Time/snipe Topic

DeletedUser

Guest
Hahaha zou je wel willen weten he..
Is dit weer een howlin tactiek..?
 

DeletedUser

Guest
Niet op in gaan fey, laat hem lekker zijn eigen topic hebben.

Ton
 
Reactiescore
974

DeletedUser

Guest
Hey geen ruzie dit is een topic om je persoonlijke ego te laten strelen :D
 

DeletedUser14549

Guest
idd xd
ik doe gewoon T-Timen, maar ik hoef niet te timen met die TEVA noobs in mijn buurt xd
 

DeletedUser14549

Guest
Onderschat nooit je tegenstanders ;)

ik overschat ze denk ik al meer dan een jaar ;)
ik heb nog nooit hoeven timen bij hen en 99% van de dorpen zijn binnen, ze vallen zelf aan waarbij het lijkt dat ze geen moeite doen, als ze een dorp van ons willen edelen dat wij net geëdeld hebben, gewoon een edel zonder clear, bij hun massa die meer dan een maand duurde verdubbelde en zelfs verdriedubbelde ik hun score van hun, ....
 

DeletedUser42988

Guest
ik overschat ze denk ik al meer dan een jaar ;)
ik heb nog nooit hoeven timen bij hen en 99% van de dorpen zijn binnen, ze vallen zelf aan waarbij het lijkt dat ze geen moeite doen, als ze een dorp van ons willen edelen dat wij net geëdeld hebben, gewoon een edel zonder clear, bij hun massa die meer dan een maand duurde verdubbelde en zelfs verdriedubbelde ik hun score van hun, ....

Hmm oke..
Dan snap ik het wel ;p
Wat een noobs ;S
 

DeletedUser

Guest
ik overschat ze denk ik al meer dan een jaar ;)
ik heb nog nooit hoeven timen bij hen en 99% van de dorpen zijn binnen, ze vallen zelf aan waarbij het lijkt dat ze geen moeite doen, als ze een dorp van ons willen edelen dat wij net geëdeld hebben, gewoon een edel zonder clear, bij hun massa die meer dan een maand duurde verdubbelde en zelfs verdriedubbelde ik hun score van hun, ....

Edel zonder clear kan niet. Is 100 man, te weinig ^^
 

DeletedUser

Guest
Edel zonder clear kan niet. Is 100 man, te weinig ^^

als hun een edeltreintje sturen is het gewoon 100lc1edel per aanval
de clear komt zeker 10minuten voor deze trein binnen,en tussen de trein zit soms nog wel 30 sec
dus zonder clear dus;)
 
Bovenaan