Timetopic:

DeletedUser

Guest
Beste W5 spelers


Aangezien het altijd maar meer zelden wordt dat er effectief getimed en deftig getimed wordt introduceer ik even een nieuw rubriekje op het algemeen forum van W5 waar jullie alle prachtige timingen kunnen plaatsen. 3 clears & 4 edels zijn al genoeg om te posten, aangezien ik betwijfel ofdat er nog veel spelers het effectief kunnen, terwijl ze beweren er pro in te zijn.

Dit is echter niet alleen voor de aanvallende speler maar ook voor de deffer, dus kan je mooi wat edels onderscheppen, neem een printscreentje en post het even hier op het forum. Altijd mooi om te bewonderen, en zo kunnen we eens zeggen wie er écht skilled is op W5.

Discussies toegelaten? Ja! Spam toegelaten? Nee! Toch de neiging om te spammen, dan halen we er de mods bij.

Hopende dat dit tot een mooi complimententopicje mag uitgroeien waar de andere eens in de bloemetjes wordt gezet, aldanniet door de vijand/

Met vriendelijke groet
Lil-John
 

DeletedUser24865

Guest
leuk verzonnen Lil! ik hoop dat er leuke en mooi getimede aanvallen- en verdedigingsreports bij zitten :)
 

DeletedUser25199

Guest
Superleuke nieuwe topic lil. Was eerder deze avond zelf aan het denken over een topic als deze maar je bent me voor...

Ik heb hier effe 4 edeltjes getimed om 23:16:00 uur. De 3 clears moet je er maar voordenken... had geen goesting om deze ervoor te zetten maar als je de edels kan laten toekomen op een bepaalde tijd weet je dat er 3 clears voorzetten niet zo moeilijk is. En als ik later deze week eens tijd heb zal ik er eens werk van maken om eerst wat clears te timen :D

timing2.png
 

DeletedUser

Guest
Hmm denk ik net wel .. Het is net moeilijk om die edels in diezelfde seconde te krijgen bij die 3 clears. Ik kan ook gwn treinen sturen, daar is toch helemaal niks meer aan? :p
 

DeletedUser

Guest
Opera is net iets beter dan firefox.Hetgeen niet wil zeggen dat iemand die goed kan timen met firefox niet even goed kan zijn als iemand met opera.

Btw; leuk topic
 

DeletedUser

Guest
Opera is net iets beter dan firefox.Hetgeen niet wil zeggen dat iemand die goed kan timen met firefox niet even goed kan zijn als iemand met opera.

Btw; leuk topic

Hmm, wat je net aanhaalt maakt duidelijk dat het niet beter is. Het is echter wel handiger en meest voor de hand liggende manier van timen.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij lukt het niet met opera timen telkens ik op 2-enter 2-enter enzovoort drukt tot je ze allemaal hebt gehad blijven de meeste hangen en zit er soms een speling op van meer dan 2sec....:(
dus time ik met firefox.
 

DeletedUser25199

Guest
Hmm denk ik net wel .. Het is net moeilijk om die edels in diezelfde seconde te krijgen bij die 3 clears. Ik kan ook gwn treinen sturen, daar is toch helemaal niks meer aan? :p

Vandaar dat ik mijn treintje dan ook net om 23:16:00 uur laat toekomen als bewijs dat ik mijn treintje kan timen op een bepaalde seconde...

UITERAARD IS OPERA VEEL GEMAKKELIJKER OM IN TE TIMEN!

... allez waar blijven de sprintscreens van mooi getimde edelaanvallen volgend op enkele clears?
 

DeletedUser31895

Guest
met onderstaande afbeelding bewijs ik dat ik perfect kan timen, omdat ik m'n edels laat aankomen op sec 03, gezien het m'n 3e dorpje zal zijn voor vandaag..:rolleyes:


1261495991.jpg

anyhow :p, ik zal eens zoeken achter echte timingkunsten van para. Hij heeft me al mooi liggen gehad om 09h00:00, en zonder een update van z'n pc had ik waarschijnlijk een 30tal aanvallen in dezelfde seconde gehad.. even zoeken in deze warboel of ik daar een screenshot van genomen heb :).
 

DeletedUser27722

Guest
Dit topic wordt sowieso een spamtopic doordat zelfs een kind van 5 op een paar toetsen kan drukken en kan timen. Moeilijker is als je er 3-4 clears voordoet en dat heb ik nog niet gezien.

Zou er zelf wat posten maar geen zin om er veel werk in te stoppen en dingen te uploaden etc... (Als je het een excuus vindt, dat mag best, maar dat is het niet. :p)
 

DeletedUser

Guest
2de timing van vandaag (andere is al possitief afgelopen):
timinge.jpg


clears + edels
 

DeletedUser40085

Guest
Bij mij lukt het niet met opera timen telkens ik op 2-enter 2-enter enzovoort drukt tot je ze allemaal hebt gehad blijven de meeste hangen en zit er soms een speling op van meer dan 2sec....:(
dus time ik met firefox.



Het was toch Enter-1-Enter-1-Enter-1-Enter-1
:p?
 

DeletedUser31895

Guest
enter 1 enter 1 etc gaat van rechts naar links in je tabbladen. enter 2 enter 2 gaat van links naar rechts.
 

DeletedUser19792

Guest
Nice topic lil,
denk ik hier wel de moeite ga nemen om op te posten :D
 
Bovenaan