TNE, The End Is Near!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Grappig dat ik zie dat Seppeuuh volgens TNE/fox nooit zijn pm's las, maar ik bijna altijd vrij snel een reactie had. :eek:
Ik vraag me af hoe leuk het daar in TNE is, dat hij liever met de vijand praat dan met stamgenoten :eek:
 

DeletedUser

Guest
De vroegere seppeuuh reageerde inderdaad snel en altijd.
Hoelang heb je al niet met seppeuuh gepmt? Want er zat een nieuwe op.
Wat leuk dat ik je hier trouwens zie eyoor, tijdje niet gesproken, was je inactief of leek het maar zo?
 

DeletedUser

Guest
Was die vroegere Seppeuuh niet Eyoor? :confused:
En het is inderdaad al een tijdje geleden, denk een goede maand
 

DeletedUser

Guest
Was die vroegere Seppeuuh niet Eyoor? :confused:
En het is inderdaad al een tijdje geleden, denk een goede maand

Neej, Eyoor is de ´nieuwe´ speler ;)
Maar die speelt er al wel wat langer dan een maand hor.
Maar ik denk dat verklaring niet nodig is. Dat hij nu pas reageert op zijn kick zegt wel genoeg over zijn activiteit denk :eek:
 

DeletedUser

Guest
Met Eyoor heb ik destijds dan goed contact gehad. Al een paar maanden speelt hij erop, niet?
 

DeletedUser

Guest
goh mensen weer heel gezellig hier :p
even over die brief van eyoor ik moet zeggen hij moet wel heel aandachtig zijn geweest in de stam dat hij zoveel fouten zegt :)
dus groot gelijk dat hij werd gekicked
 

DeletedUser7025

Guest
misschien een ideetje om de stam "spy" op te richten :)
mentinch, gehaktbal, eyoor en nog wat andere lozers kunnen dan daarheen :)
En gezellig gegevens uitwisselen over andere stammen

Ja heerlijk :) Ik ben ook bijna binnen in Mercy, krijg morgen het wachtwoord :D Moest TNE en Mercy nog even terug pakken he, omdat onze stoere boy reindinho(dacht ik?) ook aan kwam zetten met mijn mooie rond schrijf brief in War! :)
 

DeletedUser

Guest
Ja heerlijk :) Ik ben ook bijna binnen in Mercy, krijg morgen het wachtwoord :D Moest TNE en Mercy nog even terug pakken he, omdat onze stoere boy reindinho(dacht ik?) ook aan kwam zetten met mijn mooie rond schrijf brief in War! :)

Lol!:p
 

DeletedUser37454

Guest
genius ik ben de nieuwe wikileaks of stel mijn daar voor open..

zal ik zien hoe vrijheid van meningsuiting en pubiliceren dan in het geding is onee dat was er niet in tne...
en dat voor mensen die allemaal voor die vrijheden zijn ja pvv en stemmers van vlaams belang he rys zo zie je maar dat mensen geen principes hebben.:D

oja ik ben uit de stam gegooit een aantal dagen geleden dan zal ik nu ff van die vrijheid genieten...

en ja charon ik ben inactief mooi he,al sinds dat twan al niet meer speelt;)

speelde een maand of 4 geleden al
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja heerlijk :) Ik ben ook bijna binnen in Mercy, krijg morgen het wachtwoord :D Moest TNE en Mercy nog even terug pakken he, omdat onze stoere boy reindinho(dacht ik?) ook aan kwam zetten met mijn mooie rond schrijf brief in War! :)

Ja ik had inderdaad die rond schrijf brief op ons forum gezet ja.
Ik kreeg hem een dag nadat jij die geschreven had in mijn mail box dus voor de val van war!. En ik had hem pas aan iemand anders getoond namelijk Magnar toen war! was opgeheven, en dat vooral omdat er toch nog wat belangrijke info instond voor mercy.

Mercy. - reindinho op 04.11.2010 om 03:44 uur dit is de tijd dat ik jouw brief op het forum had gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja heerlijk :) Ik ben ook bijna binnen in Mercy, krijg morgen het wachtwoord :D Moest TNE en Mercy nog even terug pakken he, omdat onze stoere boy reindinho(dacht ik?) ook aan kwam zetten met mijn mooie rond schrijf brief in War! :)

WAUW man
je bent zo ontzettend stoer,
ik hoop echt dat ik je vriendje mag zijn nu:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag jullie om met actuele informatie te komen, want het topic begint aardig volgespamt te worden...

als er geen informatie komt zal ik helaas het topic moeten sluiten..
 

DeletedUser7025

Guest
Ja ik had inderdaad die rond schrijf brief op ons forum gezet ja.
Ik kreeg hem een dag nadat jij die geschreven had in mijn mail box dus voor de val van war!. En ik had hem pas aan iemand anders getoond namelijk Magnar toen war! was opgeheven, en dat vooral omdat er toch nog wat belangrijke info instond voor mercy.

Mercy. - reindinho op 04.11.2010 om 03:44 uur dit is de tijd dat ik jouw brief op het forum had gezet.

Je hebt hem pas getoond toen War! was opgeheven? Laat me niet lachen. Ik heb keiharde bewijzen dat er al zeker 4 dagen eerder door Magnar over gepraat wordt met de TNE leiding.

WAUW man
je bent zo ontzettend stoer,
ik hoop echt dat ik je vriendje mag zijn nu:confused:

Nee sorry, je stemt op vlaams belang hoor ik net ;)

Ik vraag jullie om met actuele informatie te komen, want het topic begint aardig volgespamt te worden...

als er geen informatie komt zal ik helaas het topic moeten sluiten..

Wat gaat Charon doen is de vraag? :eek: Hij heeft z'n rechten weggehaald, gaat die stoppen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je hebt hem pas getoond toen War! was opgeheven? Laat me niet lachen. Ik heb keiharde bewijzen dat er al zeker 4 dagen eerder door Magnar over gepraat wordt met de TNE leiding.

Ik toonde magnar deze pm in de nacht dat ik hem op het forum geplaatst had. Maar ik ben wel benieuwd welke bewijzen je hebt want naar mijn idee was het echt na de val van war!.

Er zaten natuurlijk wel wat onderwerpen in de brief waar van te voren al gespeculeerd was, maar dat was voordat ik de pm bemachtigt had.
 

DeletedUser

Guest
genius ik ben de nieuwe wikileaks of stel mijn daar voor open..

zal ik zien hoe vrijheid van meningsuiting en pubiliceren dan in het geding is onee dat was er niet in tne...
en dat voor mensen die allemaal voor die vrijheden zijn ja pvv en stemmers van vlaams belang he rys zo zie je maar dat mensen geen principes hebben.:D

oja ik ben uit de stam gegooit een aantal dagen geleden dan zal ik nu ff van die vrijheid genieten...

en ja charon ik ben inactief mooi he,al sinds dat twan al niet meer speelt;)

speelde een maand of 4 geleden al

Jij bent echt zo triest :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk vooral bb's die een paar verliezers achterlieten :rolleyes:

Ja klopt, gehakt verloor echt dorpen aan de lopende hand. Nuja, als je zijn ligging bekijkt, was dat niet vreemd. Maar toch, zoveel dorpen verliezen. Hij was in zijn 1tje verantwoordelijk voor bijna de helft van de verliezen in War!. En dan had je Someone nog, een hopeloos geval. Alle dorpen niet gegroepeerd, geen enkel dorp gelovig, 80% van de dorpen stond leeg, om maar goudmunten te kunnen slaan. Zelfs met vv's het klokje rond konden we er niets aan doen, en waren die 15 aanvallen genoeg om al die dorpen over te nemen. Dan zakt de moed je wel in de schoenen ja, met 2 van zulke losers in je stam. Ben blij dat ik van ze af ben :rolleyes:

Ik vraag jullie om met actuele informatie te komen,

Iemand wil het forum van TNE uitgelekt zien :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan