The New World Order

Reactiescore
660
Een uitdaging was het zeker niet maar winst is winst :)
Kende leuk vinden, kende niet leuk vinden, het is zo

Een paar postjes geleden vond je het best nog een leuke prestatie. Jaja ik weet dat het er niet letterlijk staat, jaja, je hebt niet gesolliciteerd maar 'gepolst'. Maar na een tiental postjes die ik van je lees heb je jezelf echt al tegengesproken.
Ik begrijp dat je beseft dat je aan p&p moet doen, maar je maakt van jezelf echt geen wereldspeler hoor, zelfs geen god in casualland. En sagrada is de beste stam op casual 2. Simpel punt uit.

De eerste edelgiganten zijn op de wereld gekomen door Forged. Ik zal even uitleggen hoe dat in zijn werk is gegaan.

Voor de duidelijkheid, we leven in de tijd vlak na de fusie tussen OVI en M. Dennis stuurde mij via skype een bericht dat er accounts met duizenden edels konden joinen. En dat de vriendin van OracleOne (Darchy dus) naar C2 wilde komen en op die manier duizenden edels zal meenemen. Door de fusie zat Forged hoog in leden aantal, en de inactieve accounts in Forged zouden interned moeten worden. Zo gezegd zo gedaan Darchy kwam op C2.

Paar dagen later in een skypechat waar ik, Dennis, Remco en Felicia in zaten was er de mogelijkheid om nog 2 edelgiganten de wereld op te krijgen. Remco zelf met Wereldspeler en Dennis zal beschikking krijgen over sylar2610. Op dat moment was Sagra vallende en stonden ze ruim 500 dorpen achter in de oorlog. Wij dachten hiermee de genadeklap uit te delen.

Zoals iedereen weet heeft Sagra ook gereageerd op deze actie van Forged, maar zoals we Sagra allemaal kennen moesten ze dit natuurlijk weer misbruiken kwamen ze gelijk met 5 edelgiganten aanzetten. De manier hoe men dit heeft gedaan is daarbij nog het ergste, niet de directe connecties van de stam gebruiken maar de indirecte manier door actief te zoeken na mensen die werelden hadden gewonnen. Iets wat ik op pagina 10 van het Hide and Seek 2.0 topic al eens heb gepost.
aacf3e4a92956e205d446ee5ecf2114e.jpg

Hiermee was het sneeuwbaleffect natuurlijk compleet, en heeft Dennis nog een paar extra accounts kunnen regelen. Waarvan Spijkie1 nog over is.

Wie is verantwoordelijk voor alles? De partij die begon, of de partij de het misbruikte.
Of in Jip en Janneke-taal: wie is de schuldige, Jantje die 3 snoepjes van Pietje stal, of Pietje die daarna 5 snoepjes van Jantje terug stal?

Fout 1: de fusie op zich, te belachelijk voor woorden
Fout 2 : sagrada had inactieve accounts door uitblijven van de uitbreiding, en die werden opgeruimd, klopt, door jullie, maar dat was geen genade slag, maanden geprobeerd Dorine te edelen , nul effect, integendeel, dorpen verlies.
Fout 3 : jij begint en wij overdrijven, wij zijn de fout, goed geprobeerd.

Je bent tot een bepaald punt redelijk in p&p maar eigenlijk toch weer niet hoor herjan. We hebben samen zo ons verleden hier, dat weet je. Die fusie en die edelgiganten, dat was er zwaar over. En de wereld is verkloot. Jij hebt die regel niet verzonnen, dat weet ik, maar niet sagrada van alles gaan betichten he makker, komop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70174

Guest
Herjannetje toch, had nou maar weg gebleven zoals je beloofd had want veel zinnigs komt er weer niet uit bij je..

Ten eerste is er niks gestolen (wat strafbaar is) dus je vergelijking gaat niet op. In dat geval waren namelijk beide partijen even fout...

Het enige wat wij hebben gedaan is anticiperen op de situatie. Dat het voor ons net iets beter uitpakte dan voor jullie, is niet mijn probleem. Het zegt opzich al genoeg dat je die accounts nodig zou hebben om sagra de "genadeklap" toe te brengen... Blijkbaar was het niet zo makkelijk voor je...

Daarnaast, iedereen is via eigen contacten binnengekomen, dus ga alsjeblieft weg met die bullshit!
 

DeletedUser71298

Guest
Whuahaha,
Vooral trots zijn op de overwinning straks op Rise,
Eerst gezeik met bgtje met -AB- maken, jullie nieuwe stammetje "R-R" beginnen, de bange hoppers van -AB- uitnodigen en de restjes die niet bang zijn in de rug steken.

Oh ja, ik vond wel leuk dat een van jou leden zich nadrukkelijk uitspreekt angst voor Sagra te hebben, en daarom maar naar R-R te zijn vertrokken omdat R-R de oorlog met ons opende nadat ze ineens na een aanvraag van BG een nieuw stammetje openen en meteen de oorlog op ons gooien...
Zo kan ik ook wel punten scoren :rolleyes:

Angst zaaien en dan de bange punten geilers uitnodigen, wat een lachertje, we zien jullie straks wel sneller gaan dan jullie zijn gekomen :cool:
1) Rise/AB en R-R hebben nooit een bg gehad. Die had je met Giants/OVI
2) AB begon met R-R aan te vallen, moet je niet gaan zeuren als je daarna wordt terug aangevallen

De eerste edelgiganten zijn op de wereld gekomen door Forged. Ik zal even uitleggen hoe dat in zijn werk is gegaan.

Voor de duidelijkheid, we leven in de tijd vlak na de fusie tussen OVI en M. Dennis stuurde mij via skype een bericht dat er accounts met duizenden edels konden joinen. En dat de vriendin van OracleOne (Darchy dus) naar C2 wilde komen en op die manier duizenden edels zal meenemen. Door de fusie zat Forged hoog in leden aantal, en de inactieve accounts in Forged zouden interned moeten worden. Zo gezegd zo gedaan Darchy kwam op C2.

Paar dagen later in een skypechat waar ik, Dennis, Remco en Felicia in zaten was er de mogelijkheid om nog 2 edelgiganten de wereld op te krijgen. Remco zelf met Wereldspeler en Dennis zal beschikking krijgen over sylar2610. Op dat moment was Sagra vallende en stonden ze ruim 500 dorpen achter in de oorlog. Wij dachten hiermee de genadeklap uit te delen.

Zoals iedereen weet heeft Sagra ook gereageerd op deze actie van Forged, maar zoals we Sagra allemaal kennen moesten ze dit natuurlijk weer misbruiken kwamen ze gelijk met 5 edelgiganten aanzetten. De manier hoe men dit heeft gedaan is daarbij nog het ergste, niet de directe connecties van de stam gebruiken maar de indirecte manier door actief te zoeken na mensen die werelden hadden gewonnen. Iets wat ik op pagina 10 van het Hide and Seek 2.0 topic al eens heb gepost.
aacf3e4a92956e205d446ee5ecf2114e.jpg

Hiermee was het sneeuwbaleffect natuurlijk compleet, en heeft Dennis nog een paar extra accounts kunnen regelen. Waarvan Spijkie1 nog over is.

Wie is verantwoordelijk voor alles? De partij die begon, of de partij de het misbruikte.
Of in Jip en Janneke-taal: wie is de schuldige, Jantje die 3 snoepjes van Pietje stal, of Pietje die daarna 5 snoepjes van Jantje terug stal?
Je verhaal klopt bijna.
Het idee kwam van mij af.
Ik zag dat je via w13 naar casual 2 kon.
Jij was hier rete enthousiast over want dan kon je eindelijk een kans maken tegen sagra.
Daarna kwam Darchy ter sprake.
Nadat het besproken was en IEDEREEN in de stam akkoord ging, is darchy overgestopt.
Ik ben na 1 week overgestapt omdat ik nog wat gm wou slaan op w13.
Daarna kwam sylar enz.

Pas toen sagra ook met giganten kwam was je er ineens tegen.

Zelf heb ik totaal geen problemen met de giganten en de hoeveelheid edels, van beide kanten.
Waar ik mij aan stoor is hoe deze edels ingezet worden.
Normaal ga je eerst een speler clearen enz voordat je edels gaat sturen, nu worden er gewoon op elk dorp een trein gegooid, soms 3-5 treinen, en dan ben je bedankt.
Een beetje goede deffer kan dit wel handelen maar leuk is natuurlijk wat anders
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77260

Guest
Ik was het die jou de pm stuurde en ik wil hem er ook wel even bij pakken je bent de enigste die eerlijk hebt gereageerd hoe je er overdacht en dat moet ook gezegd worden petje af hoe je eigen in stand houd ! Jij speelt teminste geen vies spel !
Welke kant je kiest is natuurlijk je eigen keuze ;)

Speel je nu daar? Ach we redden het tot nu toe goed
 

DeletedUser16343

Guest
Speel je nu daar? Ach we redden het tot nu toe goed

Nee maar ik hoorde xiva zijn verhaal over hoe R-R hun probeerde te verleiden en alsnog kapot te laten spelen dus ben hem maar gaan helpen wel grappig dat wereldspeler de grap er niet van inzach hoe zijn bg s onder elkaar reageren dat ze als nog tegen hem willen strijden.

Daarbij Remco hebben we nog een stats berichtje daar ben je toch van of wil je daar er niet meer over hebben ?

Hehe Ik heb de boot zien zakken in de zee ik heb de boot zien zakken in de zee ik heb de boot zien zakken ik heb de boot zien zakken en R-R zijn dorpen gingen na benee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75302

Guest
1) Rise/AB en R-R hebben nooit een bg gehad. Die had je met Giants/OVI
2) AB begon met R-R aan te vallen, moet je niet gaan zeuren als je daarna wordt terug aangevallen

Met de stam waar jullie in zaten voordat jullie R-R plots begonnen, heeft -AB- enkele dagen een BG gehad, alleen gedeeld forum was nogal erg inactief van beide kanten.

heb je mij horen zeggen dat AB een bg met jullie heeft gehad?
Laat staan Rise, willen we niet eens pshh, whuaha.

AB begon niks, klets niet zo uit je nek joh :oops:
 
Reactiescore
660
Is oracleone hier echt een wereldspeler? Wat erg zeg. Noobs met een grote mond die op casuals toppers zijn.. :D
Haha,

Sommige casual spelers hebben het gelukkig wel door hoor Laurens.
 
Reactiescore
559
daar is geen stemming over geweest ^^
 

DeletedUser71298

Guest
Het is duidelijk besproken in de stamchat.
Dat jullie te druk waren met onrust te stoken is niet bepaald ons probleem
 

DeletedUser77389

Guest
Het is duidelijk besproken in de stamchat.
Dat jullie te druk waren met onrust te stoken is niet bepaald ons probleem

Als we zo doen kunnen we misschien ook wel zeggen dat het eerder aan jullie leden zou liggen want hier nooit last gehad van hun.
 
Reactiescore
559
Het is duidelijk besproken in de stamchat.
Dat jullie te druk waren met onrust te stoken is niet bepaald ons probleem
lol waar nog niet eens de helft van de stam in zat :p

heel duidelijk hoor ;-)
 

DeletedUser74219

Guest
Kijk maar uit met die foto's dadelijk heb je een waarschuwing of ze halen het gewoon weg .
 

DeletedUser16343

Guest
Het was gewoon ter spraken over soort zoekt soort dus zal wel goed zijn ;)
 
Bovenaan