The New World Order

DeletedUser71739

Guest
Vermoeiend om jou berichten te lezen Oracle, geef gewoon toe dat iedereen die troepen heeft en een hekel aan Sagra welkom is is RR. Dit heeft niets meer met 'slechte' selectie te maken, er is sprake van geen selectie.
 

DeletedUser75302

Guest
Rogus heeft welgeteld 16 minuten in r-r gezeten.
Wij verwachten dat spelers eerlijk aangeven of ze worden aangevallen voor hun join.
Spelers die voortijdig onder vuur liggen en binnen de 1ste minuut vv geven, vliegen er heel snel weer uit.

Oops!!

Jullie doen wel nog vaak VV van rogus trouwens..

Trouwens, ik hoorde van een stamgenootje van je dat ze mij ook mee naar R-R wilden nemen,
ik hoorde ook dat er twijfels waren gezien ik inactiviteit uitstraalde, maar er werd geen moeite gedaan voor een reden te vragen,
wat een moeite steken jullie in het rekruteren zeg, wel mensen aan nemen die geen spelers durven aan te vallen, de mensen die wat wilde knokken worden gewoon lekker de rug toe gedraaid, lekker selectief o_O :cool:

Zo maak je wel vijanden :rolleyes:

Mijn contact in R-R was er blijkbaar ook niet zo blij mee hoe de rekruteringen van R-R zijn gegaan, en gaf ook twijfels aan over R-R.
Ik ben wel eens benieuwd hoelang jullie nog stand houden.

Ik heb hier een mooi stukje tekst voor jullie stam profiel;
"Wij spelen voor punten, troepen boeien ons niks"

Kun je dit even toelichten?
Rogus is namelijk het enige lid in de korte geschiedenis van r-r dat een kick heeft gehad.

Begint er wel langzaam aan op te lijken, want zolang bestaan jullie niet eens..
http://nl.twstats.com/nlp2/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=1950
 

DeletedUser77260

Guest
Xiva, dat laatste linkje vind ik nou niet echt een goed argument, dat zijn spelers die kapot gespeeld zijn. Dat kan jij niet zo goed zijn als ik.
 

DeletedUser77260

Guest
Nee, een stoelendans zou ook betekenen dat leden komen en gaan :p
 

DeletedUser77389

Guest
Nee, een stoelendans zou ook betekenen dat leden komen en gaan :p

Stoelendans is toch dat wanneer de muziek aangaat mensen gaan lopen en dan eens stoel weggehaald wordt? Wanneer de muziek uitvalt kan moet je zo snel mogelijk zitten en dan blijft er 1 over die geen stoel meer heeft. Die is dan af
 

DeletedUser71298

Guest
Oops!!

Jullie doen wel nog vaak VV van rogus trouwens..

Trouwens, ik hoorde van een stamgenootje van je dat ze mij ook mee naar R-R wilden nemen,
ik hoorde ook dat er twijfels waren gezien ik inactiviteit uitstraalde, maar er werd geen moeite gedaan voor een reden te vragen,
wat een moeite steken jullie in het rekruteren zeg, wel mensen aan nemen die geen spelers durven aan te vallen, de mensen die wat wilde knokken worden gewoon lekker de rug toe gedraaid, lekker selectief o_O :cool:

Zo maak je wel vijanden :rolleyes:

Mijn contact in R-R was er blijkbaar ook niet zo blij mee hoe de rekruteringen van R-R zijn gegaan, en gaf ook twijfels aan over R-R.
Ik ben wel eens benieuwd hoelang jullie nog stand houden.

Ik heb hier een mooi stukje tekst voor jullie stam profiel;
"Wij spelen voor punten, troepen boeien ons niks"



Begint er wel langzaam aan op te lijken, want zolang bestaan jullie niet eens..
http://nl.twstats.com/nlp2/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=1950

Jij met je zogenaamde contacten, kom maar eens met bewijzen.
Van die zogenaamde vv's ook aub :)
 

DeletedUser71739

Guest
Vertel maar eens wat meer over jullie nieuwe tactiek, daar hebben we meer belang bij dan jou proberen te overtuigen.
 

DeletedUser78541

Guest
Saaie bende hier zeg.

Wie komt er met een update qua overgenomen dorpen?
 

DeletedUser71739

Guest
Zijde 1:
Stammen: Sagra
Spelers: DeKoster
Zijde 2:
Stammen: D.H., BLR, Faith, R-R
Spelers: spijkie1, Second Sons

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 113,286
Kant 2: 67,446
Verschil: 45,840

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,417
Kant 2: 4,811
Verschil: 10,606

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,018,432,109
Kant 2: 602,533,931
Verschil: 415,898,178

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 143,248,451
Kant 2: 45,151,619
Verschil: 98,096,832

chart
 
Reactiescore
205
Best wel triest dat 'het grote bondgenootschap' helemaal niks weet in te brengen tegen sagra, terwijl ze in totaal nog steeds meer punten hebben dan ons. Geen georganiseerde aanvallen, geen def voor elkaar (alleen voor wereldspeler en darchy, terwijl die nauwelijks aangevallen worden). Al met al een zwak optreden van onze tegenstander. Wat in het begin toch even een mooie strijd leek te worden, is nu niks meer van te zien.
 

DeletedUser71298

Guest
Best wel triest dat 'het grote bondgenootschap' helemaal niks weet in te brengen tegen sagra, terwijl ze in totaal nog steeds meer punten hebben dan ons. Geen georganiseerde aanvallen, geen def voor elkaar (alleen voor wereldspeler en darchy, terwijl die nauwelijks aangevallen worden). Al met al een zwak optreden van onze tegenstander. Wat in het begin toch even een mooie strijd leek te worden, is nu niks meer van te zien.
Zolang je dat blijft denken gaat het helemaal goed komen :D
 
Reactiescore
205
Hoezo blijft denken. Ik heb veel rapportjes van kingstephan en caernarvon waar ondersteuning bij jou en darchy uitstaat op plekken waar niet eens def hoort te staan. Nu worden ze zelf aangevallen en heb geen def dorp van jullie die kant op zien komen :)
 

DeletedUser71739

Guest
Lekker door blijven edelen op de bg's dus, het def bij ws en Darchy verdampt vanzelf dan :p
 

DeletedUser71298

Guest
Hoezo blijft denken. Ik heb veel rapportjes van kingstephan en caernarvon waar ondersteuning bij jou en darchy uitstaat op plekken waar niet eens def hoort te staan. Nu worden ze zelf aangevallen en heb geen def dorp van jullie die kant op zien komen :)
Daar bestaat een simpele tactiek voor.
Zeggen dat je wordt aangevallen, os aanvragen en deffen.
Is schijnbaar wel een zeldzame tactiek op cas2
 
Bovenaan