top 10

DeletedUser

Guest
1) Noire: Spreekt voor zich. Met kop en schouders steken ze er bovenuit.
2) ITSW18: qua prestaties is dit gewoon een heerlijk account. Tactisch meesterlijk.
3) B0en: Toch echt sterke prestaties tegenover +/-. Bleef goed overeind bij massa en slaagde zelf in zijn massa's.
4) Vitalise: Prachtig accountje waar +/- blij met mag zijn. Jammer dat het geen front heeft met ODA, anders was het nog lachen
5) Ease Our Mind: We moeten eerlijk zijn. ODD #1 en positief in de stats staan tegen ODA. Dit is gewoon heerlijk werk van S. en Y. De laatste 6 maand probeerde ik zelf ook mijn steentje bij te dragen. Een oninneembare vestiging die zelf heerlijk terugsloeg tegen Nyxx.
6) HeartSolid: Beetje hetzelfde verhaal als ITSW18
7) SnDD: Beetje hetzelfde verhaal als B0en
8) Schroef: Toch wel heerlijk dat zo'n accountje rake klappen kon uitdelen aan (zogezegde?) toppers als DDM7
9) La Comadreja: Ook gewoon een heerlijk accountje met topper P. Die stoomt gewoon lekker door naar de top.
10) MaakJeNietDruk: Ik zou durven zeggen dat dit account nog lekkerder is dan Driesje Mertens ;)
 

DeletedUser69437

Guest
1) 5) Ease Our Mind: We moeten eerlijk zijn. ODD #1
Zou een schande zijn als jullie dat niet hadden met zóveel deff..;)
8) Schroef: Toch wel heerlijk dat zo'n accountje rake klappen kon uitdelen aan (zogezegde?) toppers als DDM7
Paar aanmerkingen op deze: Het enige account dat klappen gekregen heeft van schroef is Mr Tobias, dit kwam btw enkel door online-uren en had niets met skills te maken, hij verloor ook direct toen het op skills aankwam.
Verder is DDM gwn een topper.
10) MaakJeNietDruk: Ik zou durven zeggen dat dit account nog lekkerder is dan Driesje Mertens ;)
Vooral hun kata's zijn lekker :eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Toch wel vreemd dat er dan 60 treinen onder de 10 uur konden gestuurd worden? Of stuurden jullie die op de gestackte dorpen? :eek:.
Natuurlijk verdient Ease Our Mind een schouderklopje. Zo'n gigantisch front en dik in de + staan tegen een front met 5 a 6 tegenstanders. Dan nog eens #1 ODD #1 OD. Nu mag jij mij eens vertellen waarom Ease Our Mind niet goed bezig is. Denk even na voor je iets zegt, dat bespaart mij een hoop moeite en jou een hoop schaamte ;).
 

DeletedUser69327

Guest
Toch wel vreemd dat er dan 60 treinen onder de 10 uur konden gestuurd worden? Of stuurden jullie die op de gestackte dorpen? :eek:.
Natuurlijk verdient Ease Our Mind een schouderklopje. Zo'n gigantisch front en dik in de + staan tegen een front met 5 a 6 tegenstanders. Dan nog eens #1 ODD #1 OD. Nu mag jij mij eens vertellen waarom Ease Our Mind niet goed bezig is. Denk even na voor je iets zegt, dat bespaart mij een hoop moeite en jou een hoop schaamte ;).

Zo'n gigantisch front en zulke gigantische stacks. Knap man.

In dit stadium van het spel kan iedereen overeind blijven door je account tot op 3 uur te overstacken en alles daarachter te blocken met jullie activiteit op het account.

Toen B0en 1 blitz deed op een gedeelte zonder stacks waren jullie nergens te vinden en moest er opeens een nap aan te pas komen:(

Maargoed, geef jezelf vooral schouderklopjes, wordt je ego nog groter;)
 

DeletedUser

Guest
Zo'n gigantisch front en zulke gigantische stacks. Knap man.

In dit stadium van het spel kan iedereen overeind blijven door je account tot op 3 uur te overstacken en alles daarachter te blocken met jullie activiteit op het account.

Toen B0en 1 blitz deed op een gedeelte zonder stacks waren jullie nergens te vinden en moest er opeens een nap aan te pas komen:(

Maargoed, geef jezelf vooral schouderklopjes, wordt je ego nog groter;)

Jij bent toch gestopt?
 

DeletedUser

Guest
Zo'n gigantisch front en zulke gigantische stacks. Knap man.

In dit stadium van het spel kan iedereen overeind blijven door je account tot op 3 uur te overstacken en alles daarachter te blocken met jullie activiteit op het account.

Toen B0en 1 blitz deed op een gedeelte zonder stacks waren jullie nergens te vinden en moest er opeens een nap aan te pas komen:(

Maargoed, geef jezelf vooral schouderklopjes, wordt je ego nog groter;)

Is het nu 3 uur gestackt of 10 uur? Daar zit al een verschil van 7 uur op hé :eek:. Nu wordt het wel duidelijk welke onzin je uitkraamt. Gover, wat een treurnis. Ease Our Mind stond totaal niet overstackt. Als er 50+ clears op een front komen, stack je dat gewoon. Dat scheelt niet zoveel defjes.

Ja flikker even op als je de reden van die NAP niet weet. En als je de reden wel weet, moet je je echt schamen voor deze walgelijke uitspraak.

Met mijn ego is niets mis hoor. Ik hemel mezelf niets op. Dit is gewoon heel netjes van +/-. Laten we even afspreken dat je 2 keer je posts leest voordat je hem post. Gratis goede raad van arbeitman ;) ;) ;)
 

DeletedUser67517

Guest
Toch wel vreemd dat er dan 60 treinen onder de 10 uur konden gestuurd worden? Of stuurden jullie die op de gestackte dorpen? :eek:.
Natuurlijk verdient Ease Our Mind een schouderklopje. Zo'n gigantisch front en dik in de + staan tegen een front met 5 a 6 tegenstanders. Dan nog eens #1 ODD #1 OD. Nu mag jij mij eens vertellen waarom Ease Our Mind niet goed bezig is. Denk even na voor je iets zegt, dat bespaart mij een hoop moeite en jou een hoop schaamte ;).


#1 ODD zegt niks, gooi 70.000 clears op mijn dorp, en ik laat de stam dat stacken.
Kost niet eens mijn eigen def, dus #1 ODD zegt helemaal niks over defskills.

In mijn optiek zelfs het tegendeel, want je bent een veel grotere held als je massa's overleefd met weinig ODD
 

DeletedUser

Guest
Combinatie van het front van Ease Our Mind + de hoeveelheid def die +/- maar beschikbaar heeft + het aantal spelers aan het front van EoM zegt wel degelijk wat ;). Het zegt zelf enorm veel.
 

DeletedUser67275

Guest
Ze hebben de OS op de goede dorpen gestuurd, ja dat zegt wel heel wat ja.
 

DeletedUser67609

Guest
Zou een schande zijn als jullie dat niet hadden met zóveel deff..;)

Paar aanmerkingen op deze: Het enige account dat klappen gekregen heeft van schroef is Mr Tobias, dit kwam btw enkel door online-uren en had niets met skills te maken, hij verloor ook direct toen het op skills aankwam.
Verder is DDM gwn een topper.

Vooral hun kata's zijn lekker :eek::eek::eek::eek::eek:

Niet zo piepen anders begin ik direct weer met kata's sturen. DDM is ook een aantal dorpen verloren aan Schroef ten tijde dat Robin niet speelde daar ;)
 

DeletedUser38246

Guest
#1 ODD zegt niks, gooi 70.000 clears op mijn dorp, en ik laat de stam dat stacken.
Kost niet eens mijn eigen def, dus #1 ODD zegt helemaal niks over defskills.

In mijn optiek zelfs het tegendeel, want je bent een veel grotere held als je massa's overleefd met weinig ODD

Tommy?:D
 

DeletedUser67517

Guest

Op Tommy werd er goed gedeft ja, alleen is dat account 90% def dus om dan een snipe te missen is wel heel erg:p
Dus moesten we doorbashen toen, en edelclears blijven sturen om van die mob def af te komen:p
 

DeletedUser65908

Guest
jongens stop met het zeiken over wel of niet gestackt staan en maak een lijstje als je dit nog niet gedaan heb, zeiken over stacken doe je maar bij het oorlogs topic
 

DeletedUser67517

Guest
Combinatie van het front van Ease Our Mind + de hoeveelheid def die +/- maar beschikbaar heeft + het aantal spelers aan het front van EoM zegt wel degelijk wat ;). Het zegt zelf enorm veel.

Het is geen geheim natuurlijk dat Sven heel veel def aanvraagd bij een massa, zoniet zelfs opeist. Ikzelf zou het anders geplanned hebben. Maar met de stacks die ik zag kan zelfs me broertje van 8 deffen.

En ik heb niet eens een broertje van acht, moet je nagaan:D
 

DeletedUser68252

Guest
Toen B0en 1 blitz deed op een gedeelte zonder stacks waren jullie nergens te vinden en moest er opeens een nap aan te pas komen:(

Je weet donders goed waarom we die NAP aanvroegen en wat er speelde bij mij prive. Tevens hadden we de hele aanval van B0en al verwerkt + gecounterd toen we die nap pas aanvroegen aangezien we de aanval al volledig hadden geklaard voordat ik dat nieuws kreeg.

#EDIT: Uberhaupt al enorm laag dat je mijn prive situatie hierbij probeert te betrekken, blijkbaar zijn de frustraties bij jullie enorm vanwege het 0 dorpen verlies bij Ease, dat je dit erbij moet halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is geen geheim natuurlijk dat Sven heel veel def aanvraagd bij een massa, zoniet zelfs opeist. Ikzelf zou het anders geplanned hebben. Maar met de stacks die ik zag kan zelfs me broertje van 8 deffen.

En ik heb niet eens een broertje van acht, moet je nagaan:D

Gewoon een normale hoeveelheid def. Als je 4k clears easy kan blocken, doe je dat gewoon. Dan moest jullie planning maar deftig zijn geweest. Een broertje van 8 heb je niet, maar niveau op dit AF evenmin. ;)
 

DeletedUser44216

Guest
1. Noire; spreekt voor zich
2. DDM; Of het nu komt omdat Robin er weer op zit, of omdat ik weg ben gegaan: het account gaat nu goed en staat waar het hoort te staan. Pakt tegenstanders 1 voor 1 aan en speelt ze (iig nu nog) gemakkelijk weg.
3. Ildraco; Veel winsten geboekt op nyx911, wat toch tot één van de sterker-bemande accounts behoorde van W30.
4. Vitalise; Naar wat ik hoor een goed bemand account, maar helaas geen front met ODA. Zou ze wat meer roem kunnen bezorgen (onder voorwaarde dat ze daar ook slagen).
5. Heartsollid; Volgensmij al alle kanten in de wereld moet verdedigen. Staan nu goed waar ze staan en slagen goed in massa's.
6. ITSW18; Boeken ruime winsten met massa's, lijkt me vrij duidelijk.
7. La Comadreja; Eervolle spelers, ook al mag ik joepski (speelt toch op La Comadreja?) niet altijd. Hij heeft zeker verstand van het spel en behoort mijns inziens tot de top 10.
8. B0en; Veel winsten geboekt op +/- en weinig verliezen geincasseerd.
9. SnDD; Veel aanvalskunsten en boekt regelmatig mooie winsten op +/-.
10. Postabon; Spelers van het account snappen als geen ander dat het een spelletje is. Prachtig om te zien/lezen.

Kan wat info mogelijk verkeerd hebben, ben al een poosje gestopt. Heb me zoveel mogelijk gebaseerd op info die ik nog wist.

8) Schroef: Toch wel heerlijk dat zo'n accountje rake klappen kon uitdelen aan (zogezegde?) toppers als DDM7

Als je het over bullshit hebt. Jij verstaat 25 dorpen verlies onder een 'rake' klap? Had verwacht dat je zoiets beter zou onderbouwen. Maar goed, sommige dingen zijn niet te onderbouwen omdat ze nergens op gebaseerd zijn.

Wel frappant dat jij schroef top 10 waardig vindt, maar vervolgens DDM er niet bijzet (die inmiddels het account schroef gehalveerd hebben).
 

DeletedUser68252

Guest
Als je het over bullshit hebt. Jij verstaat 25 dorpen verlies onder een 'rake' klap? Had verwacht dat je zoiets beter zou onderbouwen. Maar goed, sommige dingen zijn niet te onderbouwen omdat ze nergens op gebaseerd zijn.

Wel frappant dat jij schroef top 10 waardig vindt, maar vervolgens DDM er niet bijzet (die inmiddels het account schroef gehalveerd hebben).

Het account heeft DDM kunnen halveren omdat Schroef gestabt is, de speler van schroef had het te druk in zijn leven voor een tijdje waarnaar hij 2 vertrouwens personen op zijn account liet om het account tijdelijk te runnen. Het enige wat die 2 personen hebben gedaan is zijn pa gejat (4000 oid las ik volgens mij), ze hebben niks aan de inc gedaan.
 
Bovenaan