Top 10

DeletedUser62038

Guest
Zet hier neer met welke 10 spelers je in de stam wilt/zou willen :D

Zal ik maar beginnen,
1.Cruiseman
Toffe gast, kan het wel goed met je vinden R. :) Tis jammer dat TWM niet beter ging xD
2.MickD
Eigenlijk per toeval met jou in contact gekomen. Leuke babbeltje op Skype gehad en een goeie speler die zich zeer zeker al heeft bewezen op W22.
3.Mulgrut
R. en A. zijn twee goede stamleiders, doen veel voor hun leden. Ondanks dat ik Real Madrid maar niks vind, wil ik toch wel met je in de stam A. :p. En tsja, R. Heeft me altijd gesteund toen ik nog op Mathijssky speelde. Verder zijn het ook 2 zeer toffe gozers.
4.Mathijssky
J., ook jij bent een toffe gast, we zaten niet altijd op een lijn op het spel, maar dat is altijd wel goed gekomen, samen veel gelachen op Skype. Zou jou zeker in de stam willen hebben!
5.Jan.jansen
Heb een dorpenruil met je achter de rug, is goed verlopen, daar waar ik niet wist wat ik kon verwachten omdat jij (V.) nieuw was. En ook met jou kan ik 't wel vinden ;)
6.AnToe
Wie wilt er niet met de nr 1 in de stam..
7.Vorteks
Heeft zich goed staande gehouden tegen Modus (als ik me niet vergis), zo'n speler zou iedereen wil erbij willen hebben.
8.Barry
N. ook voor jou geld, toffe gozer, en ook jammer dat TWM niet goed is gegaan (voor mij althans).
9.Zaxa117
Door jou, G. ben ik nu op deze wereld, ben ik je dankbaar voor.
10.Drius
Kon het eigenlijk wel goed met je vinden, maar na de kicks (juul,DD,florian) en de leave van Doking, kregen we het aan de stok :( Hoop dat het nu weer goed is :).

Wil toch nog even iemand apart nemen, El Famoso ( helaas nu BB :( ).Ben was een toffe gozer, met grappige uitspraken:"Heb je verder geen leven?" :eek: Pfooe wat ging ik stuk toen xD. Maar ook El Famoso zou ik in de stam willen hebben!!
 

DeletedUser59349

Guest
1.Team! - Stuk voor stuk toppers
2.wanderkezanderke(J.) - Spelers als deze zijn zeer schaars, echt respect voor je J.
3.Gup21(G.) - Tactisch en persoonlijk zeer sterk
4.quintkiller(J.) - Ook respect voor jou J. :D Als we op iemand kunnen rekenen ben jij het wel :)
5.MickD(J.) - Erg goede inzet en erg gezellig :)
6.HYEBM?(G.) - Speler die weet wat die doet en gezellig is. Kan je er goed bij hebben.
7.Reignite(Yun) - Ook eentje die de skills onder de knie heeft. Inzet is erg hoog. Een erg goede kracht om in je stam te hebben.
8.Beb Handicap(laspringstylerz) - Ik wil wel eens zien hoe hij te werk gaat :)
9.Sharbelsz - heb ik altijd erg sterk gevonden als frontspeler.
10.Afeda(R.) - een stamnoob is ook altijd nodig (a)
 

DeletedUser

Guest
1. Antoe - Wat jullie van hem ook vinden, altijd klaar voor te helpen
2. Thewidowmaker. - Zelfde verhaal, zet zich uitstekend in voor de stam
3. Clannad - Sympathieke, actieve speler!
4. Quintkiller - Doet het uitstekend op dit ogenblik
5. .lost cause. - Echt leidersfiguur
6. Gup21 - 1 van de weinige die de rust bewaart in het kinderachtige gediscussieer hier soms, leid zen stam ook uitstekend
7. Shaggerino - Kwalitatief erg sterk
8. The rots - Ondanks alle kritiek etc staan hij en z'n stam er nog steeds
9. Beb Handicap - Respect voor manier waarop hij z'n stam actief houd en zich inzet voor de stam
10. Cruiseman56 - Gaat teveel op in het gezever hier op het forum maar lijkt me wel een goede en aangename speler
 

DeletedUser

Guest
1. HYEBM? (G) - te veel redenen om hier optenoemen
2. Lara barbara - bleef me steunen tewijl de meesten weg gingen
3. Gup21 - een goede en sterke leider.
4. Thewidowmaker. - lijkt me een sterke speler
5. wanderkezanderke - heeft een goede speelstijl en zo te horen ook niet te beroerd vv's te draaien
6. The Rots - goede leider, alleen moet een beetje op letten dat hij geen dingen roept zonder bewijzen
7. Cruisman56 - een goeden leider/team speler. jammer dat twm een beetje fout ging :p
8. Doking - een gezellige active speler
9. BimBamBuweeh - zet zich altijd in voor de stam
10. latias455 - onze spam koning :cool:
 

DeletedUser56496

Guest
1. Gup21. lijkt me vrij duidelijk waarom. Top leider!
2. Wanderkezanderke. je moet iemand hebben die aanvallen wilt sturen wanneer jij geen zin hebt he ! :D
3. Larsero. betrouwbare speler:)
4. doking. een gezellige speler.
5. cruiseman. ja idd er moet ook een stamnoob zijn :D
6. MickD. verdient zeker een plekje hier.
7. Beb handicap. zeker geen slechte speler :)
8. Iamfamous. m'n buurtje.
9. bimbam. is zeer stamgericht :)
10. en alle rest van fear! de fijnste stamgenoten die er zijn.
 

DeletedUser49913

Guest
En nou 10 spelers die je niet in je stam wilt hebben? :p
 

DeletedUser

Guest
1- antello Omdat die nergens tussen staat, is ook zo zielig
2- antello Top speler
3- antello Geeft niet op
4- antello Doorzetter
5- antello Vecht graag
6- antello Aardig
7- antello Een teamspeler
8- antello Tw verslaafd
9- antello Teveel tijd voor tw
10- antello Ego strelend
 

DeletedUser62038

Guest
1- antello Omdat die nergens tussen staat, is ook zo zielig
2- antello Top speler
3- antello Geeft niet op
4- antello Doorzetter
5- antello Vecht graag
6- antello Aardig
7- antello Een teamspeler
8- antello Tw verslaafd
9- antello Teveel tijd voor tw
10- antello Ego strelend

En altijd zijn er wat van die klapmongolen die geen fatsoenlijke lijstjes kunnen maken..
 

DeletedUser69459

Guest
Kdenk dat ze het niet meer aankonden met de weinige hier op het forum en moesten ze er weer 2 bijsmijten :)
Hiermee doel ik dan op Lonely Noble & deze detroit voor het geval het onduidelijk was :p
 

DeletedUser

Guest
Kdenk dat ze het niet meer aankonden met de weinige hier op het forum en moesten ze er weer 2 bijsmijten :)
Hiermee doel ik dan op Lonely Noble & deze detroit voor het geval het onduidelijk was :p

Ooow ik kijk hier maar 1 keer in de zoveel tijd, veel veranderd er toch niet, iedereen die zen ego streelt enzo.

Alleen de nubjes die denken dat ze goed zijn en een grote mond hebben, maar in-game niks hebben laten zien zitten voornamelijk hier :')

Deze detroit? moeilijk he signature lezen waar staat welke speler ik ben, zie je maar weer wat voor capaciteiten je hebt (niks dus)
 

DeletedUser59349

Guest
Ooow ik kijk hier maar 1 keer in de zoveel tijd, veel veranderd er toch niet, iedereen die zen ego streelt enzo.

Alleen de nubjes die denken dat ze goed zijn en een grote mond hebben, maar in-game niks hebben laten zien zitten voornamelijk hier :')

Deze detroit? moeilijk he signature lezen waar staat welke speler ik ben, zie je maar weer wat voor capaciteiten je hebt (niks dus)

Laat mij en wanderke lekker noob zijn :)
 

DeletedUser65185

Guest
Kdenk dat ze het niet meer aankonden met de weinige hier op het forum en moesten ze er weer 2 bijsmijten :)
Hiermee doel ik dan op Lonely Noble & deze detroit voor het geval het onduidelijk was :p

Juh zeker jullie weer eens wat pesten is altijd leuk om te doen. moesten jullie het nu eens opgeven maakt dat het iedereen makkelijker :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje dan maar:

1. Gup21 - Een zeer toffe gast en de beste leider die ik ken. Niet te missen in je stam ;)
2. Wanderkezanderke - Altijd een grote mond, maarja hij maakt het ook waar. Ook nog eens een vv beest.
3. Beb Handicap - Strategisch heel goed en ook nog een goede leider.
4. The Rots - Als hij aan jouw kant staat lijkt het me nog wel een goede speler, maar het is een gok.
5. Antoe - De nummer 1 ;)
6. Cruiseman56 - Doet het nog steeds top, hopelijk blijft dat zo.
7. Doking - Er moet er 1 de stamnoob zijn.
8. Quintkiller - Staat altijd klaar en is gewoon een topper.
9. The Group - Is ook een echt goede speler, en ook nog eens serieus op de goede momenten :)
10. De rest van Fear! - Allemaal goede en gezellige spelers, die ik niet kwijt wil :)
 
Bovenaan