Time/snipe Topic

DeletedUser

Guest
als hun een edeltreintje sturen is het gewoon 100lc1edel per aanval
de clear komt zeker 10minuten voor deze trein binnen,en tussen de trein zit soms nog wel 30 sec
dus zonder clear dus;)

Niet iedereen over 1 kam scheren he ;)
 

DeletedUser

Guest
om ff on topic te blijven, het timen was daar dus niet zo gigantisch fameus op w16 ^^ als je je er echt mee bezighoudt, moet je er veel meer op 1s kunnen timen.
 

DeletedUser

Guest
om ff on topic te blijven, het timen was daar dus niet zo gigantisch fameus op w16 ^^ als je je er echt mee bezighoudt, moet je er veel meer op 1s kunnen timen.

@ W19 een keer 50-100 stuks op 1 seconde gedaan. Maar ik vind het maar nutteloos :p
 

DeletedUser

Guest
@ W19 een keer 50-100 stuks op 1 seconde gedaan. Maar ik vind het maar nutteloos :p

idd, het is veel te tijdrovend. Ik heb er op w5 vroeger ook hele reeksen gezet maar je hebt er eigenlijk niet veel aan :)
 
Reactiescore
980
@ W19 een keer 50-100 stuks op 1 seconde gedaan. Maar ik vind het maar nutteloos :p

idd, het is veel te tijdrovend. Ik heb er op w5 vroeger ook hele reeksen gezet maar je hebt er eigenlijk niet veel aan :)

je zet de aanvaller 1 seconde onder druk, en na die 1 seconde is het voorbij. Als je het verschillend doet, moet de deffer meer tijd vrijmaken en altijd on zijn doordat er altijd wel een aanval binnenkomt.
 

DeletedUser

Guest
je zet de aanvaller 1 seconde onder druk, en na die 1 seconde is het voorbij. Als je het verschillend doet, moet de deffer meer tijd vrijmaken en altijd on zijn doordat er altijd wel een aanval binnenkomt.

cva maar op w5 kon die dan niet deffen op de aangevallen dorpen aangezien je daar met volle seconden werkt ;)

hier is het echt nutteloos omdat je maar ff wat def ertussen moet timen en je de aanvallen er zo tussenuit snipet.
 
Reactiescore
980
cva maar op w5 kon die dan niet deffen op de aangevallen dorpen aangezien je daar met volle seconden werkt ;)

hier is het echt nutteloos omdat je maar ff wat def ertussen moet timen en je de aanvallen er zo tussenuit snipet.

Vind seconde werelden ook maar niks, te groot nadeel voor de deffer.
 

DeletedUser

Guest
Vind seconde werelden ook maar niks, te groot nadeel voor de deffer.

dat is een feit, daar moet je wel offensief zijn want op w5 geldt ook dat je bij het verlies van een dorpje geen extra edel krijgt en je een boerderijlimiet van 36k hebt.
dat is pas hardcore :cool:
 
Reactiescore
980
dat is een feit, daar moet je wel offensief zijn want op w5 geldt ook dat je bij het verlies van een dorpje geen extra edel krijgt en je een boerderijlimiet van 36k hebt.
dat is pas hardcore :cool:

Pff, dat is pas de motiverend. weekje op vakantie. vv verpest het, 200 dorpen kwijt en je krijgt er niet eens edels voor. :p
 

DeletedUser

Guest
Pff, dat is pas de motiverend. weekje op vakantie. vv verpest het, 200 dorpen kwijt en je krijgt er niet eens edels voor. :p

jups, zo gaat het daar, best lastig om daar in de top te blijven als je in oorlogsgebied ligt (vandaar dat Acracakarbra daar nu nog maar 13e staat en niet meer 5e zoals 2 jaar geleden toen ik het er uit handen gaf -> was toen wel al nr1 odd en od maja ^^)
 

DeletedUser

Guest
je zet de aanvaller 1 seconde onder druk, en na die 1 seconde is het voorbij. Als je het verschillend doet, moet de deffer meer tijd vrijmaken en altijd on zijn doordat er altijd wel een aanval binnenkomt.

Enige voordeel dat hij niet kan schuiven. Maar dat weegt niet af tegen de druk van attacks op een hele dag nee.
 
Reactiescore
980
Enige voordeel dat hij niet kan schuiven. Maar dat weegt niet af tegen de druk van attacks op een hele dag nee.

Tussen je aanvallen die de hele dag lopen kan je wel waves maken tijdens de aanvallen, is soms wel zeer handig. 9 fake treinen, 1 echte in de zelfde seconde. Zoiets bijvoorbeeld :)
 

DeletedUser

Guest
stef timen kan je ja 4 edles presies op dezelfde tijd

ja christa had dat trijntje aan mij doorgestuurt die je op luc stuurde.

en ja ik heb daar een kopie van gemaakt:D

ik zou het acc christa zo kunne pakken

maar leer eerst timen op een manier dat LEGAAL is
 

DeletedUser

Guest
maar leer eerst timen op een manier dat LEGAAL is
"illegale" treintjes worden automatisch aangepast zodat er 50ms tussen de aanvallen zitten. In die zin bestaan er dus geen "LEGALE" of "ILLEGALE" treintjes (meer).

stef timen kan je ja 4 edles presies op dezelfde tijd
En als Busser een treintje kan timen (let wel, timen) binnen dezelfde milliseconde, dan is hij uberpro :D
 

DeletedUser

Guest
ik doe het aleen niet omdat ik christa ook boos maak.

(als ze dat nog niet is):eek:
 
Bovenaan