The New World Order

DeletedUser16343

Guest
Inderdaad hoe kan een stamloze een stam verlaten, vraag ik mezelf ook af ;)
Dat jij een partij kiest die niet van mij is had ik al verwacht aangezien je nog steeds butthurt bent dat je van darchy gekicked werd, 1 van de beste keuzes die we ooit gemaakt hebben aangezien er geen ruzies zijn geweest sinds jou kick, behalve herjan dan maar dat is een geval apart.

Hoe jij de 1ste pm ook leest moet je toch beter de 2de pm lezen, daar staat duidelijk dat een Sagra lid mij heeft aanbevolen. Zelf heb ik geen enkele sollicitatie ingediend, het komt toch echt vanuit de andere partij dat het besproken werd.


Moet ik nu bang worden van iemand met bb in zijn deff? Laat me niet lachen xD
Toen ik nog op Oracle zat riep je al dat je me zou wegspelen maar toen had je de ballen niet.
Toen wereldspeler nog lager was riep je dat je me zou wegspelen zodra ik in range was maar toen ik in range was had je weer de ballen niet.
Nu ga je het weer roepen en ligt het ineens aan me edels dat je niet durft?
Ik zou zeggen kom 1vs1 of hou op met je loze dreigementen.

Het verhaaltje wat jij hebt gehoord van je co doel je op neem ik aan? Dat ik mijn eigen stam gestabt zou hebben terwijl ik niet meer deed dan stoppen met spelen op die wereld?
Ja man, dikke stab is dat, stoppen met spelen.
Of doel je misschien op casual 1 waar ik de stam hebt verlaten omdat ik weiger te spelen in een stam die zich laat wegspelen zonder verzet?
Als dat mij een stabber maakt dan ben ik met liefde een stabber


Verder nog alles buiten je leugens om goed ? De echte waarheid weten vele van je en kan jij je eigen niet achter verbergen je bent en blijft een stabbertje en vals spelen hebben jij en Darchy wel een handje vol van misschien door de goede connecties met de game mods dat jullie nog niet verbannen zijn maar double account binnen 24 uur het zelfde doel aanvallen mag volgens mij toch echt niet of zit je dan op een van je illegale ip adressen ?
 

DeletedUser71298

Guest
Wat grappig dat darchy nu wel ineens groeit dan xD

Verder nog alles buiten je leugens om goed ? De echte waarheid weten vele van je en kan jij je eigen niet achter verbergen je bent en blijft een stabbertje en vals spelen hebben jij en Darchy wel een handje vol van misschien door de goede connecties met de game mods dat jullie nog niet verbannen zijn maar double account binnen 24 uur het zelfde doel aanvallen mag volgens mij toch echt niet of zit je dan op een van je illegale ip adressen ?
Dubbel accounts? Illegale ips?
Hoe technisch denk jij wel niet dat ik ben xD.
Je kunt het gewoon niet hebben dat dekoster zo snel weg was of niet? :p
Doet toch iets meer pijn dan je in de 1ste instantie wou toegeven zeker.
Vals spelen? Hoezo? Omdat jullie eindelijk inzien dat de wereld wat harder is zodra er wel weerstand komt? Kost je toch wat meer moeite dan bb's edelen he xD
 

DeletedUser16343

Guest
Je bent zeker de stamclown er ook nog bij we gaan zien hoeveel eigenleden van jullie er achter komen hoe vies spel je met ze speelt !
 
Reactiescore
2.193
Lol dus je gaat nu ook nog credit van Nathan pakken. Nou wat een goed teamgenoot ben je dan.

Enig idee waarom ik inactief werd? Je kan niet ontkennen dat ik begin gemaakt heb en verwacht ook niet dat je dit gaat doen.

Ik werd constant afgekat (toen ik nog actief was) dus ja toen ben ik inactief geworden aangezien ik het niet solo kon runnen door werk en school. Gek hea dat mijn motivatie omlaag ging:)

Maar over de groei van darchy kan ik ook positief zijn. Knap gedaan Nathan!
 

DeletedUser16343

Guest
Je bg stammetjes hebben ondersteuning nodig wereldspeler niet zo gierig doen je hebt bij je eigen al 2200 dorpen laten stacken geef ze snel terug
 

DeletedUser71298

Guest
Lol dus je gaat nu ook nog credit van Nathan pakken. Nou wat een goed teamgenoot ben je dan.

Enig idee waarom ik inactief werd? Je kan niet ontkennen dat ik begin gemaakt heb en verwacht ook niet dat je dit gaat doen.

Ik werd constant afgekat (toen ik nog actief was) dus ja toen ben ik inactief geworden aangezien ik het niet solo kon runnen door werk en school. Gek hea dat mijn motivatie omlaag ging:)

Maar over de groei van darchy kan ik ook positief zijn. Knap gedaan Nathan!
Ja je begon inderdaad goed tot je ging doen alsof je wat deed maar darchy ondertussen steeds op geel stond.
Nathan? Je weet dat nathan niet eens speelt?
Je bg stammetjes hebben ondersteuning nodig wereldspeler niet zo gierig doen je hebt bij je eigen al 2200 dorpen laten stacken geef ze snel terug
Man Man, de zever die jij uitkraamt is echt waardig om een boek mee te schrijven.
Ik heb 2200 dorpen laten stacken zeg je?
Wist niet dat ik zoveel frontdorpen had :eek:
Kun je me vertellen waar die os staat?
Als die os namelijk echt bij staat is wel handig als ik dat zelf ook weet :D

Hoe speel ik vies met mijn leden?
Door me in te zetten voor ze? Door os te sturen wanneer ze die nodig hebben? Door vv te draaien voor ze wanneer nodig? Damm wat ben ik toch slecht voor me leden xD
 

DeletedUser16343

Guest
Wel grappig dat jij je overal probeert onderuit te lullen maar jongentje toch wat ben jij toch zo doorzichtig als een zeef
 
Reactiescore
2.193
Ja je begon inderdaad goed tot je ging doen alsof je wat deed maar darchy ondertussen steeds op geel stond.
Nathan? Je weet dat nathan niet eens speelt?

Man Man, de zever die jij uitkraamt is echt waardig om een boek mee te schrijven.
Ik heb 2200 dorpen laten stacken zeg je?
Wist niet dat ik zoveel frontdorpen had :eek:
Kun je me vertellen waar die os staat?
Als die os namelijk echt bij staat is wel handig als ik dat zelf ook weet :D

Hoe speel ik vies met mijn leden?
Door me in te zetten voor ze? Door os te sturen wanneer ze die nodig hebben? Door vv te draaien voor ze wanneer nodig? Damm wat ben ik toch slecht voor me leden xD

Dus het is gewoon een full intern. Afspraak was toen dat hij op darchy kwam, hoop toch dat dit dan zijn eigen keuze was..

Dan ben je het zelf die op darchy speelt aangezien mevrouw nooit veel gedaan heeft (op w13 heeft Anton 70 procent gedaan en ik zit er niet ver vanaf). Geloof dus niet dat het hier anders is.

Ik ben inactief geworden, bravo je zegt iets wat ik zelf al meld. Niet vergeten waarom en je hebt dit zelf ook aangegeven toentertijd dat dit zo was.
 

DeletedUser74557

Guest
hmm HerJan is van de wereld en ze hebben direct een nieuwe clown bij R-R en dat noemt zich dan leider xD whaha
 

DeletedUser71298

Guest
Dus het is gewoon een full intern. Afspraak was toen dat hij op darchy kwam, hoop toch dat dit dan zijn eigen keuze was..

Dan ben je het zelf die op darchy speelt aangezien mevrouw nooit veel gedaan heeft (op w13 heeft Anton 70 procent gedaan en ik zit er niet ver vanaf). Geloof dus niet dat het hier anders is.

Ik ben inactief geworden, bravo je zegt iets wat ik zelf al meld. Niet vergeten waarom en je hebt dit zelf ook aangegeven toentertijd dat dit zo was.
Ik speel niet op darchy, nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren.
Nathan is gestopt met tw, zouden ze toch moeten weten in sagra.

Wel grappig dat jij je overal probeert onderuit te lullen maar jongentje toch wat ben jij toch zo doorzichtig als een zeef
Tja, ik kan er niks aan doen dat jij met de een na andere ongegronde beschuldiging komt die nergens op slaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
205
Wat grappig dat darchy nu wel ineens groeit dan xD


Dubbel accounts? Illegale ips?
Hoe technisch denk jij wel niet dat ik ben xD.
Je kunt het gewoon niet hebben dat dekoster zo snel weg was of niet? :p
Doet toch iets meer pijn dan je in de 1ste instantie wou toegeven zeker.
Vals spelen? Hoezo? Omdat jullie eindelijk inzien dat de wereld wat harder is zodra er wel weerstand komt? Kost je toch wat meer moeite dan bb's edelen he xD

Dekoster was nog makkelijker voor jullie dan second sons voor ons. Dekoster stond namelijk helemaal leeg en vv dagen op 90. Is nu niet echt de grootste uitdaging, maar leuk dat je er trots op bent :)
 

DeletedUser71298

Guest
Weet je wat nergens opslaat over de 120 leden waarvan sagra een oorlog mee is ben jij de enige die onzin uitkraamt dat slaat nergens op .
Toevallig, zo'n soort gedachte heb ik nou ook bij jou :eek:

Dekoster was nog makkelijker voor jullie dan second sons voor ons. Dekoster stond namelijk helemaal leeg en vv dagen op 90. Is nu niet echt de grootste uitdaging, maar leuk dat je er trots op bent :)
Een uitdaging was het zeker niet maar winst is winst :)
Kende leuk vinden, kende niet leuk vinden, het is zo
 

DeletedUser74219

Guest
Ik heb een omelet gemaakt nadat ik een poar t'veel had g'nomen.... Sorry @morloch.


kijk das altijd goed daarom zijn die eieren er ook.
Weet je wat nergens opslaat over de 120 leden waarvan sagra een oorlog mee is ben jij de enige die onzin uitkraamt dat slaat nergens op .



Is aan het uitlopen want waren uitloop eieren
blijkbaar waren dat verboden eieren want voor een doosje eieren kan je een waarschuwing krijgen hahaha
 
Bovenaan