Toekomst W08.

DeletedUser21298

Guest
Jij wellicht niet, maar convictje zeker. 7 minuten na een post op ons forum, was hij al op de hoogte.

Ja komt ervan met al die nieuwe spelers op veel van de accounts he ;)

De essentie van het verhaal is, dat er informatie van het forum gedeeld wordt met de vijand. Hoe insignificant de informatie ook is, hoe triviaal ook, het blijft informatie doorgeven die niet naar de tegenpartij hoort te gaan.

Nu doe je net alsof jullie nooit info krijgen :)
 

DeletedUser25273

Guest
Ik niet, ondanks dat een bevriend speler in jullie stam zit. Zo speel ik het spel niet.
 

DeletedUser21298

Guest
Het is niet dat ik erom gevraagd had, ik kreeg die info zo aangeboden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
convictje,

nou niet zo stoer gaan praten met je psychologische spelletje. Ik weet ook wie het is, het interesseert me vrij weinig en zoveel heeft hij/zij niet aangericht. Je hangt nu de grote jongen uit maar zo groot ben je ook weer niet.

Groet,

Ton
 

DeletedUser21298

Guest
Heb daar laatst een supportvraag voor geopend, kreeg dit als antwoord:

masterslayer00
2010-05-21 22:29:30
Beste Convictje,

Het is nog niet bekend wanneer wereld 8 zal sluiten, sorry. Moest deze wereld sluiten zal je dit ook te weten komen via een aankondiging.

Met vriendelijke groeten,

Jan (Masterslayer00)
Support Tribalwars.nl
 

DeletedUser42567

Guest
W8 is opzich niet zo veel meer aan want heel veel is al overgenomen door de grotere stammen. Met een stam van 4 mil red ik het nog wel maar ik snap dat als je nu gaat beginnen op W8 dat er niet veel nieuws te beleven valt aangezien je toch zo weer geedeld bent
 

DeletedUser40249

Guest
W8 is opzich niet zo veel meer aan want heel veel is al overgenomen door de grotere stammen. Met een stam van 4 mil red ik het nog wel maar ik snap dat als je nu gaat beginnen op W8 dat er niet veel nieuws te beleven valt aangezien je toch zo weer geedeld bent

Dan ben jij zwak ;)
 

DeletedUser42567

Guest
Ja, misschien wel. Maar ik heb laatste wel 200 clears overwonnen met 150.000 punten dus..


( Ja dat was inderdaad allemaal os:p )
 

DeletedUser

Guest
Vindt het ook vet irritant die nieuwe kleine dorpjes in mijn cluster.. Ben blij dat alles weg is, komen ze terug :(
 

DeletedUser21298

Guest
Het sluiten zal nog wel wat langer duren, op deze manier halen ze er meer geld uit he :eek:
Hetzelfde met wereld 1 & 2, hadden al lang gedaan moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
convictje,

nou niet zo stoer gaan praten met je psychologische spelletje. Ik weet ook wie het is, het interesseert me vrij weinig en zoveel heeft hij/zij niet aangericht. Je hangt nu de grote jongen uit maar zo groot ben je ook weer niet.

Groet,

Ton

jij bent natuurlijk ook een van de stoere meiden club :eek:

wie ging op w6 op vinceboy33 spelen was er binnen paar dagen of misschien wel uur weg omdat hij het niet aankon:eek:

dus hou jij je ook maar stil :eek:
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk was er ook een slechterik in het verhaal die TAoW heet en de Gummiberen probeert te vangen om zo de formule van het Gummibessensap te krijgen.

Hehe ^^
 
Bovenaan