Toekomst W08.

DeletedUser

Guest
- Met die 561,63 Mio. verslagen tegenstanders (verdedigend) sta ik overigens op de vijfde plaats van tribalwars.nl. Alleen op W6 (één speler) en op W7 (drie) hebben ze er meer verslagen.

Hou er wel rekening mee dat ze op bepaalde werelden een andere telling hanteren qua verslagen tegenstanders, dus je kan het nooit echt vergelijken. Maar zeker erg mooi gedaan! :)
 

DeletedUser

Guest
Wat brengt de toekomst ons op W8?

Ik zie op de ranglijst opeens een speler minder bij ViB. Even TWStats checken en ik zie;

Speler Actie Datum/Tijd Punten
chiela Left 16th May 2010 - 23:08 12,672,267

Of komt ie gewoon weer terug zometeen? Zoals wel vaker bij ViB..?
 

DeletedUser

Guest
o_O Een nieuwe stam lol.

Eigenschappen
Stamnaam: Back to the Basics!
Tag: B2B
Aantal leden: 3

Beschrijving
Back to the Basics is een stam die zich richt op het echte plezier van TW, met actieve spelers die samenwerken en voor de stam strijden.


Vragen kun je richten aan: chiela.

Naam Rang Punten Dorpen
chiela 1 12.672.996 1290
benleonard 2 12.288.389 1243
The Undercat 3 11.084.620 1129
 

DeletedUser16768

Guest
De nummer 1 positie is inderdaad een feit voor TAoW.
Succes met de vele pm's van randspelers met 126 punten die jullie krijgen :p
 
Reactiescore
14
Gefeliciteerd TAoW.

Over nummer 1 gesproken:

Als aanvaller
Rang Naam Verslagen
1 Bladieblaat 264,60 Mio.

We hebben een nieuwe nr.1 ODA
 

DeletedUser

Guest
vib valt uit elkaar, 3 grote spelers in c42 stoppen als ik goed naar het profiel kijk van CoA...
 

DeletedUser16768

Guest
Puur voor de stats dus, wel spijtig dat niet elk ViB lid de kans krijgt om over te komen naar B2B.

ViB gaat gewoon verder. B2B is een aparte stam van enkele spelers van ViB.
We zijn kleiner, maar dat betekent niet dat we in 1x geen kans op overleven hebben.
 

DeletedUser21298

Guest
ViB gaat gewoon verder. B2B is een aparte stam van enkele spelers van ViB.
We zijn kleiner, maar dat betekent niet dat we in 1x geen kans op overleven hebben.

Idd, het is niet dat ViB-B2B daarom minder goed is geworden, integendeel.
Het samenwerkingsverband + BG/NAP zorgt ervoor dat de situatie van voordien weinig verandert.
 

DeletedUser16768

Guest
Idd, het is niet dat ViB-B2B daarom minder goed is geworden, integendeel.
Het samenwerkingsverband + BG/NAP zorgt ervoor dat de situatie van voordien weinig verandert.

Er veranderd altijd wel iets natuurlijk. Alleen hoeft er niemand te verwachten dat de handdoek nu in de ring wordt gegooid ;)
 
Reactiescore
14
Idd, het is niet dat ViB-B2B daarom minder goed is geworden, integendeel.
Het samenwerkingsverband + BG/NAP zorgt ervoor dat de situatie van voordien weinig verandert.

Klopt, een kleiner club dus snellere samenwerking bovendien ook betre banden met elkaar.
En als je idd als BG werkt met elkaar kom je nog verder dan dat je komt als één stam.
 

DeletedUser16768

Guest
Klopt, een kleiner club dus snellere samenwerking bovendien ook betre banden met elkaar.
En als je idd als BG werkt met elkaar kom je nog verder dan dat je komt als één stam.

Mmz dat denk ik toch niet. Als stamgenoten kom je verder dan met bg's.
 
Bovenaan