Time/snipe Topic

DeletedUser

Guest
ik doe het aleen niet omdat ik christa ook boos maak.

(als ze dat nog niet is):eek:

tom,komop
wat weet jij nou over stef en timen?
ik speel al zo lang samen met stef en heb hem nog nooit zien timen
al kan hij het wel,hij vind het niet nodig
en illegale manier?
licht me eens in dan?want zou niet weten hoe stef het illegaal zou moeten doen
 

DeletedUser

Guest
tom,komop
wat weet jij nou over stef en timen?
ik speel al zo lang samen met stef en heb hem nog nooit zien timen
al kan hij het wel,hij vind het niet nodig
en illegale manier?
licht me eens in dan?want zou niet weten hoe stef het illegaal zou moeten doen

ach laat het kindje doen:D, is jaloers stef kan timen en hij niet:p
 

DeletedUser21830

Guest
Ach Perdox, ik ben er altijd te lui voor, maar soms is het handig.
En timen? Er zijn spelers die het achter elkaar zetten van een paar tabbladen in Opera en 1 x op de voorgeprogrammeerde t-toets drukken een skill noemen :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Ach Perdox, ik ben er altijd te lui voor, maar soms is het handig.
En timen? Er zijn spelers die het achter elkaar zetten van een paar tabbladen in Opera en 1 x op de voorgeprogrammeerde t-toets drukken een skill noemen :rolleyes:.

:D zo is het maar net ;) de echte skill is blijven doorspelen als het even iets minder gaat
 

DeletedUser

Guest
Sommigen halen skills en compleet nolife kunnen spelen ook door elkaar :D

Wanneer je account 24/7 online is, kun je zelfs zonder al te veel skills een heel eind komen..
 
Reactiescore
982
Ach Perdox, ik ben er altijd te lui voor, maar soms is het handig.
En timen? Er zijn spelers die het achter elkaar zetten van een paar tabbladen in Opera en 1 x op de voorgeprogrammeerde t-toets drukken een skill noemen :rolleyes:.

Treintjes timen is geen skill meer inderdaad, vroeger nog wel een beetje doordat het bij de meeste nog wel handmatig werd gedaan via Opera.

Of zoals Withciz zei op w12,
Timen is het makkelijkste onderdeel uit het spel. Backtimen, snipen en wagonnetjes bijvoegen vergt vaardigheden .
 

DeletedUser

Guest
Treintjes timen is geen skill meer inderdaad, vroeger nog wel een beetje doordat het bij de meeste nog wel handmatig werd gedaan via Opera.

Of zoals Withciz zei op w12,

Citaat:Timen is het makkelijkste onderdeel uit het spel. Backtimen, snipen en wagonnetjes bijvoegen vergt vaardigheden .

Dat is een mooi gezegde ;) als je tijd hebt vind ik persoonlijk backtimen het tofste ^^ Dat geeft zo iets van: ow jeah ^^ snipen is eigenlijk ook al vrij basic en wagonnetjes bijvoegen geeft niet half zo veel fun als een lekkere bactime op een clear leggen :)
 
Bovenaan