The New World Order

DeletedUser16343

Guest
Hehe Ik zal even een klein update geven voor de overige leden van Casual 2

Het begon op een dag met een enkele strijd hier op het forum dat ik de noob was.
Na een tijd begon ik dat te respecteren omdat ik wist dat Toen der tijd een mix van ongedoopte spelers waren.
De meeste hebben we nu opgeruimd de andere worden nog opgeruimd.
Alleen ik schrok vandaag wel dat R-R nu mensen gaan invite van 1,2 miljoen punten omdat R-R bang zijn dat die mensen in opstand komen tegen hun .
Daarbij gaan we op dat noob verhaal terug komen hoe laag kan je zinken om elke speler een valse invite te beloven dat ze dan maar niet door gaan om een leuk plannetje op te zetten .
Om het punt hier voor nu en altijd te zetten Jullie zijn de NOOBS want lager als dit kan je gewoon niet zinken zelf 80.000 edels hebben en bang zijn van stammetjes van 10 miljoen punten .
gelukkig weten die spelers beter en gaan jullie een poepie laten ruiken !
 

DeletedUser71298

Guest
Hehe Ik zal even een klein update geven voor de overige leden van Casual 2

Het begon op een dag met een enkele strijd hier op het forum dat ik de noob was.
Na een tijd begon ik dat te respecteren omdat ik wist dat Toen der tijd een mix van ongedoopte spelers waren.
De meeste hebben we nu opgeruimd de andere worden nog opgeruimd.
Alleen ik schrok vandaag wel dat R-R nu mensen gaan invite van 1,2 miljoen punten omdat R-R bang zijn dat die mensen in opstand komen tegen hun .
Daarbij gaan we op dat noob verhaal terug komen hoe laag kan je zinken om elke speler een valse invite te beloven dat ze dan maar niet door gaan om een leuk plannetje op te zetten .
Om het punt hier voor nu en altijd te zetten Jullie zijn de NOOBS want lager als dit kan je gewoon niet zinken zelf 80.000 edels hebben en bang zijn van stammetjes van 10 miljoen punten .
gelukkig weten die spelers beter en gaan jullie een poepie laten ruiken !
Wie hebben we een valse invite beloofd dan?
Iedereen die er 1 beloofd is heeft er 1 gekregen, ik ga alleen geen spelers aannemen die onder vuur liggen en zelf niet willen deffen.
Bang of gewoon zoveel mogelijk mensen bij elkaar halen om tegen jullie te strijden? Ik denk toch echt het laatste.
De strijd over dat je noob was is nooit gestopt, we zijn alleen gestopt met het je te vermelden :)
 

DeletedUser16343

Guest
blijf maar invite s sturen ze keren alleen maar tegen jullie en jullie bg 's jou vies spel kan ik ook gaan spelen en lukt aardig goed
 

DeletedUser71298

Guest
blijf maar invite s sturen ze keren alleen maar tegen jullie en jullie bg 's jou vies spel kan ik ook gaan spelen en lukt aardig goed
Wie is er nou bang, moet met 10m stam samenwerken omdattie anders wordt weggespeeld xD
Wel verstandige keuze van je trouwens, valt niet op dat je noob bent als je grotere noobs helpt :p
Betreffende poepie laten ruiken moet ab nog 300 dorpen inhalen om gelijk te komen staan, succes!
 
Reactiescore
603
Goed, laten we het hier niet hebben over het 'anders behandelen van oude mods'.
Is een totaal zinloze discussie. Iedereen weet wel beter :)
@edwart
 

DeletedUser77103

Guest
Hehe Ik zal even een klein update geven voor de overige leden van Casual 2

Het begon op een dag met een enkele strijd hier op het forum dat ik de noob was.
Na een tijd begon ik dat te respecteren omdat ik wist dat Toen der tijd een mix van ongedoopte spelers waren.
De meeste hebben we nu opgeruimd de andere worden nog opgeruimd.
Alleen ik schrok vandaag wel dat R-R nu mensen gaan invite van 1,2 miljoen punten omdat R-R bang zijn dat die mensen in opstand komen tegen hun .
Daarbij gaan we op dat noob verhaal terug komen hoe laag kan je zinken om elke speler een valse invite te beloven dat ze dan maar niet door gaan om een leuk plannetje op te zetten .
Om het punt hier voor nu en altijd te zetten Jullie zijn de NOOBS want lager als dit kan je gewoon niet zinken zelf 80.000 edels hebben en bang zijn van stammetjes van 10 miljoen punten .
gelukkig weten die spelers beter en gaan jullie een poepie laten ruiken !
Goh, je springt wel van de hak op de tak he? Het ene verhaaltje kun je geen gelijk mee krijgen, dus bedenk je maar snel wat nieuws
 

DeletedUser75302

Guest
Zoveel praatjes over vies spel terwijl R-R bewijst hier de topper in te zijn.
Word tijd dat R-R snel word opgedoekt :cool:,
 

DeletedUser16343

Guest
Goh, je springt wel van de hak op de tak he? Het ene verhaaltje kun je geen gelijk mee krijgen, dus bedenk je maar snel wat nieuws

ik kom met feiten ik weet niet waar jullie ooit mee gekomen zijn ?
valse hoop voor je bondgenoten ?
Dus je probeert slim te doen maar bent niet eens op de hoogte van het verlies van de stam waar je mee wilt samenwerken?

die kunnen we ook nog verrekenen bij jullie stats dan staan we alsnog aan kop ;)
 

DeletedUser71298

Guest
ik kom met feiten ik weet niet waar jullie ooit mee gekomen zijn ?
valse hoop voor je bondgenoten ?


die kunnen we ook nog verrekenen bij jullie stats dan staan we alsnog aan kop ;)
Tel je ook dekoster mee?
Gaat behoorlijk nek aan nek dan ;)
088b1c58ea.png
 

DeletedUser74016

Guest
Waar zie je mij zeggen: ik wil sagra joinen?
Enige wat er gezegd wordt is dat ik het jammer vind niet mee te kunnen doen met sagra om herr jan weg te spelen, iets wat ik uiteindelijk zelf maar heb gedaan.
Nogmaals, dat jij een bepaalde interpretatie hebt betekend niet dat ik solliciteer.
Ik heb maar 1x gesolliciteerd en dat was met OracleOne, volgens mij is dat al bijna 2 jaar geleden

Betreffende de fakes, sagra heeft altijd al fakes gestuurd en veel ook. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de lucht blauw is.
Forged, giants en R-R hebben altijd al fakes binnen zien komen vanuit sagra met als katadoel verschillende gebouwen.
Dat jij daarna Faith gaat pmen met je beklaag, terwijl zei eens dezelfde tactiek gebruiken, toon al aan hoe hypocriet je bezig bent.
Sagra mag alles maar als een ander het doet is het ineens een no-go?
Rare manier van spelen heb je dan

Je hebt geen idee....

En over die stats, laat lekker heel de oorlog zien in plaats van alleen R-R. Je zit al de hele tijd te praten over wij en onze BG's maar als het aankomt op stats laat je ze er buiten. Zet iedereen er ook gelijk bij die erbij hoort.
 

DeletedUser16343

Guest
Tel je ook dekoster mee?
Gaat behoorlijk nek aan nek dan ;)
088b1c58ea.png

Tellen wij wootje second sons maykeboy mawin dorp rogus want die hebben jullie overgehaald en zo ook mee bij jullie stats hehe dan word het een leuke grafiek
 

DeletedUser16343

Guest
Kijk dan hebben jullie niet zoon grote mond meer
 

Bijlagen

  • 3ZxD3pNHQW2h0MGX_AP3aQ.png
    3ZxD3pNHQW2h0MGX_AP3aQ.png
    38,2 KB · Weergaven: 8
Reactiescore
205
Tel je ook dekoster mee?
Gaat behoorlijk nek aan nek dan ;)
088b1c58ea.png

Sinds wanneer hebben wij een bg met rise? Voor zo ver ik weet zijn we daar zelf mee in oorlog.
Daarnaast hebben jullie met 3 andere stammen ons de oorlog verklaard, waarom deze stats elke keer weglaten dan. Schaam je je ervoor? Ze zorgen er wel voor dat we ons niet volledig kunnen focussen op jullie, anders hadden die stats van jou er echt wel anders uitgezien. Bij dezen de juiste stats:

Zijde 1:
Stammen: Sagra
Spelers: DeKoster
Zijde 2:
Stammen: D.H., BLR, Faith, R-R
Spelers: Second Sons, Wootje, makyboy, Mawin dorp, rogus

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 101,122
Kant 2: 59,063
Verschil: 42,059

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,565
Kant 2: 3,241
Verschil: 5,324

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 908,746,326
Kant 2: 518,984,560
Verschil: 389,761,766

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 82,399,573
Kant 2: 30,551,802
Verschil: 51,847,771

chart
 

DeletedUser77389

Guest
Tel je ook dekoster mee?
Gaat behoorlijk nek aan nek dan ;)
088b1c58ea.png

ligt het aan mij of staat Sagra ook aan deze kant positief? Dus onze 300 dorpen achterstand is eigenlijk 48 in de plus. En dan nog nagaan dat je rise als BG meetelt en dat dit enkel vs jullie is. De rest van de wereld staat er nog slechter voor :D.
 

DeletedUser71739

Guest
Sinds wanneer hebben wij een bg met rise? Voor zo ver ik weet zijn we daar zelf mee in oorlog.
Daarnaast hebben jullie met 3 andere stammen ons de oorlog verklaard, waarom deze stats elke keer weglaten dan. Schaam je je ervoor? Ze zorgen er wel voor dat we ons niet volledig kunnen focussen op jullie, anders hadden die stats van jou er echt wel anders uitgezien. Bij dezen de juiste stats:

Zijde 1:
Stammen: Sagra
Spelers: DeKoster
Zijde 2:
Stammen: D.H., BLR, Faith, R-R
Spelers: Second Sons, Wootje, makyboy, Mawin dorp, rogus

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 101,122
Kant 2: 59,063
Verschil: 42,059

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,565
Kant 2: 3,241
Verschil: 5,324

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 908,746,326
Kant 2: 518,984,560
Verschil: 389,761,766

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 82,399,573
Kant 2: 30,551,802
Verschil: 51,847,771

chart

Ik was wel nieuwsgierig hoe de stats eruit zouden zien als de hele wereld tegenover RR stond. Tuurlijk maken we verliezen maar de clears en edels komen vanuit alle kanten binnen bij Sagra en ondanks dat staan we nog flink positief in de stats. RR schuilt weer achter al hun bg's die ons bezig moeten houden zodat hun een poging op het front kunnen wagen. Ga dus aub niet stoer lopen doen met jullie stats alleen en voeg daarbij jullie o zo belangrijke bg's gewoon aan toe, dan ben je pas een vent. Of ben je nog steeds teleurgesteld dat we geen gehoor gaven aan jou 'sollicitatie' voor Sagra?
 

DeletedUser75302

Guest
Ik zie geen BG met sagra?
Jullie worden een beetje wispelturig wat info betreft :cool:

Zoals je ziet wilt sagra ons vredes aanbod niet :'D anders was ik allang 100% op jullie gericht.

b5f1fd5af89e98d4266c50a54beb1d04.png
 
Bovenaan