Top 10

DeletedUser

Guest
Haha, leuke verrassing om m'n naam te zien :D

Zou je ook in m'n lijstje plaatsen, mocht ik aan 10 raken :p
 

DeletedUser62248

Guest
Daarom zette ik jou er ook in :D Ik wil in zoveel mogelijk lijstjes komen ^^
 

DeletedUser

Guest
Maar zeg je vergeet iemand:eek:

nee ik sta er in dus het klopt :D

1. Gup21, fantastische stamleider, zet zich altijd in voor de stam en is verder ook een prima speler.
2. Wander, op offensief gebied een beest en staat verder altijd klaar voor iedereen.
3. Barry1389, zeer goede deffer en is altijd in staat om vv's te draaien, voor wie dan ook.
4. Asmodeus, zeer sterke speler op offensief gebied en zet zich volledig in voor zijn stam, verder ook een aardige gast :)
5. Wu-Tang, zeer goede deffer en heeft een goed tactisch inzicht.
6. GON, speler die nooit opgeeft en verder een meester in zowel deffen als offen.
7. Antoe, aardige gast die zich goed inzet voor zijn stam.
8. Bimbam, speler waarbij stambelang altijd voor gaat. Hij zet zich altijd fantastisch in voor zijn stam.
9. Pentium Inside, relatief nieuwe speler in de RIM, maar eentje met een enorme fantasie en een mooi tactisch inzicht.
10. Meni, altijd gezellige speler, verder ook een zeer goede offer.

dus kragtwijk mocht je ooit vv kwijt wille ik bied me aan :D

thnx matee :p
 

DeletedUser59349

Guest
Mijn top 10 van wereld 22

1: Wanderkezanderke
Voor mij de nummer 1 op wereld 22.
Actief, ervaren en altijd in voor een massa.
Brengt goede sfeer met zich mee en kan het met iedereen wel vinden.
Ook zit het kwa skills helemaal inorde. :cool:

2:Gup21
Beste stamleider die ik ooit gekend heb.
Ervaren en vriendelijk heeft veel geduld en blijft altijd objectief.
Heeft Fear! gebracht naar waar het nu staat. (1) :rolleyes:
Met hem keert altijd rust in de stam terug.
En gup is altijd in voor zowel belangrijke gesprekken als slap gelul.:) Dat is ook belangrijk :rolleyes:

3:The Rots
Mijn nummer drie is eigenlijk wat onverwachts gekomen.
Ik heb altijd erg veel respect voor stamleiders, en the Rots lijkt me net een tweede (maar natuurlijk iets minder goede) Gup21. Draait al lang mee in de top en is volgensmij de motor die TNW lekker draaiende houd.
Ook vond ik het altijd een sterke AF poster, maar ik weet niet waar hij gebleven is? :confused:

4: HaveYouEverBeenMellow?

Heerlijke actieve, vriedelijke, lieve maar ook goede speler en stamgenoot.
Groot front en is altijd druk bezig met zijn account. TNW houd druk op de ketel, maar tot nu toe nog geen echte schade toegebracht gekregen.
Lekker doorgaan zo :D

Ik zal morgen weer een deel van de lijst afmaken.

Je moet nog steeds je lijstje afmaken ^^
 

DeletedUser

Guest
Mijn top 10 van wereld 22



3:The Rots
Mijn nummer drie is eigenlijk wat onverwachts gekomen.
Ik heb altijd erg veel respect voor stamleiders, en the Rots lijkt me net een tweede (maar natuurlijk iets minder goede) Gup21. Draait al lang mee in de top en is volgensmij de motor die TNW lekker draaiende houd.
Ook vond ik het altijd een sterke AF poster, maar ik weet niet waar hij gebleven is? :confused:



Dank je wel :)
 

DeletedUser56496

Guest
ook maar even mij top 10 plaatsen dan :)


1. Gup21:
een geweldig goede stamleider dat gecombineerd met spelkennis en skills. is opzich al een toppertje, maar daar nog eens een geweldige persoonlijkheid bijzetten en je maakt de beste stam op W22 in dit geval :p
de nieuwe co is ook een hele aardige gast.

2. Wanderkezanderke:
De beste speler op W22 voor mij, dus zegt genoeg, ook een aardig persoon in het algemeen ;)

3. Robryman:
de vorige spelers waren toppers, maar ook de nieuwe speler is een toppertje wat mij betreft!

4. Billekoek?:
Zowel Jack als de nieuwe spelers erop zijn toppers, ga je nog veel van horen op W22!

5. MickD:
Altijd een top leider geweest. de nieuwe speler hier op is ook een aardige gast en ook een topper kwa TW.

6. Slither:
Aardige gast als je hem eenmaal wat kent :p
kwa skills zwijg ik maar je moet ook altijd een stam clown hebben he :D

7. GON:
Een echte doorbijter!

8. the rots:
Een toppertje in zowat skills als tactisch inzicht.

9. Team!:
Een BG waar je steeds kan op rekenen!

10. de rest van Fear!:
Een top stam die zich ernaar gedraagt, elke stam heeft het wel eens moeilijker qua inactiviteit maar er is goed door iedereen gehandeld.
Ik zou in geen andere stam willen zijn!
 
Reactiescore
2.508
dus kragtwijk mocht je ooit vv kwijt wille ik bied me aan :D

Sorry, ik ben nu meer actiever geworden :D ik heb nu weer nieuw moraal en motief, ja alweer :eek:

Ik kijk morgen ff of ik ook een lijst kan knutselen ;)
 
Reactiescore
2.508
1. Dat blijft mijn Gerbertje <3 topper en mijn teacher van het spel :D
2. Wander zijn inzet en inzicht zijn meer dan welkom
3. Detoost wordt er gek van dat hij steeds om fakes vraagt, maar toch een topper
4. Meni mijn buurman, Zit net een nieuwe speler op en wil zich graag bewijzen
5. TMO mijn buurman die er voor zorgt dat ik actief moet blijven, als ik ff niet reageer op de PM stalkt hij me meteen op Skype :cool:
6. Asmodeus Revolution, ooit was het idee er dat hij mijn co zou worden baal ervan dat hij het niet is geworden :(
7. mlicka mijn held op W29, ben blij dat hij wee heeft gesloten te gaan spelen <3
8. cruiseman56 de skills en leiding schap zijn zeker bij hem aanwezig

Ben eig te lang niet actief geweest om de lijst af te maken :(
 
Bovenaan