Timetopic:

DeletedUser

Guest
Beetje jammer als dit soort dingen blijven haken op toestemming 5:

Kersttiming-1.png
 

DeletedUser43670

Guest
Beetje jammer?
Balen dat :eek:.
Wel ja voor mijn kant natuurlijk niet :D.

Het nut van die toestemmingen, iemand een verklaring?
 

DeletedUser

Guest
Van mij mogen de edels ook wel een standaard hebben qua toestemming van 25 per edel ipv ergens tussen de 20 en 35 per edel. ;)

Misschien een leuke stemming voor later? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat iedereen daar wel voor is..
Maar TW zal er wel een goede reden voor hebben gehad om dat ooit in te voeren (hoop ik iig).
Het zou iets te maken kunnen hebben dat ze het spelelement er in hoopte te houden op deze manier..
 

DeletedUser

Guest
heeft uiteraard te maken met het invoeren van een bepaalde hoeveelheid "geluk" in het spel, waardoor de kloof tussen amateurs en experts heel wat kleiner wordt.

Voor een noob speelt dit dan ook in het voordeel, voor iemand die het spel onder de knie heeft, is het een nadeel.
Bij een wereld waar al zo lang geen nieuwe spelers meer komen, mag het dus wat mij betreft afgeschaft worden. Wie al jaren speelt, en nog steeds noob is, verdient het namelijk niet om te overleven.
 

DeletedUser43670

Guest
Misschien is dat wel de reden, al denk ik niet dat het zoveel verschil maakt..

Ik vind het in ieder geval ridicuul, heb vorige week eens 5/12 dorpen gemist zo :mad:.
 

DeletedUser

Guest
Wat is er dan nog van spanning in het spel? Dan moet je niet meer kijken alsie aankomt oid.

Het hoort erbij, deal with it. Het gaat écht niet verdwijnen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Er moet nog realiteit zitten in het spel hé.

Die edelmannen kun je voorstellen als vertegenwoordigers voor zich aan te sluiten bij een baron, die langsgaan bij dorpen.
1 man die uitleg geeft = weinig impact
Maar hoe meer mensen uitleg geven en hun zegje doen = meer impact.

Ook heeft de ene een betere impact op de burgers dan de andere.
Net zoals je een goeie en een slechte advocaat kunt hebben.

Dus ik vindt het maar vrij normaal dat toestemming kan dalen van tussen 20 tot 35.
Want niemand is gelijk, en dat willen ze hier ook aantonen, dat de ene soms wat meer en beter zijn mond kan open doen dan de andere tegen de burgers van een dorp.
 

DeletedUser

Guest
Er moet nog realiteit zitten in het spel hé.

Die edelmannen kun je voorstellen als vertegenwoordigers voor zich aan te sluiten bij een baron, die langsgaan bij dorpen.
1 man die uitleg geeft = weinig impact
Maar hoe meer mensen uitleg geven en hun zegje doen = meer impact.

Ook heeft de ene een betere impact op de burgers dan de andere.
Net zoals je een goeie en een slechte advocaat kunt hebben.

Dus ik vindt het maar vrij normaal dat toestemming kan dalen van tussen 20 tot 35.
Want niemand is gelijk, en dat willen ze hier ook aantonen, dat de ene soms wat meer en beter zijn mond kan open doen dan de andere tegen de burgers van een dorp.


Hetzelfde heb je trouwens ook met geluk. Dat mag je er dan ook uithalen? :) Nee dus.
 

DeletedUser26035

Guest
Er moet nog realiteit zitten in het spel hé.

Die edelmannen kun je voorstellen als vertegenwoordigers voor zich aan te sluiten bij een baron, die langsgaan bij dorpen.
1 man die uitleg geeft = weinig impact
Maar hoe meer mensen uitleg geven en hun zegje doen = meer impact.

Ook heeft de ene een betere impact op de burgers dan de andere.
Net zoals je een goeie en een slechte advocaat kunt hebben.

Dus ik vindt het maar vrij normaal dat toestemming kan dalen van tussen 20 tot 35.
Want niemand is gelijk, en dat willen ze hier ook aantonen, dat de ene soms wat meer en beter zijn mond kan open doen dan de andere tegen de burgers van een dorp.

Waarom moeten de edels dan verdeelt zijn over bijvoorbeeld 4 clears? Waarom mogen ze niet allemaal in dezelfde clear erbij en dat de toestemming dan daalt tussen de 80 en de 140
 

DeletedUser43670

Guest
Wat is er dan nog van spanning in het spel? Dan moet je niet meer kijken alsie aankomt oid.

Het hoort erbij, deal with it. Het gaat écht niet verdwijnen hoor.

Ik vind persoonlijk echt niet dat de spanning van het spel in die toestemming zit hoor.
 

DeletedUser

Guest
Als bij deze de toestemming wéér faalt, vind ik dat wel weer heel jammer :(
Microtiming30-12-2011-1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Er moet nog realiteit zitten in het spel hé.

Die edelmannen kun je voorstellen als vertegenwoordigers voor zich aan te sluiten bij een baron, die langsgaan bij dorpen.
1 man die uitleg geeft = weinig impact
Maar hoe meer mensen uitleg geven en hun zegje doen = meer impact.

Ook heeft de ene een betere impact op de burgers dan de andere.
Net zoals je een goeie en een slechte advocaat kunt hebben.

Dus ik vindt het maar vrij normaal dat toestemming kan dalen van tussen 20 tot 35.
Want niemand is gelijk, en dat willen ze hier ook aantonen, dat de ene soms wat meer en beter zijn mond kan open doen dan de andere tegen de burgers van een dorp.

Als je het zo bekijkt, zou je toch op zijn minst de "slechtere" vertegenwoordigers moeten kunnen ontslaan ook hé;)

Zo vind ik het trouwens ook niet realistisch dat je om troepen te dumpen, ze echt moet laten doodgaan in een gevecht (hetzij als aanvaller, hetzij als verdediger). Als ik troepen niet meer nodig heb, dan wil ik ze gewoon geen eten meer geven (afkomstig van de boerderij) en dan gaan ze vanzelf wel dood. Of ik geef ze een ander werkje in één van de gebouwen. Of zou de mogelijkheid tot verhuizen van het éne dorp naar het andere ook niet wat realistischer zijn?

Of zo zijn er nog wel een heleboel zaken die het spelletje zowel realistischer als leuker zouden maken. Maar dit spel is echt niet gemaakt om realistisch te lijken hoor (hoeft voor mij ook helemaal niet). En de variabele toestemming is al helemaal niet met het oog op realiteit. Het is echter wel zo dat bijna ieder spel een zeker deel "geluk" moet bevatten om aantrekkelijk te zijn voor beginnende spelers. Echter bij elke sport en bij elk spel is het zo dat bij experts of professionelen het geluk niet meer dan een vervelend obstakel is. Want dan wordt er niet meer gewonnen op kracht, uithouding, techniek, kunst, finesse,... of wat dan ook, kortom het is niet altijd de betere die wint. Nee, er speelt een factor mee, waardoor zelfs de grootste noob kan winnen van een wereldkampioen.

Het is maar een idee, maar mij lijkt het gewoon niet altijd eerlijk op die manier...
 

DeletedUser

Guest
Als ik troepen niet meer nodig heb, dan wil ik ze gewoon geen eten meer geven (afkomstig van de boerderij) en dan gaan ze vanzelf wel dood.

Sadist :p.
Als je zo redeneert moet je er trouwens ook rekening mee houden dat je burgers misschien helemaal niet blij zijn als ze geen voedsel krijgen of als teveel van hun vrienden sterven. :D
 
Bovenaan