Overig TimeTool

Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Euhm niet echt een idee, wijst zichzelf redelijk uit denk ik?
 

DeletedUser84257

Guest
Is er een handleiding of gebruikersvideo van deze tool?

Als je het script automatisch laat laden en dan komt deze je helpen op het scherm waar je de aanval moet bevestigen.
Wanneer je klikt op het bevel waar je jouw aanval voor of na wil getimed hebben dan komt er een timertje die aftelt tot de seconde wanneer je jouw aanval moet versturen.
Wanneer het balkje groen wordt moet je jouw aanval versturen wanneer het balkje helemaal vol gelopen is.

Het bevel selecteren: https://gyazo.com/78a2d82a16f2a263d84e108af5ad9b7a
Versturen wanneer het balkje groen is: https://gyazo.com/c38b293318b324fd12553d1fe2363214
 
Reactiescore
1.753
3ms, goeie time burgertje, zoals we van EOS gewoon zijn
 
Reactiescore
2.444
Zijn er andere gebruikers die wel eens op het juiste moment gestuurd hebben maar de timing op de vorige seconde uitkomt?
Voorbeeld: ik vul 17:00:00 en 20 ms in stuur hem zodra het balkje groen is geweest (dus vol) maar krijg als aankomst 16:59:59:000
De kans dat het aan mijn internet ligt is extreem veel minder waarschijnlijk dan dat het iets anders is. Dit is mij twee keer overkomen, de rest van mijn timings liggen binnen een normale afwijking.
Ik kom er maar niet uit en het probleem was niet bekend bij de reguliere adressen.

Yes dit heb ik elke keer als ik exact op 000ms time, zet die hem precies een seconde te vroeg.
 
Reactiescore
2.369
Ooh die zit al langer in TW, had ik toen ik nog speelde ook wel meegemaakt.
Probably omdat de milliseconden veranderen voordat de seconden veranderen. Hierdoor ga je van 10:05:17:999 naar 10:05:17:000 vooraleer naar 10:05:18:000 te gaan.
(is ook heel logisch als je weet dat men veranderingen op digitale klokken altijd van rechts naar links uitvoeren, omdat het rechtse cijfer altijd een factor tien (of zes jaja ik weet het) meer moet veranderen dan het cijfer links)
 
Reactiescore
119
Zijn er andere gebruikers die wel eens op het juiste moment gestuurd hebben maar de timing op de vorige seconde uitkomt?
Voorbeeld: ik vul 17:00:00 en 20 ms in stuur hem zodra het balkje groen is geweest (dus vol) maar krijg als aankomst 16:59:59:000
De kans dat het aan mijn internet ligt is extreem veel minder waarschijnlijk dan dat het iets anders is. Dit is mij twee keer overkomen, de rest van mijn timings liggen binnen een normale afwijking.
Ik kom er maar niet uit en het probleem was niet bekend bij de reguliere adressen.

Jup, ook ervaren helaas...
 
Reactiescore
306
Werd dit ook goedgekeurd op de international server (.net)?
Ik vind niet direct het juiste topic daar.
 
Bovenaan