Toekomst W08.

DeletedUser

Guest
Het is SE weer:)..

Het is 12/12/09.. D-Day voor W08.. Leipos, McBeire en Djalan zijn gebarbaard.
Dat zijn voor sommige een heerlijke aanwinst. Voor sommige een verschrikkelijk gebeuren..

Maar hoe zit het nou verder.. Divi. en Vib zullen tegen elkaar komen.. En ook een stuk dichterbij ~BOD~ en ROANE.
Wat zullen die stammen onderling aanrichten tegen de Mighty Bears.

Misschien leuk wat onderling over de stammen te zeggen.



ViB:
Is tot nu toe wel de stam die het meeste aangericht heeft in deze wereld.
Soms tegenslagen gehad, en vaak de stam die het grote resultaat boekt.
De leden van ViB zie je niet al te veel meer op het AF. Maja. BOEIE..


Lux:
GONE.

~BOD~:
Opgericht en wel.. Weet niet hoelang de stam al bestaat, al aardig lang. Een grote klus voor de forummoderators binnen BOD.
De stam is groot en het forum zal wel vol met topics liggen.. Verder lijkt het me een stam die wel wat bereikt heeft kwa spelen op W08.. Je hoort ze niet vaak, maar je weet wel dat ze er zijn;).


Legion:
Weet ik niet veel van.

Divi.
Stam zal zich vooral concentreren op stammen aan hun oostkant. BM-8 of een DoA. bijvoorbeeld. Die stammen bestaan ook allang misschien dat Divi een eindelijk krachtig begin tegen hun kan starten.
We zullen zien of Divi tegen de Bears komen.


Naja,, Ik hoop op wat leuke posten..
Dat topic van Hoe Ziek Is ViB. Was eigenlijk hartstikke onnodig.


Greetz,,


SE.!



PS:
Niet meteen lopen aanvallen op het AF als ik iets niet goed heb.. Je kan me altijd verbeteren:)
 

DeletedUser

Guest
Wat een goede conclusie zeg ;)

Jij hebt ergens geleerd: Hoe geef ik een antwoord, waarbij ik altijd gelijk heb.

Heb er ook een cursus voor gevolgd:)

Hoe-Neem-Ik-De-Juiste-Beslissing Cursus.. Echte aanrader!
 

DeletedUser

Guest
Had je niet beter een post in het andere 'toekomst' topic kunnen plaatsen en de voorspellingen wat meer in het licht brengen zodat we kunnen zien wat er in de loop der tijd verandert is en wie er wellicht gelijk hebben gehad in hun voorspellingen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat TaoW zich beter voordoet als ze zijn.
Ik hoorde dat het wat begint te rommelen, 3K attacks+ en dan zo weinig winst?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ViB een harde dobber krijgt aan zowel TAB als aan TAoW.

Vergeet niet, ViB stackt al hun grenzen met deze stammen(hoofdzakelijk).
Dat wil volgens mij al heel wat zeggen..:rolleyes:;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ViB een harde dobber krijgt aan zowel TAB als aan TAoW.

Vergeet niet, ViB stackt al hun grenzen met deze stammen(hoofdzakelijk).
Dat wil volgens mij al heel wat zeggen..:rolleyes:;)

Er staat verre van alle def bij TaoW ;-).
Logisch, de war met lux was prio, dat jullie beetje succes boeken is omdat de focus op jullie op 0 stond.
Je zal wensen dat het eeuwig zo was gebleven ;-)
 

DeletedUser

Guest
Er staat verre van alle def bij TaoW ;-).
Logisch, de war met lux was prio, dat jullie beetje succes boeken is omdat de focus op jullie op 0 stond.
Je zal wensen dat het eeuwig zo was gebleven ;-)

Bwa, vind die aanvallen wel leuk:D
is eens iets anders dan via vv
 

DeletedUser

Guest
Bwa, vind die aanvallen wel leuk:D

Alleen een hintje naar Ptagi toe

Als je faket stuur je beter niet 10x vanuit hetzelfde dorp(En ja ton, dit zei jij ook tegen ons:D:D)

Haha je kan fakes zenden met 4 doelen.
Maar ik ben niet zo dom om dat hier allemaal neer te pennen ;-)
 

DeletedUser

Guest
Care, had jij niet 3 VVtjes? kunnen ze het zelf niet af? of is er iets anders? toevallig dat ze alle 3 niet on zijn, speelde er op caebra niet 2 mensen, dan praten we al over 4 personen. Kon niemand uit taow of tab verder deffen? merkwaardig.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken ze voldoende hoor;)
Heb ze al moeten uitleggen aan onze ton, dus...:p:D

Je denkt dat je alles kent, maar het feit dat je nooit ergens top bent staat met acc stam gelijk welke rang duidt op een gebrek aan intrinsieke kwaliteit ;-)
 

DeletedUser

Guest
Care, had jij niet 3 VVtjes? kunnen ze het zelf niet af? of is er iets anders? toevallig dat ze alle 3 niet on zijn, speelde er op caebra niet 2 mensen, dan praten we al over 4 personen. Kon niemand uit taow of tab verder deffen? merkwaardig.

jap.

Ik had alle 3 de vv's

Op wouterpl heb ik helaas hier en daar een steekje laten vallen door te vergeten te dodgen.
De andere zijn op orde gesteld, hier en daar wat bijgeschaafd.

Op Caebra spelen ze idd met 2.

Maar de hoofdbespeelster heeft IRL gezondheidsproblemen, daar kunnen wij niets aan doen he;)
 
Bovenaan