- Reactiescore
- 1.261
Voor zover ik weet is die enkel hier goedgekeurd.Werd dit ook goedgekeurd op de international server (.net)?
Ik vind niet direct het juiste topic daar.
Voor zover ik weet is die enkel hier goedgekeurd.Werd dit ook goedgekeurd op de international server (.net)?
Ik vind niet direct het juiste topic daar.
Ooh die zit al langer in TW, had ik toen ik nog speelde ook wel meegemaakt.
Probably omdat de milliseconden veranderen voordat de seconden veranderen. Hierdoor ga je van 10:05:17:999 naar 10:05:17:000 vooraleer naar 10:05:18:000 te gaan.
(is ook heel logisch als je weet dat men veranderingen op digitale klokken altijd van rechts naar links uitvoeren, omdat het rechtse cijfer altijd een factor tien (of zes jaja ik weet het) meer moet veranderen dan het cijfer links)
Niet iedereen kan even slim zijn BrammertjeHad ik dit maar op school geleerd had mn leven een stuk makkelijker gemaakt.
javascript:
var timeColor = "green";
var waitingColor = "#ff9933";
var noDateColor = "green";
var timeBarWidth = false;
$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/TimeTool_206574.js');
Als je in het aanvalsscherm zit, moet je het script openen/activerenWerkt dit nog? Heb het in mijn snellijst staan maar doet niks.
Bedankt, het werkt nu.Als je in het aanvalsscherm zit, moet je het script openen/activeren
Dan hoor je dit te krijgen (zie bijlage)
Als je de tribalwars browser extensie toevoegt aan je browser, krijg je de mogelijk om scripts in je snellijst automatisch te laten openen/activeren door het vinkje aan te zetten
(Die optie zie je pas als je de browser extensie toevoegt)
Als je het vinkje aanzet, hoef je hem niet bij elke aanval opnieuw te openen/activeren
Valt alleen op te lossen door bottenkraker aan te passen en met 2 aparte velden te werken (date en time apart) bv voor mobiel.Correct. Script is niet gemaakt en/of geoptimaliseerd voor mobiel. Hij werkt wel, maar om op de seconde nauwkeurig te kunnen timen moet je een reeds lopend bevel aanklikken. Hij pakt dan de seconde van dat bevel.