The New World Order

Reactiescore
205
Kansloos? Meneer voelt zich geweldig omdat die 20 dorpen heeft gepakt :p
Enige wat ik vanuit sagra zie komen zijn 3-5 treinen per dorp op het ene target en een paar 1000 fakes op wat andere targets, yea geweldig bezig, echt een tentoonstelling van de skills :x
Ik zie ons toch nog altijd dorpen pakken op de plekken waar het wel zinvol is en zonder 4k edels te moeten gooien xD

En jullie doen veel anders wil je zeggen? :) Enige verschil is dat onze niet edelgiganten ook dorpen kunnen pakken, die van jullie zie ik enkel gebruikt worden om cleartjes te sturen voor jullie.
 

DeletedUser71298

Guest
En jullie doen veel anders wil je zeggen? :) Enige verschil is dat onze niet edelgiganten ook dorpen kunnen pakken, die van jullie zie ik enkel gebruikt worden om cleartjes te sturen voor jullie.
Toch maar eens beter kijken dan.
Onze gewone leden pakken meer dorpen dan onze giganten ;)
Noem jij 1 massa al gelijk enkel gebruiken voor clears?
Of wil je zeggen dat wij ineens giganten hebben in alle bg stammen?
Die giganten heb ik dan gemist namelijk :)

Daarbij hoor je ons niet klagen over wat fakes en kata's, part of the game ;)
Een beetje geinen zit er ook al niet meer in bij jullie. Ik veronderstel dat je de Pm naar Aurosonic bedoelt :p

Wij hebben zelf de hele wereld de oorlog verklaard voor de uitdaging en dit scenario hebben we eerder gehad.

Daarbij zou ik maar beetje uitkijken wat je over Sagra zegt want alles kan tegen je gebruikt worden ;) Of heb jij de stam al op de hoogte gebracht?
Gebruik onze pm wisseling maar tegen me van toen ik stamloos was en herjan wou kloten, daar heb je mij dus echt niet mee en dat is ook niet echt een geheim bij de stam en bg :)
Of moesten ze nog van wat anders op de hoogte gebracht worden?
 

DeletedUser71739

Guest
Over die fakes en katas weet faith precies hoe het zit :)

Verschuil je maar achter stamloos wezen, wij weten beter ;) Volgens mij wilde je giants zelf verlaten.
 

DeletedUser71298

Guest
Over die fakes en katas weet faith precies hoe het zit :)

Verschuil je maar achter stamloos wezen, wij weten beter ;) Volgens mij wilde je giants zelf verlaten.
Wat praat jij nou weer voor een zever?
Als jij serieus denkt dat ik Giants, een stam die ik zelf heb opgericht, zou verlaten voor Sagra dan moet je toch even met je dokter praten.
Ik was allang uit Giants voordat wij uberhaubt in gesprek raakte dus wie probeer je hier nou voor de gek te houden?
De gehele bg heeft de echte pm wisseling gelezen tussen ons en die zien ook in dat je gewoon alles probeert te verdraaien dus stop aub met jezelf voor paal te zetten ;)
Jullie hebben je diepste punt toch al bereikt door spelers proberen te laten bannen vanwege een profielplaatje dus je geloofwaardigheid en enig respect dat er voor je was is toch al weg
 

DeletedUser71739

Guest
Dan hebben ze je Pm niet goed gelezen of je hebt er stukjes uitgehaald. Je gaf aan dat je giants wilde verlaten en dat je ging kijken voor nieuwe uitdagingen. Hierbij vroeg je mij om suggesties en liet je blijken dat jij en Darchy wel interesse hadden om overvet stappen naar Sagra. Dit kun je ontkennen maar zegt meer over jezelf dan over mij.

Dat Sagra geen respect krijgt is niets nieuws voor mij en is al jaren zo. Denk je dat ik er nog wakker van lig als jullie dat steeds herhalen. Sagra heeft al 3,5 jaar alleen maar plezier gehad op casual 2 integenstelling van jullie die altijd maar ruzie lopen te maken en uit elkaar vallen.

Ik heb spijt van sommige afwijzingen maar ben erg blij dat ik jullie niet geaccepteerd heb. Bijna iedereen uit voormalig Forged is gewoon erg hypocriet en jij bent wel 1 van de ergste.

Rekruteringsbeleid en edelgiganten, laat me niet lachen.
 

DeletedUser77390

Guest
Er zijn toch wel spelers die wel respect hebben voor Sagra hoor;)

Persoonlijk vind ik het knap dat Sagra niet uit elkaar gevallen is... Ik weet hoe moeilijk het is om een stam bij elkaar te houden....
Echter zijn er wel spelers is Sagra waar ik geen respect voor heb, helaas liggen die niet in mijn buurt:p
 

DeletedUser71739

Guest
Ach zo heeft elke stam wel wat. Plezier, respect en eerlijkheid zijn belangrijk en daar draaien wij nog steeds op.

En Tsja, niet iedereen kan het met iedereen vinden en leiders krijgen nu eenmaal veel over zich heen. De 1 kan er meeom gaan en de andere weer niet.

Het gaat mij er hierom dat veel die 'haat' tegen Sagra hebben zelf gesolliciteerd hebben bij ons. Als je de na een afwijzing ons gelijk weer de grond in stampt is dat gewoon zielig en hypocriet.

En Jimboy, voor jou heb ik zeker nog respect, eerlijk en oprecht ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Dan hebben ze je Pm niet goed gelezen of je hebt er stukjes uitgehaald. Je gaf aan dat je giants wilde verlaten en dat je ging kijken voor nieuwe uitdagingen. Hierbij vroeg je mij om suggesties en liet je blijken dat jij en Darchy wel interesse hadden om overvet stappen naar Sagra. Dit kun je ontkennen maar zegt meer over jezelf dan over mij.

Dat Sagra geen respect krijgt is niets nieuws voor mij en is al jaren zo. Denk je dat ik er nog wakker van lig als jullie dat steeds herhalen. Sagra heeft al 3,5 jaar alleen maar plezier gehad op casual 2 integenstelling van jullie die altijd maar ruzie lopen te maken en uit elkaar vallen.

Ik heb spijt van sommige afwijzingen maar ben erg blij dat ik jullie niet geaccepteerd heb. Bijna iedereen uit voormalig Forged is gewoon erg hypocriet en jij bent wel 1 van de ergste.

Rekruteringsbeleid en edelgiganten, laat me niet lachen.
Wauw, de meest hypocriete speler van casual 2 noemt mij hypocriet, die mag in het jaarboek :p
Daarbij is iets laten blijken toch heel wat anders dan solliciteren dus hoe wil je iemand accepteren of afwijzen als deze persoonlijk niet daadwerkelijk solliciteert?
Enige wat je nu probeert te doen is frictie creëeren tussen r-r en zijn bg's met eigen interpretaties van oude pm's, wat je overigens niet echt lukt.
Wat betreft stukken knippen uit de pm's hebben ze het gehele gesprek gezien zoals ik al eerder zei en niet zoals jij doet stukjes die jou het beste uitkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Wauw, de meest hypocriete speler van casual 2 noemt mij hypocriet, die mag in het jaarboek :p
Daarbij is iets laten blijken toch heel wat anders dan solliciteren dus hoe wil je iemand accepteren of afwijzen als deze persoonlijk niet daadwerkelijk solliciteert?
Enige wat je nu probeert te doen is frictie creëeren tussen r-r en zijn bg's met eigen interpretaties van oude pm's, wat je overigens niet echt lukt.
Wat betreft stukken knippen uit de pm's hebben ze het gehele gesprek gezien zoals ik al eerder zei en niet zoals jij doet stukjes die jou het beste uitkomen.

Toen ik aangaf dat er geen ruimte was voor jullie mede uit respect voor andere RR leden die we afgewezen hebben vond je het toch jammer. Kortom, je durfte niet echt te solliciteren omdat je bang was dat dit tegen je gebruikt zou worden en hebt me gevraagd dit niet te gebruiken tegen je.

Als je echt een hekel aan Sagra hebt waarom solliciteer je dan bij ons, dat is toch gewoon hypocriet? Ik zal de screen er nog wel even bij zoeken dan kan iedereen zelf oordelen of je nu wel solliciteerde of niet.
 

DeletedUser71298

Guest
Toen ik aangaf dat er geen ruimte was voor jullie mede uit respect voor andere RR leden die we afgewezen hebben vond je het toch jammer. Kortom, je durfte niet echt te solliciteren omdat je bang was dat dit tegen je gebruikt zou worden en hebt me gevraagd dit niet te gebruiken tegen je.

Als je echt een hekel aan Sagra hebt waarom solliciteer je dan bij ons, dat is toch gewoon hypocriet? Ik zal de screen er nog wel even bij zoeken dan kan iedereen zelf oordelen of je nu wel solliciteerde of niet.
Ik heb nooit gezegd dat ik een hekel heb aan sagra, ik geef aan dat jullie aanvalstactieken dom zijn en dat je hypocriet bezig bent door te klagen in pm over fakes terwijl jullie niks anders doen dan 1000den fakes sturen.
Dat jij gelijk butthurt bent is niet echt mijn probleem.
Je kunt blijven beweren dat ik gesolliciteerd heb maar we weten allebei dat het bs is.

Ik vraag me trouwens wel nog steeds af wat je nu precies probeert te bereiken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Faith loopt al weken/maanden achterland te slopen zonder een edelpoging te doen omdat ze druk met internen en bb's edelen zijn. Het is ook een tactiek maar niet te vergelijken met wat wij doen. Fakes of sloopclears zit wel wat verschil in.
9ce4202eb635cf812960c9498dbad231.png

Hoe wil je dit noemen dan?
 

DeletedUser71298

Guest
Faith loopt al weken/maanden achterland te slopen zonder een edelpoging te doen omdat ze druk met internen en bb's edelen zijn. Het is ook een tactiek maar niet te vergelijken met wat wij doen. Fakes of sloopclears zit wel wat verschil in.
9ce4202eb635cf812960c9498dbad231.png

Hoe wil je dit noemen dan?
Waar zie je mij zeggen: ik wil sagra joinen?
Enige wat er gezegd wordt is dat ik het jammer vind niet mee te kunnen doen met sagra om herr jan weg te spelen, iets wat ik uiteindelijk zelf maar heb gedaan.
Nogmaals, dat jij een bepaalde interpretatie hebt betekend niet dat ik solliciteer.
Ik heb maar 1x gesolliciteerd en dat was met OracleOne, volgens mij is dat al bijna 2 jaar geleden

Betreffende de fakes, sagra heeft altijd al fakes gestuurd en veel ook. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de lucht blauw is.
Forged, giants en R-R hebben altijd al fakes binnen zien komen vanuit sagra met als katadoel verschillende gebouwen.
Dat jij daarna Faith gaat pmen met je beklaag, terwijl zei eens dezelfde tactiek gebruiken, toon al aan hoe hypocriet je bezig bent.
Sagra mag alles maar als een ander het doet is het ineens een no-go?
Rare manier van spelen heb je dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Wel duidelijk dat jij eronderuit wil komen, ik ga er geen tijd meer aan besteden. Laat iedereen zelf maar oordelen.
 

DeletedUser71298

Guest
Wel duidelijk dat jij eronderuit wil komen, ik ga er geen tijd meer aan besteden. Laat iedereen zelf maar oordelen.
Zou ik ook zeggen als je weet dat je bs aan het verklaren bent en niks meer kunt verzinnen.
 
Reactiescore
2.193
Wat praat jij nou weer voor een zever?
Als jij serieus denkt dat ik Giants, een stam die ik zelf heb opgericht, zou verlaten voor Sagra dan moet je toch even met je dokter praten.
Ik was allang uit Giants voordat wij uberhaubt in gesprek raakte dus wie probeer je hier nou voor de gek te houden?
De gehele bg heeft de echte pm wisseling gelezen tussen ons en die zien ook in dat je gewoon alles probeert te verdraaien dus stop aub met jezelf voor paal te zetten ;)
Jullie hebben je diepste punt toch al bereikt door spelers proberen te laten bannen vanwege een profielplaatje dus je geloofwaardigheid en enig respect dat er voor je was is toch al weg

Faith loopt al weken/maanden achterland te slopen zonder een edelpoging te doen omdat ze druk met internen en bb's edelen zijn. Het is ook een tactiek maar niet te vergelijken met wat wij doen. Fakes of sloopclears zit wel wat verschil in.
9ce4202eb635cf812960c9498dbad231.png

Hoe wil je dit noemen dan?

Bij de bovenste 2 quotes kan je al zien dat je je eigen tegenspreekt. Hoe kan je stamloos zijn en van plan zijn giants te verlaten. Dit zegt natuurlijk niks over je poging tot polsen maar wel dat je iets goed wil praten.

In de pm kan je duidelijk lezen dat je aan het polsen was naar een plek in sagra. Dit kan je aan je eerste pm lezen en aan je antwoord. Als dit niet het geval is, hoezo is het dan begrijpelijk.

En je bent btw altijd anti sagra geweest maar dat terzijde.
 

DeletedUser16343

Guest
Wat een heerlijk verhaal om te lezen remco als je op een normaal account zat had ik je allang weg gespeeld jij en ervaring ? De doos eieren van morloch hebben zelfs meer ervaring het enigste wat jij kan is stabbe en vals spel spelen ik heb al meerdere verhalen over je gehoord dat je stamspelers gewoon zwaar bedrogen achterlaat dus wees gewoon lekker een vent en verlaat de wereld .
 

DeletedUser77389

Guest
Er zijn toch wel spelers die wel respect hebben voor Sagra hoor;)

Persoonlijk vind ik het knap dat Sagra niet uit elkaar gevallen is... Ik weet hoe moeilijk het is om een stam bij elkaar te houden....
Echter zijn er wel spelers is Sagra waar ik geen respect voor heb, helaas liggen die niet in mijn buurt:p

Ga je nou ook al op het AF over mij beginnen :p
 

DeletedUser71298

Guest
Bij de bovenste 2 quotes kan je al zien dat je je eigen tegenspreekt. Hoe kan je stamloos zijn en van plan zijn giants te verlaten. Dit zegt natuurlijk niks over je poging tot polsen maar wel dat je iets goed wil praten.

In de pm kan je duidelijk lezen dat je aan het polsen was naar een plek in sagra. Dit kan je aan je eerste pm lezen en aan je antwoord. Als dit niet het geval is, hoezo is het dan begrijpelijk.

En je bent btw altijd anti sagra geweest maar dat terzijde.
Inderdaad hoe kan een stamloze een stam verlaten, vraag ik mezelf ook af ;)
Dat jij een partij kiest die niet van mij is had ik al verwacht aangezien je nog steeds butthurt bent dat je van darchy gekicked werd, 1 van de beste keuzes die we ooit gemaakt hebben aangezien er geen ruzies zijn geweest sinds jou kick, behalve herjan dan maar dat is een geval apart.

Hoe jij de 1ste pm ook leest moet je toch beter de 2de pm lezen, daar staat duidelijk dat een Sagra lid mij heeft aanbevolen. Zelf heb ik geen enkele sollicitatie ingediend, het komt toch echt vanuit de andere partij dat het besproken werd.

Wat een heerlijk verhaal om te lezen remco als je op een normaal account zat had ik je allang weg gespeeld jij en ervaring ? De doos eieren van morloch hebben zelfs meer ervaring het enigste wat jij kan is stabbe en vals spel spelen ik heb al meerdere verhalen over je gehoord dat je stamspelers gewoon zwaar bedrogen achterlaat dus wees gewoon lekker een vent en verlaat de wereld .
Moet ik nu bang worden van iemand met bb in zijn deff? Laat me niet lachen xD
Toen ik nog op Oracle zat riep je al dat je me zou wegspelen maar toen had je de ballen niet.
Toen wereldspeler nog lager was riep je dat je me zou wegspelen zodra ik in range was maar toen ik in range was had je weer de ballen niet.
Nu ga je het weer roepen en ligt het ineens aan me edels dat je niet durft?
Ik zou zeggen kom 1vs1 of hou op met je loze dreigementen.

Het verhaaltje wat jij hebt gehoord van je co doel je op neem ik aan? Dat ik mijn eigen stam gestabt zou hebben terwijl ik niet meer deed dan stoppen met spelen op die wereld?
Ja man, dikke stab is dat, stoppen met spelen.
Of doel je misschien op casual 1 waar ik de stam hebt verlaten omdat ik weiger te spelen in een stam die zich laat wegspelen zonder verzet?
Als dat mij een stabber maakt dan ben ik met liefde een stabber
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.193
Inderdaad hoe kan een stamloze een stam verlaten, vraag ik mezelf ook af ;)
Dat jij een partij kiest die niet van mij is had ik al verwacht aangezien je nog steeds butthurt bent dat je van darchy gekicked werd, 1 van de beste keuzes die we ooit gemaakt hebben aangezien er geen ruzies zijn geweest sinds jou kick, behalve herjan dan maar dat is een geval apart.

Hoe jij de 1ste pm ook leest moet je toch beter de 2de pm lezen, daar staat duidelijk dat een Sagra lid mij heeft aanbevolen. Zelf heb ik geen enkele sollicitatie ingediend, het komt toch echt vanuit de andere partij dat het besproken werd.


Moet ik nu bang worden van iemand met bb in zijn deff? Laat me niet lachen xD
Toen ik nog op Oracle zat riep je al dat je me zou wegspelen maar toen had je de ballen niet.
Toen wereldspeler nog lager was riep je dat je me zou wegspelen zodra ik in range was maar toen ik in range was had je weer de ballen niet.
Nu ga je het weer roepen en ligt het ineens aan me edels dat je niet durft?
Ik zou zeggen kom 1vs1 of hou op met je loze dreigementen.

Het verhaaltje wat jij hebt gehoord van je co doel je op neem ik aan? Dat ik mijn eigen stam gestabt zou hebben terwijl ik niet meer deed dan stoppen met spelen op die wereld?
Ja man, dikke stab is dat, stoppen met spelen.
Of doel je misschien op casual 1 waar ik de stam hebt verlaten omdat ik weiger te spelen in een stam die zich laat wegspelen zonder verzet?
Als dat mij een stabber maakt dan ben ik met liefde een stabber

Of miss dat er geen ruzie meer gekomen is omdat mark en randy weggespeeld zijn en Felicia niet eens logt :) Maar blijf maar half lezen en persoonlijk worden, dat heeft ook een grens :)

Vraag me af wie al die ruzies op w13 heeft zitten sussen die zij maakte, ow wacht en dan ben ik de ruziemaker :D

Edit: ik geef je wel gelijk dat het de beste keuze is geweest. Niet meer omgaan met de leugenaar en het arrogant mannetje heeft me een stuk rustiger gemaakt:)
 
Bovenaan