TNE, The End Is Near!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Oh, ik meen dat jouw 'afscheidsbrief' ook op het AF heeft gestaan. Zo niet, dan weet ik meer dan de gemiddelde AF-bezoeker; die heb ik ook gelezen (in z'n geheel ja).

@ Steef
Let wel even op met de maten he. De maten op de liniaal die ik ernaast houd zijn in inches ;)
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik meen dat jouw 'afscheidsbrief' ook op het AF heeft gestaan. Zo niet, dan weet ik meer dan de gemiddelde AF-bezoeker; die heb ik ook gelezen (in z'n geheel ja).

@ Steef
Let wel even op met de maten he. De maten op de liniaal die ik ernaast houd zijn in inches ;)

8x2.54 is nog geen 21 maar 20,32, ik voel me genaaid door jou!
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor verveling is aangekomen ^^.
Aangezien ik dom ben en de onderwerp hier ook dom is kan een antwoord van mij ook niet missen, niet huilen mensen maak het zo zacht mogelijk voor jullie :p (aub niet op me fouten letten^^)

wat een zielige mensen toch manman
wat is er nu "leuk" aan om spion te spelen in een stam?
is het dat u vr de eerste keer een erectie kan krijgen als u dit doet?
nuja, het niveau van sommige mensen is dan ook ver te zoeken, ik kan alleen maar hopen dat u fier bent op wat u doet en hopelijk doet u het nog heel lang!!! want dat wilt enkel maar zeggen dat wij langer leven dan uw geweldig stoere stam ooit geleefd heeft...
get a life... thanks

voila, dat was men enigste commentaar op deze coole, zeer interessante topic voor supervolwassen mensen die zeker fier zijn op wat ze bezig zijn en waarschijnlijk nog heel goed moeten luisteren nr de kleuterjuf als ze niet op dit forum ( of ons :p ) zitten

Greetz

Raar hoor en dat zeg een TNE-ER?
Toen een lid van jullie in RH spioneert vonden de meeste het wel lolig dus leg mij even uit wie hier de zieligste is?

misschien een ideetje om de stam "spy" op te richten :)
mentinch, gehaktbal, eyoor en nog wat andere lozers kunnen dan daarheen :)
En gezellig gegevens uitwisselen over andere stammen

Dan verliest TNE weer paar leden aangezien daar ook zulke spelers daarin zitten

Je moet nooit iets half doen he leiding:p

Grappig dat ik zie dat Seppeuuh volgens TNE/fox nooit zijn pm's las, maar ik bijna altijd vrij snel een reactie had. :eek:
Ik vraag me af hoe leuk het daar in TNE is, dat hij liever met de vijand praat dan met stamgenoten :eek:

Dat is toch wel duidelijk...-0

goh mensen weer heel gezellig hier :p
even over die brief van eyoor ik moet zeggen hij moet wel heel aandachtig zijn geweest in de stam dat hij zoveel fouten zegt :)
dus groot gelijk dat hij werd gekicked

En dat zeg iemand die niet eens ver is gekomen in W12, oja je was ook inactief en dacht dat je zo nog aan een grote acc kwam...kerel zoveel fantasie is slecht voor je:p


genius ik ben de nieuwe wikileaks of stel mijn daar voor open..

zal ik zien hoe vrijheid van meningsuiting en pubiliceren dan in het geding is onee dat was er niet in tne...
en dat voor mensen die allemaal voor die vrijheden zijn ja pvv en stemmers van vlaams belang he rys zo zie je maar dat mensen geen principes hebben.:D

oja ik ben uit de stam gegooit een aantal dagen geleden dan zal ik nu ff van die vrijheid genieten...

Haha ik merkt het, heb het ook gemist(a)

Ik vraag jullie om met actuele informatie te komen, want het topic begint aardig volgespamt te worden...

als er geen informatie komt zal ik helaas het topic moeten sluiten..

Gespamt...hier...nee joh.
Als je de titel veranderd in forumlekt in topstammen dan is het goed ;)
Dan heb je alles geregeld en blijft de actieve topic nog:D

~B!F~ - mark425 op 09.12.2010 om 09:59 uur:
ja kunnen ook die opleidings stam van done pakken, fella.. daar werd ik ook door aangvallen. bij een massa aanval die ik mee! heb trouwens zat edels:)

ander mooi doelwit vind ik mrsorry, dat vind ik echt meest walgelijke speler!

foxhnd - tonhe op 09.12.2010 om 10:22 uur:
Waarom is die walgelijk?

~B!F~ - mark425 op 09.12.2010 om 10:29 uur:
hij liegt de heel wereld bij elkaar!
had zeg maar een deal met hem gemaaakt over aantal dorpjes.
hij kreeg wat dorpjes van mij en ik paar van hem.
maar heb ik uiteindelijk nooit gekregen.
en we hadden een afspraak dat we elkaar nooit gingen aanvallen, kreeg ik nu paar honderd aanvallen van hem!
en zulke dingen hoor ik van veel meer mensen, hij denkt echt dat hij alles is en alles kan maken!

~B!F~ - Dutchwareagle op 09.12.2010 om 11:19 uur:
Ook mijn mening.
Hij naait mensen...

~B!F~ - Bahhumbug op 09.12.2010 om 15:32 uur
En hard ook...

Dit is geen vrede spel....

Nooit gehoord van je moet niemand vertrouwen, je kan hem wel zielig vinden maar deels ben je dat nu ook....hij is zeker te moeilijk voor je:p

Om maar in clichés te vallen, die 2 spelers pownden jou dronken, geblinddoekt en ondersteboven met hun kleinste rechterteen nog, en dan zeg ik niet eens hoe makkelijk. :rolleyes:
Maar nu weer serieus, zij stonden beiden toch denk ik wel qua niveau wat boven jou hoor. Waarschijnlijk ook boven mij trouwens

Was dat dan niet serieus:eek: :p

Kom op mensen me handen zitten te popelen om onzinnige/waarde loose/ zielig ding ....te typen:D. Dus reageer eens snel :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waar ik me hier nou even over verbaas bij eyoor en bravo4 is dat ze TNE echt een prutsstam vinden.
Waarom zijn jullie er nooit zelf uitgestapt dan??
We moesten jullie kicken en nu gaan jullie zo praten.
Als jullie het echt zo slecht hadden in TNE waren jullie al veel eerder geleavt lijkt mij.
Maar ik ben maar een simpele ziel natuurlijk

Wat gaat Charon doen is de vraag? :eek: Hij heeft z'n rechten weggehaald, gaat die stoppen?:eek:

Je kan toch op het TNE forum kijken?
Daar vind je namelijk het antwoord (het staat er nog maar een week dus erg snel ben je niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waar ik me hier nou even over verbaas bij eyoor en bravo4 is dat ze TNE echt een prutsstam vinden.
Waarom zijn jullie er nooit zelf uitgestapt dan??
We moesten jullie kicken en nu gaan jullie zo praten.
Als jullie het echt zo slecht hadden in TNE waren jullie al veel eerder geleavt lijkt mij.
Maar ik ben maar een simpele ziel natuurlijk



Je kan toch op het TNE forum kijken?
Daar vind je namelijk het antwoord (het staat er nog maar een week dus erg snel ben je niet)

En jij noem een 'goede/actieve' leider. Als dat zo is dan wist je dit antwoord heel lang al athans die van mij.

Zowel iedereen die ik lekker mee babbel weet de reden kindtje...
 

DeletedUser

Guest
En jij noem een 'goede/actieve' leider. Als dat zo is dan wist je dit antwoord heel lang al athans die van mij.

Zowel iedereen die ik lekker mee babbel weet de reden kindtje...

Waarom niet op het AF plaatsen dan schatje?
 

DeletedUser

Guest
Ik trek me er toch maar niks van aan ;-)
TribalWars is een oorlogs spel, en even snel in het kort:

Ridder andries uit sec (Mijn fusie partner werdt BB)
Iedereen in BIF wist dat ik met hem fuseerde, en toch pakte mark 14 bb dorpen, hij zei dat ik die 14 terug kreeg inruil voor 5 dorpen van mij, ik heb daar maar ja op gezegt, en nadat ik die 14 dorpen had, toch maar zijn treintjes laten doodlopen op de 5 dorpen van mij tot 2x toe.

Had gewoon weg recht op die bb dorpen, dus ik ging er ook niks voor inruilen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet op het AF plaatsen dan schatje?

Weet je wat ik raar vind, dat leiders als jou zeggen dat ze actief zijn bla bla bla...

Als dat zo was heb je dit wel aantal keer gelezen zo wel AF,CHAT en die levenloze pm van je.
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat ik raar vind, dat leiders als jou zeggen dat ze actief zijn bla bla bla...

Als dat zo was heb je dit wel aantal keer gelezen zo wel AF,CHAT en die levenloze pm van je.

Ja ik ben inderdaad vreselijk inactief en ik lees expres over jouw postst heen zodat ik het niet weet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ben inderdaad vreselijk inactief en ik lees expres over jouw postst heen zodat ik het niet weet :eek:

Je ben gewoon een waardeloze leider, wees niet telergesteld dat je als enige bent. koentjuhh is dat.

Kom er nog een veegje in tne of blijf dat zo?
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik meen dat jouw 'afscheidsbrief' ook op het AF heeft gestaan. Zo niet, dan weet ik meer dan de gemiddelde AF-bezoeker; die heb ik ook gelezen (in z'n geheel ja).

@ Steef
Let wel even op met de maten he. De maten op de liniaal die ik ernaast houd zijn in inches ;)

Ja mijn afscheidsbrief stond hier, nu ben je volledig op de hoogte hoor! :\

@Bravo4
Zei jij vorige week niet dat je er klaar mee was, je lol gehad had en niet meer ging reageren? :confused:
 

DeletedUser

Guest
In die brief stond inderdaad vrij veel informatie ja, het meeste wist ik nog niet.
Dat ik verder vrijwel niets uit TNE weet, heb ik ook al aangegeven, maar jij snapt dat nu pas of wil je het nogmaals inwrijven?
Of probeer je me uit te dagen toch een spy in TNE te regelen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ook al heb je een spy, dan nog. Je hebt onmogelijk kijk op wat er de afgelopen maanden is gebeurd, wat mijn rol daarin was en wat er op MSN/Skype gezegd/gebeurd/besproken is. Daarom slaat je oordeel over mij nergens op :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@Bravo4
Zei jij vorige week niet dat je er klaar mee was, je lol gehad had en niet meer ging reageren? :confused:

Niet overdrijven, hoe kan ik godsnaams lol krijgen in dit??

Ik zei dat ik klaar was met tne zwart maken :p, maar als je wil dat ik hellemaal stopt dan doe ik het wel...als je toch zoveel van tne <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan