Top 10

DeletedUser62248

Guest
Mijn top 10 van wereld 22


4: HaveYouEverBeenMellow?[/B]
Heerlijke actieve, vriedelijke, lieve maar ook goede speler en stamgenoot.
Groot front en is altijd druk bezig met zijn account. TNW houd druk op de ketel, maar tot nu toe nog geen echte schade toegebracht gekregen.
Lekker doorgaan zo :D

Ik zal morgen weer een deel van de lijst afmaken.

Bedankt :D
 

DeletedUser

Guest
Lol

Laatste dagen is er bij hem toch enorm veel def troepen naar onze hemel vertrokken.
Dat kan gevaarlijker zijn dan veel dorpen kwijt. ;) En die verloor hij ook enkele btw :p
 

DeletedUser62454

Guest
Die troepen zijn vertrokken naar onze hemel en naar onze odd stats.
Mwah die dorpen die verloren waren zijn naar mijn weten toch al weer herroverd.
Schade zie ik meer als een speler stopt of geen zin meer krijgt. Dat noem ik schade eenof twee dorpjes meer of minter krijgt fear vanzelf wel werr terug ^^
 

DeletedUser62248

Guest
HaveYouEverBeenMellow? (704|414) verovert 691|410 (691|410) C46 - (691|410 Edel! (HaveYouEverBeenMellow?) Lc=50) Herbenoemen 07.10.13 06:02

Volgens mij ziet hij het wel goed hoor ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Mijn top 10 van wereld 22

1: Wanderkezanderke
Voor mij de nummer 1 op wereld 22.
Actief, ervaren en altijd in voor een massa.
Brengt goede sfeer met zich mee en kan het met iedereen wel vinden.
Ook zit het kwa skills helemaal inorde. :cool:

2:Gup21
Beste stamleider die ik ooit gekend heb.
Ervaren en vriendelijk heeft veel geduld en blijft altijd objectief.
Heeft Fear! gebracht naar waar het nu staat. (1) :rolleyes:
Met hem keert altijd rust in de stam terug.
En gup is altijd in voor zowel belangrijke gesprekken als slap gelul.:) Dat is ook belangrijk :rolleyes:

3:The Rots
Mijn nummer drie is eigenlijk wat onverwachts gekomen.
Ik heb altijd erg veel respect voor stamleiders, en the Rots lijkt me net een tweede (maar natuurlijk iets minder goede) Gup21. Draait al lang mee in de top en is volgensmij de motor die TNW lekker draaiende houd.
Ook vond ik het altijd een sterke AF poster, maar ik weet niet waar hij gebleven is? :confused:

4: HaveYouEverBeenMellow?

Heerlijke actieve, vriedelijke, lieve maar ook goede speler en stamgenoot.
Groot front en is altijd druk bezig met zijn account. TNW houd druk op de ketel, maar tot nu toe nog geen echte schade toegebracht gekregen.
Lekker doorgaan zo :D

Ik zal morgen weer een deel van de lijst afmaken.

Maak dat lijstje eens af hehe :p
 

DeletedUser

Guest
HaveYouEverBeenMellow? (704|414) verovert 691|410 (691|410) C46 - (691|410 Edel! (HaveYouEverBeenMellow?) Lc=50) Herbenoemen 07.10.13 06:02

Volgens mij ziet hij het wel goed hoor ;)

Wauw 1 dorpie////
En al die massa andere dorpen die je verloor aan mij of Just :):)
Kon je niet terug pakken omdat we je te slim afwaren. ;)

We edelen zelfs dorpies met gemak als je online bent :D

Laat staan dat dorpie waar je nu al 2 dagen voor aan het strijden bent :p
LOL:D
 

DeletedUser62248

Guest
Wauw 1 dorpie////
En al die massa andere dorpen die je verloor aan mij of Just :):)
Kon je niet terug pakken omdat we je te slim afwaren. ;)

We edelen zelfs dorpies met gemak als je online bent :D

Laat staan dat dorpie waar je nu al 2 dagen voor aan het strijden bent :p
LOL:D

xD

Ik snipe gemakkelijk jullie treinen, eerlijk gezegd... Treinen met meerdere secs tussen de edels, ik zou me ervoor schamen. Als ik dus online ben, snipe ik ze eigenlijk altijd. Mochten dit ooit goede 150ms treinen worden, hoeft dat trouwens ook geen probleem te vormen ;) De reden dat jullie bij massa's keer op keer dorpenwinst boeken is mijn drukke RL, heb wel wat beters te doen dan alleen maar tw.
 

DeletedUser62248

Guest
1. Gup21, fantastische stamleider, zet zich altijd in voor de stam en is verder ook een prima speler.
2. Wander, op offensief gebied een beest en staat verder altijd klaar voor iedereen.
3. Barry1389, zeer goede deffer en is altijd in staat om vv's te draaien, voor wie dan ook.
4. Asmodeus, zeer sterke speler op offensief gebied en zet zich volledig in voor zijn stam, verder ook een aardige gast :)
5. Wu-Tang, zeer goede deffer en heeft een goed tactisch inzicht.
6. GON, speler die nooit opgeeft en verder een meester in zowel deffen als offen.
7. Antoe, aardige gast die zich goed inzet voor zijn stam.
8. Bimbam, speler waarbij stambelang altijd voor gaat. Hij zet zich altijd fantastisch in voor zijn stam.
9. Pentium Inside, relatief nieuwe speler in de RIM, maar eentje met een enorme fantasie en een mooi tactisch inzicht.
10. Meni, altijd gezellige speler, verder ook een zeer goede offer.
 

DeletedUser58227

Guest
1. Gup21, fantastische stamleider, zet zich altijd in voor de stam en is verder ook een prima speler.
2. Wander, op offensief gebied een beest en staat verder altijd klaar voor iedereen.
3. Barry1389, zeer goede deffer en is altijd in staat om vv's te draaien, voor wie dan ook.
4. Asmodeus, zeer sterke speler op offensief gebied en zet zich volledig in voor zijn stam, verder ook een aardige gast :)
5. Wu-Tang, zeer goede deffer en heeft een goed tactisch inzicht.
6. GON, speler die nooit opgeeft en verder een meester in zowel deffen als offen.
7. Antoe, aardige gast die zich goed inzet voor zijn stam.
8. Bimbam, speler waarbij stambelang altijd voor gaat. Hij zet zich altijd fantastisch in voor zijn stam.
9. Pentium Inside, relatief nieuwe speler in de RIM, maar eentje met een enorme fantasie en een mooi tactisch inzicht.
10. Meni, altijd gezellige speler, verder ook een zeer goede offer.

Maar zeg je vergeet iemand:eek:
 

DeletedUser62248

Guest
Sorry, had dit ook maar ff snel gedaan xd Verder stonden jullie wel in mijn vorige lijstje :D
 
Bovenaan