Timetopic:

DeletedUser29828

Guest
Sadist :p.
Als je zo redeneert moet je er trouwens ook rekening mee houden dat je burgers misschien helemaal niet blij zijn als ze geen voedsel krijgen of als teveel van hun vrienden sterven. :D

Dus komt er een bugger opstand.

REVENGE-1.jpg

In 18 min gestuurd.

Arrogant haha
 

DeletedUser

Guest
Sadist :p.
Als je zo redeneert moet je er trouwens ook rekening mee houden dat je burgers misschien helemaal niet blij zijn als ze geen voedsel krijgen of als teveel van hun vrienden sterven. :D

in het echt zijn in de middeleeuwen wel heel wat gruwelijkere dingen gebeurd dan dat hoor.
In elk geval heeft in die tijd nooit geen enkele heerser problemen gehad omdat hij te veel leger had... (behalve dan mss dat ie er geen overzicht meer over had, maar dat komt hier dan ook wel weer voor:p)
 

DeletedUser26035

Guest
Zal ik maar wat posten dan :D

394074.png

Resultaat 4 edels dood..
 

DeletedUser26035

Guest
Meer mensen problemen met inloggen op W5?
Als ik wil inloggen zie ik W5 niet eens meer staan... Alleen wereld 14 en hoger.
 

DeletedUser

Guest
"01.02.12 12:27

Vandaag worden alle werelden geupdate naar spelversie 8.2

Dit kan enkele minuten downtime met zich meebrengen, onze excuses voor het ongemak.
» meer "

Ik denk dat de update erop werd gezet ;)
 

DeletedUser26035

Guest
Hmm ok schrok al een beetje :D Had al een supportaanvraag gedaan.
 

DeletedUser

Guest
2 laatste edels had ik ook niet anders verwacht eigk.. maar die eerste 2 baal ik toch wel een beetje van :p
 

DeletedUser26035

Guest
Tja ik was toevallig online toen je die ging versturen. :D Puur toeval.
Van die andere trein had ik eigenlijk wel verwacht dat ik 2 edels ipv 1 zou slopen. Maar boerderij was te klein :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, daar had ik echt niet verwacht dat je de boerderij nog zo hoog had kunnen houden..
 

DeletedUser

Guest
Timingin337-1.jpg

Op zich zelf niet zo supergeweldig, maar voor een timing in 3 minuten en 37 seconden verstuurt vond ik hem toch wel leuk om te posten :)
 

DeletedUser29828

Guest
Hmm, ik dacht dat .Kiwi zo goed was?

2zpnp02.jpg


Het timen lukt zeker niet meer zo goed :$?
 

DeletedUser43670

Guest
Hier is duidelijk geen poging gedaan tot timen, dat weet je zelf ook wel ;).
Geen gebrek aan skills dus, gewoon wat teveel aan luiheid :D.
 

DeletedUser29828

Guest
Maar toch ^^, ik had wel wat meer verwacht. Zonde van de edels.
 

DeletedUser43670

Guest
Zonde is het wel, maar het zou ook zonde zijn van je tijd om te timen wanneer het niet moet.
Nu moest het blijkbaar wel, en hopelijk worden daaruit dan ook conclusies getrokken :).
 

DeletedUser

Guest
Het zou pas erg zijn als er is geprobeerd te timen maar er bijv. 2 seconde tussen elke edel zit ;)
Dit zijn gewoon de meest makkelijke snipes die elke vv'er wel eens krijgt :p
 
Bovenaan