TNE, The End Is Near!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Konila Left 30th November 2010 - 23:07 9,283,232
Raptors Left 30th November 2010 - 23:07 8,753,798
seppeuuh Left 30th November 2010 - 23:07 13,351,905
pokerking123 Left 30th November 2010 - 18:05 11,241,433
Mnyx81 Left 30th November 2010 - 18:05 12,494,838
4ever be Left 30th November 2010 - 06:04 0
tonhe Left 28th November 2010 - 22:06 14,205,088


TNE, de stam die zo krachtig op NR1 staat en het 'grote War!' had 'verslagen'.

Het leek beter dan ooit te gaan, maar niets is minder waar!

Wat een oorzaak kan zijn:

Véél en veel te veel leden, je hebt TNE, foxhnd en dan ook nog hun BG's, hiermee kom je op meer dan 100 leden die het forum kunnen lezen. Gevolg: spionage, reactie: meer ontevredenheid en na een tijd gaan spelers opmerken dat niet alles zoals gepland gaat.

pokerking123 op 26.11.2010 om 23:41 uur Citeren
Beste medeleden,

Hierbij kondig ik een tijdelijke leave aan, ik snap dat dit een zware stap is en dat hij enigszins met impulsiviteit genomen wordt, maar ik hoop er wel het gewenste resultaat mee te behalen.

Een tijd geleden sprak ik met een ex-War! speler over de oorlog, we wisselde wat vragen en informatie (geen informatie die meer van belang was, maar van verleden gebeurtenissen) uit. Daarbij kwam ik te weten dat in de laatste dagen v/d oorlog TNE zo lek als een mandje was. Ik baalde hier zeer zeker van, maar ik hoopte dat de opheffing van War! een beetje de spanning en druk eraf haalde en dat iedereen tijdelijk zijn eigen ding kon doen (want zelf had ik daar ook zeker behoefte aan!), hierdoor zal de rust vanzelf terugkeren en TNE weer geheel als een geoliede machine lopen.

Echter, ik kwam niet veel later erachter dat er nog steeds problemen zijn die er al tijden zijn. Een van de grootste problemen is dat de VV druk te geconcentreerd is en dat er een paar zoutzakken binnen de stam zitten die weinig tot geen inzet tonen en individueel belang voorop zetten. In deze tijden van het spel is dat volgens mij geen optie meer (hoe erg ik persoonlijk ook VOOR het individu ben!). Ik sprak met Koentjuhh333 en gaf aan dat ik de problemen toch echt zat begon te worden. Praten, praten, praten, op een gegeven moment moet je dit proces een halt toe roepen en een duidelijk signaal afgeven. Dan maar het hakmes erin, er moet een bezem door TNE!

Het eerste wat ik opmerkte (let op: dit is een subjectieve interpretatie) was dat Erwin (indien noodzakelijk mag de RL naam gecensureerd worden) met allerlei verklaringen kwam, ik zag ze een beetje als smoesjes. Maar goed, ik besefte ook dat er tijd nodig was om trajecten te doorlopen en structuele problemen aan te pakken. Zo ging ik gewoon weer verder en met volle inzet (970 aanvallen versturen voor een stamactie 300 uur verderop maakt aankomsttijd op dezelfde dag is best een pleuriswerk^^). Ik hoopte op een snelle verbetering van de situatie, misschien onrealistisch maar sommige processen liepen al een tijdje, besef dat wel...

Dezer dagen merkte ik dat het alweer stroef liep. Sommige OS stromen komen langzaam op gang, terwijl iedereen maar een relatief kleine bijdrage hoeft te leveren. Neem in je achterhoofd dat er ook een groep(je) is die 100'den dorpen erin pompt, dat toont toch echt aan dat er een grote groep is die niets tot nauwelijks iets afstaat. Het kan nooit zijn dat iedereen dit voor eigen front nodig heeft...

Vandaag lees ik dan op het Algemeen Forum passages uit ons forum, in mijn achterhoofd houdende dat TNE een paar weken geleden enorm lek was. Dan weet ik hoelaat het is, de bezem door TNE is nog steeds niet gehaald en er zitten nog altijd een paar smetjes binnen de stam. Ik snap natuurlijk dat diegene die dit soort dingen op het AF posten het doel voor ogen hebben om interne onrust binnen TNE te zaaien. Laat duidelijk zijn dat dit vooral een signaal is dat er een herstructurering moet plaats vinden binnen TNE en dat ik allerminst onrust wil zaaien, de stam wil opsplitsen of twee kampen wil creëren!

Dit alles is geen direct verwijt naar de leiding of de leden die zich wel goed inzetten, ik weet dat zij hun uiterste best doen om de zaken goed te laten lopen, maar volgens mij is men soms te soft geweest in de aanpak. Andere problemen zijn ondergesneeuwd door andere zaken of drukte en tot slot merk ik nog niet de wil en daadkracht om echt eens ijzeren vuist te maken. Dit zijn punten van kritiek die ik extra kracht wil bijzetten met mijn vertrek. Hopelijk zal dat sommige wakker schudden en het beoogde effect hebben.

Met vriendelijke groet,

Pokerking123 aka -

Dat was dan Pokerking om te laten zien dat er wat aan de hand was.

De volgende dag kwam hij weer terug:
pokerking123 Joined 28th November 2010 - 15:05 11,240,855
pokerking123 Left 27th November 2010 - 01:03 11,239,506

Het effect hiervan was echter anders dan hij gehoopt had en hij had meer mensen wakker geschud om te leaven dan om beter hun best te doen:

Konila Left 30th November 2010 - 23:07 9,283,232
Raptors Left 30th November 2010 - 23:07 8,753,798
seppeuuh Left 30th November 2010 - 23:07 13,351,905
pokerking123 Left 30th November 2010 - 18:05 11,241,433
Mnyx81 Left 30th November 2010 - 18:05 12,494,838
4ever be Left 30th November 2010 - 06:04 0
tonhe Left 28th November 2010 - 22:06 14,205,088

en dat was dan wat er twee dagen later gebeurd was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23188

Guest
TNE staat toch nog steeds op nr1 of vergis ik me?
en baseer je op feiten hé en niet op vermoedens,
sommige leden zijn gekicked geweest omdat we verder willen met de actieve spelers,
egotrippers en inactieve spelers vliegen eruit zodat de kwaliteit verbetert en we nog sterker worden als vooraf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
''Het effect hiervan was echter anders dan hij gehoopt had en hij had meer mensen wakker geschud om te leaven dan om beter hun best te doen.''

Jammer dat er ook leden gekickt waren ipv geleavt.
 

DeletedUser

Guest
''Het effect hiervan was echter anders dan hij gehoopt had en hij had meer mensen wakker geschud om te leaven dan om beter hun best te doen.''

Jammer dat er ook leden gekickt waren ipv geleavt.

Toch toevallig dat , ongeveer tegelijk is met dat er ook leden leavden.

Velen zeiden ook van War! dat het einde naarbij was maar daar heeft het ook nogwel even voortgeduurt :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wie weet kom er een eind aan TNE ^^.

Wat misschien ook is als ze gewoon echt alle inactieve eruit hebben gegooid.
Zouden ze met 24 overblijven en plek afgeven aan done:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
is zo;n topic gister niet gesloten vanwege dat het niet waar is^^
 

DeletedUser

Guest
Nee vanwege niet serieus :p.

Wat voel je je niet pretige bij deze topic...hoe zou dat komen^^
 

DeletedUser

Guest
is zo;n topic gister niet gesloten vanwege dat het niet waar is^^

Een forum mod kan dat beoordelen ?

Volgens mij is het wel eens goed dat de bezem er daar door gaat (+de stofzuiger), veel te veel leden ;)
 

DeletedUser43405

Guest
*hebben veel spelers gespeeld in TNE

Sorry, heb iets tegen fouten tegen de Nederlandse taal :p
 

DeletedUser

Guest
Bravo zal wel de grote spion zijn

Mag mijn RL naam even gecensureerd worden roze pantoffel, dankje.

Je analyse klopt alleen totaal niet, maar dat terzijde he!
 

DeletedUser

Guest
Als Pokerking weer terug naar TNE gaat, en het nogmaals doet, zouden er dan nog meer mee gaan?:p
 

DeletedUser

Guest
Lekker laat ze maar kapot gaan het is wat ik ook graag zag gebeuren alleen jammer dat dit net is nadat ik stop op w12 :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan