speler zelf defte zou het niet veel verschil gemaakt hebben voor zover ik hoorde

8) Schroef: Toch wel heerlijk dat zo'n accountje rake klappen kon uitdelen aan (zogezegde?) toppers als DDM7
:rolleyes:
so true, schroef moest gwn rang 1 staan :cool:
noire pas maar op voor z'n comeback :mad:
 

DeletedUser67609

Guest
Zelf kon hij van deffen inderdaad vrij weinig maar hij deed het toch leuk tegen DDM en Tobias :p
 

DeletedUser67517

Guest
Gewoon een normale hoeveelheid def. Als je 4k clears easy kan blocken, doe je dat gewoon. Dan moest jullie planning maar deftig zijn geweest. Een broertje van 8 heb je niet, maar niveau op dit AF evenmin. ;)

Als je dat easy kan stacken prima, dan heeft mijn broertje die massa geplanned.
 

DeletedUser58295

Guest
1) Noire: Spreekt voor zich. Met kop en schouders steken ze er bovenuit.
2) ITSW18: qua prestaties is dit gewoon een heerlijk account. Tactisch meesterlijk.
3) B0en: Toch echt sterke prestaties tegenover +/-. Bleef goed overeind bij massa en slaagde zelf in zijn massa's.
4) Vitalise: Prachtig accountje waar +/- blij met mag zijn. Jammer dat het geen front heeft met ODA, anders was het nog lachen
5) Ease Our Mind: We moeten eerlijk zijn. ODD #1 en positief in de stats staan tegen ODA. Dit is gewoon heerlijk werk van S. en Y. De laatste 6 maand probeerde ik zelf ook mijn steentje bij te dragen. Een oninneembare vestiging die zelf heerlijk terugsloeg tegen Nyxx.
6) HeartSolid: Beetje hetzelfde verhaal als ITSW18
7) SnDD: Beetje hetzelfde verhaal als B0en
8) Schroef: Toch wel heerlijk dat zo'n accountje rake klappen kon uitdelen aan (zogezegde?) toppers als DDM7
9) La Comadreja: Ook gewoon een heerlijk accountje met topper P. Die stoomt gewoon lekker door naar de top.
10) MaakJeNietDruk: Ik zou durven zeggen dat dit account nog lekkerder is dan Driesje Mertens ;)

Wat ben je voor iemand als je , je eigen gaat benoemen tot de beste van w30.
 
Reactiescore
86
10 Lavalya, maar dan vooral het oude team met wouter en rodney. Waren goede tegenstanders, jammer dat ze me het nooit heel moeilijk hebben gemaakt!

5. Lavalya (wouter) ondanks de "shit" die ik af en toe langs zie komen over hem vanaf de ODA kant is hij in mijn ogen een van de belangrijkste spelers op W30 geweest en het is een top kerel.

3. Lavalya, wouter is echt een toppertje ook al heeft hij niet zoveel geluk gehad met zijn accounts.

Thnx voor de nominaties!:)

Ik zelf heb besloten 2 lijstjes te maken. 1 normaal lijstje en 1 lijstje op basis van invloed die spelers op W30 hebben/hadden. Dit doe ik zo omdat ik van mening ben dat TW uit 2 aspecten bestaat, het IG gedeelte en het net zo belangrijke politieke gedeelte. Het één valt niet met het ander te vergelijken en zodoende kan ik dus ook moeilijk 1 lijstje maken. Ik begin met het lijstje op basis van invloed (omdat mijn voorkeur daar ligt:D).

Lijst op basis van invloed

1. Dennis/Jacobien, logisch. Door hem staat ODA waar het nu staat en zijn enkele andere top stammen verdwenen. Zo is bijvoorbeeld ook de vorming van +/- door hem beïnvloed en ik durf zelfverzekerd te zeggen dat zijn keuzes deze wereld hebben getekend.
2. Nu ga ik een enigszins controversiële naam neerzetten. Castiel. Ook hij heeft deze wereld beinvloed en voor een groot deel gevormd. De reden dat hij niet op nummer 1 staat is omdat hij iets te hoogmoedig was, en is. Hij had niet door dat de kaarten zoals hij ze had geschud (zoals Cona eens zo mooi zei) niet vaststonden en dat er nog andere spelers op het politiek toneel waren.
3. Robin. Ooit in de start als een speler 1/6de van mijn grootte begonnen maar na een halfjaar al groter dan mij en leider van een topstam. Leider of niet, voor het noorden van de wereld is hij altijd van essentieel belang geweest en ook in stamverband een immer aanwezig persoon.
4. Paul/gekke belg. Onze immer goedgelovige Belg:D. Mooie man maar goed dat terzijde. Oprichter van +/- en altijd de belangrijkste en sterkste echte core speler van W30 geweest. Lijkt me genoeg om zijn plaats in deze lijst te verduidelijken immers is de core bij 2/3 van het spel het belangrijkste.
5. Jordi. Leider van dé startstam van W30 en de tijdelijke (
emoticon-00136-giggle.gif
) midgame topfavoriet. Zoals ooit een wijs iemand zei 'macht komt met kracht' en ik denk dat de macht van Jordi, in ieder geval voor een deel, zeer zeker aan die solide rang 1 te danken is. Het andere deel valt te danken aan de vele contacten die hij heeft en de autoriteit die hij uitstraalt. Ook hij heeft een onvergetelijk plekje in W30 bemachtigd.
6. De sterkhouder van ODA; Ian. Alhoewel hij op politiek vlak misschien iets te hoog gerankt staat denk ik dat hij desalniettemin wel van grote invloed op W30 is geweest.
7. Een moeilijke keus, ik twijfelde tussen Cona en Rodney. Uiteindelijk toch voor Cona gekozen doordat in de start in de under-underdog positie toch het een en ander teweeg heeft weten te brengen en Castiel iets heeft laten doen wat ie zelden doet :)D), en nu in de lategame nog steeds (zo zie je maar weer wie de natuurlijke leiders zijn) voor flink wat ophef kan zorgen.
8. Hier dan dus voor Rodney gekozen. De pianospeler van de core in de start. Helaas uit het beeld verdwenen maar toch een onvergetelijke speler.
9. De overige leiders van +/-. Als ik de ruimte had, had ik ze allemaal neergezet, helaas. Elk van hen is belangrijk voor W30 geweest en heeft de grootmacht die +/- is door dalen en heuvels geleid.
10. Jaja, je raad het al. De overige leiders van ODA. Niet iedereen was hierin even belangrijk als de ander maar ook zij hebben ODA onder moeilijke omstandigheden geleid.

Normale lijst

1. Een lastige vraag. Waarop beoordeel je wie een rang waardig is of niet? Op activiteit? Skills? Prestaties? Of alles drie? Ik koos voor het laatste en heb zodoende, in tegenstelling tot de meeste Noire hier niet neergezet. Natuurlijk hebben ze hun rang 1 wel verdiend maar laten we eerlijk wezen, op defensief vlak hebben ze (dit hebben ze zelfveroorzaakt) weinig hoeven te doen, nogmaals dat is niet slecht maar voor mij hoort dit toch wel mee te wegen. Wie voor mij rang 1 waardig is is team DD (EoM) (incl. Yorpie). Kijkende naar hun rang en de bereikte prestaties offensief en defensief (en de tegenstand daarin) staan zij het hoogst gerankt. Natuurlijk ze hebben (flink) wat interns gehad maar feit blijft dat dit door kwaliteit en activiteit het niet te breken account van +/- is.
2. Noire. Hier dan toch de huidige nummer 1. Door hard werk en totale dominantie hebben ze deze rang (verdiend) gekregen en ze staan hier dan ook zeker goed.
3. Ildraco. Core gelegen en als enige account een vrijwel constante top 5/10 positie door de wereld heen. Top spelers, volledig zelfopofferend naar de stam toe, top account en zeer zeker rangwaardig.
4. Door de muur om 7 uur (eigenlijk Robin dus). Ik kan er niks anders van maken. De groei die dit account onder Robins leiding heeft is een groei zoals die op W30 nog niet gezien is (onthoud dat ze een stuk later zijn gestart). DDM is altijd een goede stamspeler geweest en als er iemand zou zijn die (rekening gehouden met edelrichtingen) ik er graag bij had gehad dan was het dit account.
5. Scooby-Doo (Jeffrey, Wesley en Luuk). Een titelkandidaat die (zo denk ik) de titel ook daadwerkelijk had gepakt (kijk die groei sinds zij er speelden:eek:). Zonde dat ze zijn gestopt maar toch een prachtaccount wat zich altijd voor +/- heeft opgeoffert, ingezet en waargemaakt.
6. Vitalise. Eén van de beste spelers van W30 samen met één van de gezelligste spelers van wereld 30 (ik heb het dus over oud team Vitalise) maakt dat dit account tot de absolute top behoord. Dit account helpt een stam door moeilijke tijden heen.
7. ITSW18 (te lang om uit te schrijven:D). Man o man, wat een bazen, zeker Jordy. ODA zal het misschien niet geloven maar dit account heeft +/- een aantal maanden letterlijk solo gedragen. De hoeveelheid VV die dit account heeft gedragen en de hoeveelheid winsten die op cruciale (moreel gezien) momenten zijn gemaakt is iets wat hen absoluut rang waardig maakt.
8. SnDD. Een waardige tegenstander (tot ie ging nachtg*yen) en tevens een leuke en volhardende tegenstander. Nergens op W30 heb ik een vijand gezien die tot het uiterste ging en toch altijd de verliezen tot het minimum beperkt wist te houden (iets wat in ODA een abnormaliteit is). Een heerlijke tegenstander en als Zeus77 niet zo beperkt in middelen was geweest dan weet ik zeker dat onze strijd een prachtige zou zijn geworden. Ware het niet dat hij de afgelopen tijd wat inactiever was dan had hij zeker hoger gestaan.
9. Dit is de laatste rang die ik weggeef (rang 10 heb ik als 1e gedaan). Een lastige nominatie. Er zijn er zovele die ik hier zou willen neerzetten; noobski, MJND, HeartSolid, Candle, Certio, Qluz, Triggerbullet, ZW, Postabon etc etc. Echter kan ik er hier maar 1 plaatsen. Ik kies dan toch voor Prinsesje. Het account heeft zich de korte periode waarin je van een eerlijke strijd kon spreken, staande weten te houden en heeft zich daarnaast wel al veelvuldig via VV bewezen. Op defensief vlak één van de betere in ODA, op offensief vlak wat minder. De inzet voor de stam gecombineerd met de defensieve kracht minus de offensief wat mindere kant brengt mij dus op het eindstation van plek 9.
10. Highlander (Dennis en de buschauffeur:D). Een symbolische nominatie. Huidige Highlander heeft natuurlijk niet genoeg laten zien om deze rang waardig te maken maar oud Highlander met het originele top team (je haalt niet meerdere keer rang 1 door op je gat te zitten (of eig wel:p)) had zich indien ze niet waren gestopt zeer zeker permanent in de top 10 gevestigd. Goede, tactische stamspelers die het helaas niet op rang hebben waargemaakt.

Zo ik ben (eindelijk) klaar
emoticon-00123-party.gif
. Leuk dat ik altijd dingen bedenk maar de tijd die het dan vervolgens kost:(. Enfin, veel plezier met lezen.
 

DeletedUser67517

Guest
Jij weet van een klein simpel lijstje altijd een heel boek te maken:p
Maar thnx,wouttie!
Zal binnenkort ook met een invloedlijstje komen, wat ik miss wel belangrijker vind dan skills en prestaties.
 
Reactiescore
86
Jij weet van een klein simpel lijstje altijd een heel boek te maken:p
Maar thnx,wouttie!
Zal binnenkort ook met een invloedlijstje komen, wat ik miss wel belangrijker vind dan skills en prestaties.

Yes. Ik vind lijstjes zonder uitleg altijd redelijk nutteloos, je weet immers niet of het puur 'geslijm' is (zoals bij dit soort dingen vaak gebeurd) of niet en de redenen achter een enigszins andere volgorde van nominaties kunnen ook niet altijd even duidelijk zijn. Dat gezegd hebbende zeg ik ook meteen dat ik dan vervolgens ook altijd weer doorsla:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Als je het over bullshit hebt. Jij verstaat 25 dorpen verlies onder een 'rake' klap? Had verwacht dat je zoiets beter zou onderbouwen. Maar goed, sommige dingen zijn niet te onderbouwen omdat ze nergens op gebaseerd zijn.

Wel frappant dat jij schroef top 10 waardig vindt, maar vervolgens DDM er niet bijzet (die inmiddels het account schroef gehalveerd hebben).

Het is best wel een schande dat een account als schroef zelfs dorpen kon pakken en het zo lang duurde tegen dat het gebroken werd. Dus ik vind niet dat ik enige reden heb om DDM hier in deze lijst te zetten. Want ik kijk niet echt naar groei of rang of farmen. De statistieken, daar draait het om.

gestabt of niet... als de speler zelf defte zou het niet veel verschil gemaakt hebben voor zover ik hoorde

:rolleyes:
so true, schroef moest gwn rang 1 staan :cool:
noire pas maar op voor z'n comeback :mad:

Ok man, niveautje.

Als je dat easy kan stacken prima, dan heeft mijn broertje die massa geplanned.

Daar lijkt het inderdaad wel op.

Wat ben je voor iemand als je , je eigen gaat benoemen tot de beste van w30.

Wat zit jij mijn woorden te verdraaien? Waar zeg ik dat ik de beste van w30 ben? Ik zeg dat het account EoM zeker top-5 beste accounts van w30 is. Volgens mij speel ik niet solo :eek:. Beetje vreemde reactie hoor.

Dat noemt men trots of arrogantie. Welke van die twee is aan je eigen interpretatie/perceptie.

Ik noem het gewoon een realistische blik hebben hoor. Daar is niets van arrogantie aan.
 

DeletedUser69327

Guest
Dankjewel Wouter, ondanks alles weet je dat het respect voor wat je gedaan hebt wederzijds ;)
 

DeletedUser69437

Guest
1 Noire, gewoon verreweg de terechte nummer 1 ;)
2 Vitalise, Heeft het gewoon prima gedaan en is een goed team
3 Johanov, Ik heb even de vv gehad van Ziegel en woow Yorick kan spelen. Maar was natuurlijk al de dragende kracht op DD
4 ITSW18, Jordy is een topper en Kees is natuurlijk hartstikke overschat.
5 Door de muur, Robin heeft bewezen Top 3 waardig te zijn, niet alleen een top stam speler maar ook een super gast :)
6 Boen, hij paste bijna niet in dit lijstje :(
7 SnDD, Deze topper hoort gewoon in dit lijstje!
8 MJND, Deze man kan goed kata-en jongen.
9 Trigger, Heeft met de vele vvs die hij doet bewezen in dit lijstje te passen.
10 Lavalya, maar dan vooral het oude team met wouter en rodney. Waren goede tegenstanders, jammer dat ze me het nooit heel moeilijk hebben gemaakt!

Kapsel en LMS krijgen nog wel een eervolle vermelding maar niet iedereen past erin :D

Bedankt hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Robin met deze sarcastische opmerking duidelijk maakt dat je vernoeming van schroef in je top 10 belachelijk is, waarin hij ook gewoon gelijk heeft.

Dat is het zeker niet, ik heb redenen genoeg om dat account te vernoemen. ;). Er zijn in mijn ogen geen andere accounts die het verdienen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Dat is het zeker niet, ik heb redenen genoeg om dat account te vernoemen. ;). Er zijn in mijn ogen geen andere accounts die het verdienen.
vreemd dat jullie hem dan niet binnenhaalden in +/- :rolleyes:
geen anderen dien het verdienen? dus je vindt dat schroef meer top 10 waardig is dan bv een illdraco?
zuip nog wat verder zou ik zeggen ;)
 

DeletedUser

Guest
vreemd dat jullie hem dan niet binnenhaalden in +/- :rolleyes:
geen anderen dien het verdienen? dus je vindt dat schroef meer top 10 waardig is dan bv een illdraco?
zuip nog wat verder zou ik zeggen ;)

Ik kan wel heel +/- in mijn lijstje zetten. Maar dat is ook niet echt de bedoeling van zo'n lijstje. ;)
 

DeletedUser67517

Guest
Hij wilde alleen even apart doen, geeft een legitieme reden dus waarom niet?
Ildraco heeft nog nooit tegen schroef gestreden, dus het is helemaal niet zeker of Ildraco beter is dan schroef2000
 
Bovenaan